BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

nova web de cultura mallorquina

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
mugum

Registrat: 18 Ago 2005
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dj Ago 18, 2005 3:16 pm    Assumpte: nova web de cultura mallorquina Respondre citant

M'han arribat notícies de que a finals del proper mes de setembre es posarà en marxa una pàgina web dedicada a ses finques o possessions de Mallorca. Des de fa un cert temps, he estat cercant a internet informació al respecte i no he trobat pràcticament res. Per això, estic dessitjant poder entrar a aquesta web i gaudir de sa bellesa de sa nostra illa. Sa pàgina és www.possessionsdemallorca.com i tenc entés que estarà activa a partir del 25 de setembre.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
possessions
Invitat

MissatgePublicat: Dj Ago 18, 2005 9:07 pm    Assumpte: Re: nova web de cultura mallorquina Respondre citant

mugum escrigué:
M'han arribat notícies de que a finals del proper mes de setembre es posarà en marxa una pàgina web dedicada a ses finques o possessions de Mallorca. Des de fa un cert temps, he estat cercant a internet informació al respecte i no he trobat pràcticament res. Per això, estic dessitjant poder entrar a aquesta web i gaudir de sa bellesa de sa nostra illa. Sa pàgina és www.possessionsdemallorca.com i tenc entés que estarà activa a partir del 25 de setembre.

No has cercat molt:

Possessions de Palma
Estudi sobre les possessions de Palma
http://www.mallorcaweb.net/possessions

Mallorca > Reportatges > Possessions @ MallorcaWeb
http://www.mallorcaweb.com/reportatges/possessions/
Tornar a dalt
mugum

MissatgePublicat: Dv Ago 19, 2005 11:33 pm    Assumpte: Respondre citant

T'he de dir que ses dades que me passes ja les tenia (sa pàgina de possessions de Palma està bé però clar només hi surten finques de Palma i crec que a Mallorca n'hi ha moltíssimes més; a mallorcaweb en surten 6 de....1000 potser?). A més a més, m'han comentat que a sa pàgina de Possessions de Mallorca hi sortirà una visita virtual en 3D de sa finca de Raixa. Si és així, crec que aquesta gent haurà fet molt bona feina. Torn a repetir que estic dessitjant que sa pàgina surti.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Ago 24, 2005 9:06 pm    Assumpte: Respondre citant

uf, menos mal pensava que era una pàgina blavera
Tornar a dalt
CyRuX
Invitat

MissatgePublicat: Dv Set 16, 2005 12:07 pm    Assumpte: WEB de Possessions Respondre citant

Twisted Evil Esper que aqueixa web de possessions, no sigui una mes. Esper que hagi una amplia galeria fotografica i informacó històrica que mereixi la pena llegir. De totes formes pens que ja era hora de que tot el mon conegui sa arquitectura tan maravellosa que tenim. Salut
Tornar a dalt
Possessions de Mallorca
Invitat

MissatgePublicat: Dv Set 16, 2005 1:14 pm    Assumpte: Presentació de sa Web www.possessionsdemallorca.com Respondre citant

Bon dia a tots.

Serveixi aquest missatge al fòrum de BalerWeb per convidar-vos a sa presentació des nou portal de internet www.possessionsdemallorca.com . S'acte tendrà lloc es proper dia 24 de setembre a les 19:30 a s'espai públic de Ses Voltes, ubicat al Parc de la Mar de sa ciutat de Palma. Esperam sa vostra assistència. Salut.
Tornar a dalt
mugum

MissatgePublicat: Dg Set 25, 2005 7:25 pm    Assumpte: pressentació de la web Respondre citant

Ja heu visitat la pàgina??? És una passada...M'encanta com ha quedat el disseny i els continguts, encara q hi ha molta feina per fer, són genials.

Ahir vaig tenir ocasió d'assistir a sa presentació (a Ses Voltes) i va ser tot un èxit. La gent va quedar encantada amb el q es va veure. I, com ja havia comentat, està previst incloure una visita virtual a Raixa.

Molta sort per aquest grup q ha fet, i esper q faci, tan bona feina....
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum