BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

nova web de cultura mallorquina

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
mugum

Registrat: 18 Ago 2005
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dj Ago 18, 2005 3:16 pm    Assumpte: nova web de cultura mallorquina Respondre citant

M'han arribat notÝcies de que a finals del proper mes de setembre es posarÓ en marxa una pÓgina web dedicada a ses finques o possessions de Mallorca. Des de fa un cert temps, he estat cercant a internet informaciˇ al respecte i no he trobat prÓcticament res. Per aix˛, estic dessitjant poder entrar a aquesta web i gaudir de sa bellesa de sa nostra illa. Sa pÓgina Ús www.possessionsdemallorca.com i tenc entÚs que estarÓ activa a partir del 25 de setembre.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
possessions
Invitat

MissatgePublicat: Dj Ago 18, 2005 9:07 pm    Assumpte: Re: nova web de cultura mallorquina Respondre citant

mugum escriguÚ:
M'han arribat notÝcies de que a finals del proper mes de setembre es posarÓ en marxa una pÓgina web dedicada a ses finques o possessions de Mallorca. Des de fa un cert temps, he estat cercant a internet informaciˇ al respecte i no he trobat prÓcticament res. Per aix˛, estic dessitjant poder entrar a aquesta web i gaudir de sa bellesa de sa nostra illa. Sa pÓgina Ús www.possessionsdemallorca.com i tenc entÚs que estarÓ activa a partir del 25 de setembre.

No has cercat molt:

Possessions de Palma
Estudi sobre les possessions de Palma
http://www.mallorcaweb.net/possessions

Mallorca > Reportatges > Possessions @ MallorcaWeb
http://www.mallorcaweb.com/reportatges/possessions/
Tornar a dalt
mugum

MissatgePublicat: Dv Ago 19, 2005 11:33 pm    Assumpte: Respondre citant

T'he de dir que ses dades que me passes ja les tenia (sa pÓgina de possessions de Palma estÓ bÚ per˛ clar nomÚs hi surten finques de Palma i crec que a Mallorca n'hi ha moltÝssimes mÚs; a mallorcaweb en surten 6 de....1000 potser?). A mÚs a mÚs, m'han comentat que a sa pÓgina de Possessions de Mallorca hi sortirÓ una visita virtual en 3D de sa finca de Raixa. Si Ús aixÝ, crec que aquesta gent haurÓ fet molt bona feina. Torn a repetir que estic dessitjant que sa pÓgina surti.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Ago 24, 2005 9:06 pm    Assumpte: Respondre citant

uf, menos mal pensava que era una pÓgina blavera
Tornar a dalt
CyRuX
Invitat

MissatgePublicat: Dv Set 16, 2005 12:07 pm    Assumpte: WEB de Possessions Respondre citant

Twisted Evil Esper que aqueixa web de possessions, no sigui una mes. Esper que hagi una amplia galeria fotografica i informacˇ hist˛rica que mereixi la pena llegir. De totes formes pens que ja era hora de que tot el mon conegui sa arquitectura tan maravellosa que tenim. Salut
Tornar a dalt
Possessions de Mallorca
Invitat

MissatgePublicat: Dv Set 16, 2005 1:14 pm    Assumpte: Presentaciˇ de sa Web www.possessionsdemallorca.com Respondre citant

Bon dia a tots.

Serveixi aquest missatge al f˛rum de BalerWeb per convidar-vos a sa presentaciˇ des nou portal de internet www.possessionsdemallorca.com . S'acte tendrÓ lloc es proper dia 24 de setembre a les 19:30 a s'espai p˙blic de Ses Voltes, ubicat al Parc de la Mar de sa ciutat de Palma. Esperam sa vostra assistŔncia. Salut.
Tornar a dalt
mugum

MissatgePublicat: Dg Set 25, 2005 7:25 pm    Assumpte: pressentaciˇ de la web Respondre citant

Ja heu visitat la pÓgina??? ╔s una passada...M'encanta com ha quedat el disseny i els continguts, encara q hi ha molta feina per fer, sˇn genials.

Ahir vaig tenir ocasiˇ d'assistir a sa presentaciˇ (a Ses Voltes) i va ser tot un Ŕxit. La gent va quedar encantada amb el q es va veure. I, com ja havia comentat, estÓ previst incloure una visita virtual a Raixa.

Molta sort per aquest grup q ha fet, i esper q faci, tan bona feina....
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum