BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Web "Mallorca a la cuina"

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
marga113
Invitat

MissatgePublicat: Dv Ago 19, 2005 4:37 pm    Assumpte: Web "Mallorca a la cuina" Respondre citant

Hola, he renovat el disseny de la meva web de cuina mallorquina i m'agradaria saber les vostres opinons. Teniu en compte que encara hi ha apartats en construcció. Gracies per endavant.

http://www.mallorcaweb.net/marga113
Tornar a dalt
roc
Invitat

MissatgePublicat: Ds Ago 20, 2005 9:19 am    Assumpte: Re: Web "Mallorca a la cuina" Respondre citant

marga113 escrigué:
Hola, he renovat el disseny de la meva web de cuina mallorquina i m'agradaria saber les vostres opinons. Teniu en compte que encara hi ha apartats en construcció. Gracies per endavant.

Enhorabona. M'agrada el contingut. Ara mateix vaig a comprar per poder obsequiar a un petit grup d'amics que avui dinaran a ca meva. De primer he escollit la recepta de trampó amb arengades i de segon sípia amb ceba.
Tornar a dalt
Joan I
Invitat

MissatgePublicat: Ds Ago 20, 2005 10:27 am    Assumpte: Re: Web "Mallorca a la cuina" Respondre citant

marga113 escrigué:

Enhorabona, t'ha quedat molt bé. A més hi ha els plats típics mallorquins, i el disseny de la página amb els seus enllaços els fa fácilment accesibles. Encara se pot completar amb més receptes amb les respectives fotos dels plats acabats...Si en trob ja t'enviaré...Endavant! Smile
Tornar a dalt
rosa
Invitat

MissatgePublicat: Ds Ago 20, 2005 8:44 pm    Assumpte: Molt bé Respondre citant

Molt bé. Quina gana i la gelera buida. Algú m'invita a sopar?
Tornar a dalt
juana
Invitat

MissatgePublicat: Dg Ago 21, 2005 9:30 pm    Assumpte: Re: Web "Mallorca a la cuina" Respondre citant

per fi una web de sa nostra cuina!!!
Tornar a dalt
joanot
Invitat

MissatgePublicat: Dt Ago 23, 2005 1:23 pm    Assumpte: Re: Web "Mallorca a la cuina" Respondre citant

marga113 escrigué:

La web m'agrada i t'animo a continuar, però amb el navegador Mozilla Firefox no se pot visualitzar correctament.
Tornar a dalt
marga113
Invitat

MissatgePublicat: Dc Ago 24, 2005 11:13 am    Assumpte: Novetats a la pàgina Respondre citant

Continuant amb les millores que estic donat a la meva pàgina "Mallorca a la cuina", li he afegit dos fòrums a on esper que participeu ben sovint:

- Gastronomia mallorquina: Hi tindràn cabuda tots els temes relacionats amb la gastronomia de Mallorca.

- Restaurants: Desde aquest altre fòrum podreu alabar i/o criticar els restaurants i altres establiments mallorquins que hagiu visitat. Per comencar a encalentir els motors teniu la pregunta "Quin es el vostre restaurant preferit?".

Esper la vostra participació i els vostres comentaris.
Tornar a dalt
pa-pi
Invitat

MissatgePublicat: Dj Ago 25, 2005 8:47 am    Assumpte: visca el vi Respondre citant

Visca el pa, visca el vi, visca la mare que ens va parir!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
marga113
Invitat

MissatgePublicat: Dc Ago 31, 2005 7:00 pm    Assumpte: Arreglados problemas con las traducciones Respondre citant

Uff!!! Al fin a quedado solucionado el problema con las traducciones al castellano de la página. Ya podeis disponer de todas las recetas tanto en castellano como en catalán.
Gracias por la paciencia. Continuamos mejorando la página.
Tornar a dalt
juana
Invitat

MissatgePublicat: Dj Set 15, 2005 2:36 pm    Assumpte: Enhorabona!!!! Respondre citant

La pàgina m'ha agradat molt. Esper que aviat estigui acabada. Very Happy
Tornar a dalt
marga113
Invitat

MissatgePublicat: Dc Set 28, 2005 1:45 pm    Assumpte: Problemes visualització amb Firefox Respondre citant

Els problemes de visualització de la web amb el navegador Firefox han estat solventats. Gracies Joanot per l'avis.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Set 29, 2005 3:07 pm    Assumpte: Re: Problemes visualització amb Firefox Respondre citant

marga113 escrigué:
Els problemes de visualització de la web amb el navegador Firefox han estat solventats. Gracies Joanot per l'avis.

Si, ara se veu perfectament. Sort que ja he ben dinat Smile
Tornar a dalt
marga113
Invitat

MissatgePublicat: Dj Oct 06, 2005 5:05 pm    Assumpte: Premi web Respondre citant

Avui per fi m'he decidit a apuntar la meva web "Mallorca a la Cuina" al Premi Web 2005. A veure si hi ha sort.

A part vull agrair tots els mails que m'heu estat enviant amb informació sobre restaurants i d'altres establiments per afegir a la web. Gracies a tots i esper que m'hen sigau enviant.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum