BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Sorry for my spanish, please help me.

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
montuiiri
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jul 12, 2005 3:34 pm    Assumpte: Sorry for my spanish, please help me. Respondre citant

Hola
Como estas

i am from the uk, so please accept my apologies for my spanish. i cant type any. Sad

i used to live in mallorca until 1992. i went to the AIS in portals nous awhich is now King Richard III college.
i am really desperate to locate my old scholl friends. i know i was only young but i still enjoyed my time. Smile
is there any way of tracing them?? a telephone directory? or even is if possible someone may know some people. who knows Smile

but please i really need everyones help.

many thanks in advance

muchas gracias senores et senoritas (sorry if thats wrong)

Will
Tornar a dalt
montuiiri
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jul 13, 2005 3:47 pm    Assumpte: please help me. its a in spanish now :) Respondre citant

Hola espero que todo sea bien en mallorca. Soy la necesidad de ayuda de anyones. utilicÚ para vivir en el mallorca hasta que 1992 y fue al AIS pero he perdido el contacto y puesto sabe lo que hacer para encontrar mis amigos y los maestros viejos.

Pueda cualquiera me ayuda por favor. cualquier consejo, en espa˝ol o en inglÚs.

Gracias tanto para su tiempo y yo espero una respuesta.

gracias
Tornar a dalt
miquel

Registrat: 07 Des 2003
Missatges: 6

MissatgePublicat: Dc Oct 19, 2005 8:02 pm    Assumpte: Respondre citant

U should contact directly with the college. Try at http://www.kingrichardcollege.com/.

Regards.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum