BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

dues coses

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
marta

Registrat: 08 Des 2003
Missatges: 15
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dt Jun 14, 2005 4:33 pm    Assumpte: dues coses Respondre citant

Hola,

Escric per dues cosetes. Primer, és que quan escric un article nou al bloc, després d'afegir-lo em diu que hi ha una sèrie d'errors i posa un llistat que queda per damunt de la zona d'administració. L'article s'afegeix bé`de totes maneres, així que no tenc cap problema, més que res era per informar.

I una altra cosa que tampoc me molesta ni és un problema és l'entrada al bloc. Amb la reforma de la web (que per cert, m'agrada molt!!) per accedir directament al bloc és més complicat, perquè has d'anar a bloc, després al servei de Bloc de balearweb... En fi, que ja dic que no és cap problema, perquè hi entro de qualsevol forma, però trob q abans era més directe. És q tampoc vull fer la pàgina del Bloc com a pàgina d'inici perquè m'agrada trescar entre les novetats que aneu penjant...

En fi, ja veieu que no tenc cap dubte, només volia exposar aquestes coses. Enhorabona per aquesta web... heu aconseguit que cada pic que entri a mallorcaweb me senti més a ca meva!

Marta Very Happy
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Jun 14, 2005 6:01 pm    Assumpte: Re: dues coses Respondre citant

Hola, Marta.

marta escrigué:
Hola,

Escric per dues cosetes. Primer, és que quan escric un article nou al bloc, després d'afegir-lo em diu que hi ha una sèrie d'errors i posa un llistat que queda per damunt de la zona d'administració. L'article s'afegeix bé`de totes maneres, així que no tenc cap problema, més que res era per informar.

Em podries enviar un email a través del formulari de contacte
http://www.mallorcaweb.com/mes/contactar/
indicant-me el teu nom d'usuari i contrassenya, per fer algunes proves?

marta escrigué:

I una altra cosa que tampoc me molesta ni és un problema és l'entrada al bloc. Amb la reforma de la web (que per cert, m'agrada molt!!) per accedir directament al bloc és més complicat, perquè has d'anar a bloc, després al servei de Bloc de balearweb... En fi, que ja dic que no és cap problema, perquè hi entro de qualsevol forma, però trob q abans era més directe. És q tampoc vull fer la pàgina del Bloc com a pàgina d'inici perquè m'agrada trescar entre les novetats que aneu penjant...

Per evitar que hagueu de fer dues passes, hem inclòs un formulari d'accés a l'administració, des de la mateix pàgina d'Articles de Bloc http://www.mallorcaweb.com/bloc/
Et referies a això, no?

marta escrigué:
En fi, ja veieu que no tenc cap dubte, només volia exposar aquestes coses. Enhorabona per aquesta web... heu aconseguit que cada pic que entri a mallorcaweb me senti més a ca meva!

Marta :D

Moltes gràcies! Amb els vostres comentaris i suggermients ens ajudeu a corregir i millorar el servei.

Salut,

Elena
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Jun 15, 2005 9:58 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, Marta.

He fet algunes proves i crec que els errors es produïen quan el sistema intentava fer ping a weblogs.com
perquè deia:
Codi:
Exception message: fsockopen(): unable to connect to rpc.weblogs.com:80
Error code: 2

Es veu que aquell servidor té alguns problemes per rebre els pings, segurament per la gran quantitat de blocs que hi ha avui dia. Així que he substituït els pings automatitzats cap a weblogs.com per pings automatitzats a technorati.com, que és un altre servidor a on es pot fer ping i que sembla que funciona més bé. Realment no faria falta fer pings automatitzats enlloc, però és una manera de promocionar els blocs prou interessant.

Així que sembla que no era un error del teu bloc, sinó no un problema general. Espero que ara ja no et surtin els errors. Si el problema persisteix, pots enganxar el codi d'error aquí mateix i així no caldrà que entri al teu bloc.

Salut i gràcies per l'avís.

Elena
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum