Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
mugum
Registrat: 18 Ago 2005 Missatges: 4
|
Publicat: Dj Ago 18, 2005 3:16 pm Assumpte: nova web de cultura mallorquina |
|
|
M'han arribat notícies de que a finals del proper mes de setembre es posarà en marxa una pàgina web dedicada a ses finques o possessions de Mallorca. Des de fa un cert temps, he estat cercant a internet informació al respecte i no he trobat pràcticament res. Per això, estic dessitjant poder entrar a aquesta web i gaudir de sa bellesa de sa nostra illa. Sa pàgina és www.possessionsdemallorca.com i tenc entés que estarà activa a partir del 25 de setembre. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
possessions Invitat
|
Publicat: Dj Ago 18, 2005 9:07 pm Assumpte: Re: nova web de cultura mallorquina |
|
|
mugum escrigué: | M'han arribat notícies de que a finals del proper mes de setembre es posarà en marxa una pàgina web dedicada a ses finques o possessions de Mallorca. Des de fa un cert temps, he estat cercant a internet informació al respecte i no he trobat pràcticament res. Per això, estic dessitjant poder entrar a aquesta web i gaudir de sa bellesa de sa nostra illa. Sa pàgina és www.possessionsdemallorca.com i tenc entés que estarà activa a partir del 25 de setembre. |
No has cercat molt:
Possessions de Palma
Estudi sobre les possessions de Palma
http://www.mallorcaweb.net/possessions
Mallorca > Reportatges > Possessions @ MallorcaWeb
http://www.mallorcaweb.com/reportatges/possessions/ |
|
Tornar a dalt |
|
 |
mugum
|
Publicat: Dv Ago 19, 2005 11:33 pm Assumpte: |
|
|
T'he de dir que ses dades que me passes ja les tenia (sa pàgina de possessions de Palma està bé però clar només hi surten finques de Palma i crec que a Mallorca n'hi ha moltíssimes més; a mallorcaweb en surten 6 de....1000 potser?). A més a més, m'han comentat que a sa pàgina de Possessions de Mallorca hi sortirà una visita virtual en 3D de sa finca de Raixa. Si és així, crec que aquesta gent haurà fet molt bona feina. Torn a repetir que estic dessitjant que sa pàgina surti. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Invitat
|
Publicat: Dc Ago 24, 2005 9:06 pm Assumpte: |
|
|
uf, menos mal pensava que era una pàgina blavera |
|
Tornar a dalt |
|
 |
CyRuX Invitat
|
Publicat: Dv Set 16, 2005 12:07 pm Assumpte: WEB de Possessions |
|
|
Esper que aqueixa web de possessions, no sigui una mes. Esper que hagi una amplia galeria fotografica i informacó històrica que mereixi la pena llegir. De totes formes pens que ja era hora de que tot el mon conegui sa arquitectura tan maravellosa que tenim. Salut |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Possessions de Mallorca Invitat
|
Publicat: Dv Set 16, 2005 1:14 pm Assumpte: Presentació de sa Web www.possessionsdemallorca.com |
|
|
Bon dia a tots.
Serveixi aquest missatge al fòrum de BalerWeb per convidar-vos a sa presentació des nou portal de internet www.possessionsdemallorca.com . S'acte tendrà lloc es proper dia 24 de setembre a les 19:30 a s'espai públic de Ses Voltes, ubicat al Parc de la Mar de sa ciutat de Palma. Esperam sa vostra assistència. Salut. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
mugum
|
Publicat: Dg Set 25, 2005 7:25 pm Assumpte: pressentació de la web |
|
|
Ja heu visitat la pàgina??? És una passada...M'encanta com ha quedat el disseny i els continguts, encara q hi ha molta feina per fer, són genials.
Ahir vaig tenir ocasió d'assistir a sa presentació (a Ses Voltes) i va ser tot un èxit. La gent va quedar encantada amb el q es va veure. I, com ja havia comentat, està previst incloure una visita virtual a Raixa.
Molta sort per aquest grup q ha fet, i esper q faci, tan bona feina.... |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|