BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Salvem Palma, Salvem Mallorca

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 4:57 pm    Assumpte: Salvem Palma, Salvem Mallorca Respondre citant

Autopistes, urbanitzacions, camps de golf, polígons... I ara el pont del tren de'n Gaspar Bennàssar! QUÈ ENS QUEDARÀ?????

SALVEM PALMA, SALVEM MALLORCA!!!!

Dissabte, "Caminada a l'eix del mal: a les 10.30: Ajuntament de Palma. 11: Consell de Mallorca. 12: Govern destructor del PP de Matas"

Perquè encara no ens han vençut! No podem callar! No ens podem aturar!!!

VINE I FES SENTIR LA TEVA VEU!!!!!!!!!! QUI ESTIMA MALLORCA, NO LA DESTRUEIX!!!!!!!!
Tornar a dalt
en joan d´esporles
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 8:02 pm    Assumpte: Respondre citant

ara resultarà q desmontar un pont, cosa q passa a qualsevl ciutat del món minimament avançada és una destrossa de palma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni q es pont del tren fos la gran muralla china
Tornar a dalt
en joan d´esporles
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 8:04 pm    Assumpte: Respondre citant

qui estima Mallorca no utilitza el seu nom per les seves reivindicacions polítiques!!!!! Jo estim Mallorca i si el pont sen va a ca una puta per mi Mallorca seguirà essent sa mateixa!!!!!!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 8:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Joan, que es per tu mallorca exactament, per que , el que veig es que si esbuquen cualsevol simbol històric, o si pelen l'illa d'arbres, per tu Mallorca ,serà la mateixa???? Un troç de pedra,no??? Deu meu, i sou el PPeros que criticau la retirada dels monuments franquistes fent un escandol!
Tornar a dalt
en joan d´esporles
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 8:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Perdona, a Mallorca no l´han pelada d´arbres ni molt manco; ses carreteres q han fet són totalment necesaries i malgrat no ho fossin, tampoc sería això una escabetxuta d´arbres. En segón lloc, símbols de Mallorca són la Seu, el Castell de Bellveri el d´alaro, la Serra, el tren de Sóller, la costa, Canyamel, el Torrent de Pareix, la tradició agrícola i ganadera, el mercat de Sineu, sa sobrassada i sa llengonissa, ses herbes, es pa amb oli, es tumbet, ses oliveres, Pollença, Valldemossa o Lloret de Vista alegre, sa llengo mallorquina, ses rondalles, mossen joan alcover, es cardenal despuig, ses construccions històriques privades com possessions o palaus ciutadans etc etc etc etc .................. però el pont del tren, q vols q te digui, no crec q tengui cap relevància patrimonial.
Tornar a dalt
Torro
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 9:25 pm    Assumpte: Respondre citant

[quote="la gran muralla china[/quote]
N'hi és la gran muralla xina, n'hi Mallorca és Xina.
Tornar a dalt
Torro
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 9:35 pm    Assumpte: Respondre citant

Tu Joan, vous Mallorca com un punt geografic sense identidat.
Tornar a dalt
en joan d´esporles
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 9:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Estàs molt equivocat torro, jo no veig Mallorca com un punt geogràfic; jo estim Mallorca com sa meva terra, estim ses seves costums, sa seva llengo, sa seva cultura. Jo disfrut llegint llibres i artículs sobre la història i el Regne de Mallorca. A jo m´encanta anar de matançes i no hi ha un cap de setmana q no visiti un poble de fora vila. A mi m´agrada Mallorca x com és i sobre tot m´agrada xq és lo q he vist desde nin i punt. Però això no implica q m´hagi de sumar a crítiques q lo únic q cerquen és desgastar al govern del PP. Jo ESTIM MALLORCA i VOT AL PP. AIXÒ ÉS PERFECTAMENT COMPATIBLE
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Nov 07, 2005 10:31 pm    Assumpte: Respondre citant

El que tu estimes, pel que descrius, és una Mallorca de pandereta, una possessió on l'amo fa i desfà a voler sense escoltar ningú.
Aquest pont que tu consideres insignificant insignificant és obra d'un dels arquitectes més reconeguts de principi de segle, un pont innovador per la seva època expresió de
modernitat, estimat per tots els ciutadans arralats a Palma, que dona nom, encara que no oficialment, a un barri de Palma, a comerços del voltant i referència per molts ciutadans per indicar senyes a sa gent quan és necessari, pont que els nostres fills ja no coneixeran.
Ah, el que feren no és "desmontar", és esbucar, hi vaig esser una llarga estona i ho vaig veure, amb tres enormes excavadores arrassaren tot el que trobaren enmig.
I no me sap greu reconeixer que me caigueren unes llagrimers, em pots dir sentimentalista, sempre serà millor que no tenir cap tipus de sentiment com demostrau els PePeros que només pensau amb sa butxaca (sa vostra, es clar).
Tornar a dalt
en joan d´esporles
Invitat

MissatgePublicat: Dt Nov 08, 2005 12:38 am    Assumpte: Respondre citant

Invitat, q dius d´una Mallorca de pandereta????????????? invitat tu te poses sa tirita abans de sa farida!!!!!!!!!! Qui t´´ ha xerrat d´un amo q no escolti a ningu???????? Per cert, te record q en democracia la millor manera d´escoltar són ses urnes i me pareix q varen ser ben clares donant suport al partit q proposava tota aquesta nova infraestructura viaria.

Invitat, això q dius d´aques pont també se diu x exemple de l´edifici de GESA, i tothom el vol esbucar, començant per l´esquerra nacionalista!!!!!!!

Aquest pont, pot agradar o no, se li pon tenir apreci o no xo hi ha hagut animalades bastant més grosses q ningú comenta x exemple la desaparició de l´empedrat antic de diversos carrers del casc antic de palma a l´època de´n fageda o l´esbucament dels arbres centenaris q va eliminar a la vcarretera de Valldemossa el pacte de progrés x fer els únics 600 m de via pública en 4 anys.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Nov 08, 2005 9:46 am    Assumpte: Respondre citant

en joan d´esporles escrigué:
qui estima Mallorca no utilitza el seu nom per les seves reivindicacions polítiques!!!!! Jo estim Mallorca i si el pont sen va a ca una puta per mi Mallorca seguirà essent sa mateixa!!!!!!

Te n'hi pots anar tu, a ca una puta, i Mallorca no seguirà sent sa mateixa: serà millor.
Tornar a dalt
flor romanial

Registrat: 28 Ago 2004
Missatges: 308

MissatgePublicat: Dt Nov 08, 2005 9:53 am    Assumpte: Respondre citant

Perdona, a Mallorca no l´han pelada d´arbres ni molt manco; ses carreteres q han fet són totalment necesaries i malgrat no ho fossin, tampoc sería això una escabetxuta d´arbres. En segón lloc, símbols de Mallorca són la Seu, el Castell de Bellveri el d´alaro, la Serra, el tren de Sóller, la costa, Canyamel, el Torrent de Pareix, la tradició agrícola i ganadera, el mercat de Sineu, sa sobrassada i sa llengonissa, ses herbes, es pa amb oli, es tumbet, ses oliveres, Pollença, Valldemossa o Lloret de Vista alegre, sa llengo mallorquina, ses rondalles, mossen joan alcover, es cardenal despuig, ses construccions històriques privades com possessions o palaus ciutadans etc etc etc etc .................. però el pont del tren, q vols qte digui, no crec q tengui cap relevància patrimonial.

Curiosa aquesta definició de Mallorca: sengons aquest, Mallorca se redueix a ses quatre folclorades típiques de pepero. Pel que se veu, ni Vilafranca, ni es mercat de Consell, ni Bunyola, ni cap altre poble que no siguin es que aquest tarambana anomena, no són "representatius" de Mallorca -ni tan sols es seu... pot ser perquè no hi governa el PP i a tots es que ha dit, sí?-. Per cert: sa costa de Canyamel ben aviat serà urbanitzada, gràcies al PP. Supòs que realment això és es símbol de Mallorca: sa destrossa des paisatge per afavorir ets interessos de quatre desgraciats, amb altres quatere malanats com aquest esporlerí que els hi aplaudeixen ses (des)gràcies. Un altre símbol de Mallorca: se mediocritat, s'autoodi, sa desvergonya i es braveig de sa ignorància; és a dir: s'estupidesa més profunda. Però bé: per això vénene turistes, no és ver?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Invitat

MissatgePublicat: Dc Nov 09, 2005 3:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Invitat, q dius d´una Mallorca de pandereta????????????? invitat tu te poses sa tirita abans de sa farida!!!!!!!!!! Qui t´´ ha xerrat d´un amo q no escolti a ningu???????? Per cert, te record q en democracia la millor manera d´escoltar són ses urnes i me pareix q varen ser ben clares donant suport al partit q proposava tota aquesta nova infraestructura viaria.

Invitat, això q dius d´aques pont també se diu x exemple de l´edifici de GESA, i tothom el vol esbucar, començant per l´esquerra nacionalista!!!!!!!

Aquest pont, pot agradar o no, se li pon tenir apreci o no xo hi ha hagut animalades bastant més grosses q ningú comenta x exemple la desaparició de l´empedrat antic de diversos carrers del casc antic de palma a l´època de´n fageda o l´esbucament dels arbres centenaris q va eliminar a la vcarretera de Valldemossa el pacte de progrés x fer els únics 600 m de via pública en 4 anys.

Aquesta és s'idea que teniu es del PP de sa democràcia, que ningú piuli fins es dia de ses eleccions, per què com les hem guanyat feim el que ens passa pels collons.
Per no parlar que això no sortia la programa electoral del PP. A Palma van prometre un parc central respectant l'entorn, no un carrer de vuit carrils i destruir el patrimoni dels ciutadans de Palma. I no estic xerrant només del Pont del Tren, també parl dels 9 milions
d'euros que pagaren per un Parc de Ses Estacions que han arrassat 5 anys després de inaugurar-lo. I que no diguin que ells ho paguen, ho pagam tots els ciutadans dels nostros imposts.
Ja n'estic cansat de sa demagògia barata dels peperos i de com enganen a sa gent.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum