BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Rock'n'Rostoll, a un camp de rostoll de Maria de la Salut

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Marianda
Invitat

MissatgePublicat: Dg Ago 21, 2005 12:09 pm    Assumpte: Rock'n'Rostoll, a un camp de rostoll de Maria de la Salut Respondre citant

No te perdis la propera edició del Rock'n'Rostoll!

El Festival Rock’n’Rostoll és un festival multidisciplinar (dansa, nou circ, cinema d’animació i música) que es du a terme en un camp de rostoll, dins un entorn rural. Més informació:
http://www.rostoll.info
Tornar a dalt
clara
Invitat

MissatgePublicat: Dt Ago 23, 2005 12:53 pm    Assumpte: Re: Rock'n'Rostoll, a un camp de rostoll de Maria de la Salu Respondre citant

Jo no hi faltare. Visca es rostoll !!! Algu sap si hi haura servei de bar amb bocates i birras?
Tornar a dalt
Toniet
Invitat

MissatgePublicat: Dj Ago 25, 2005 8:59 am    Assumpte: Re: Rock'n'Rostoll, a un camp de rostoll de Maria de la Salu Respondre citant

clara escrigué:
Jo no hi faltare. Visca es rostoll !!! Algu sap si hi haura servei de bar amb bocates i birras?

M'han dit que hi haurà de tot i força. Visca es rostoll !!!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum