BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

CINEMA EN CATALÀ
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 2:01 am    Assumpte: Respondre citant

Puedo ser ignorante pero a quien calificas de colono? alos arabes,fenicios,catalanes, tarraconienses,judios,catalanes,trabajadores peninsulares o como la ultima oleada migratoria ALEMANES?? ignorante puedo ser pero sabes cual es tu historia?
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 8:39 am    Assumpte: Respondre citant

Invitat, no te preocupis. Ja sé q pareix impressionant però això de q te tildin d´ignorant per no pensar com ells es molt normal entre aquesta gent. Si segueixes expressant ses teves opinions respetuosament lo pròxim q te diran es q ets un fascista!!!!!!!!!!!! Jo crec q debut a sa nostra ignoranci debem tenir un fals concepte de fascisme. M´hauré de canviar en es seu bando per deixar de ser fascista!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
perplex
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 9:10 am    Assumpte: Respondre citant

cinema en català?
on?
quan?
no en veig enlloc
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 10:56 am    Assumpte: Respondre citant

LA CUESTION ES SIMPLEMENTE DE MERCADO, O SEA DE DINERO COMO CASI TODO EN ESTE MUNDO. LAS EMPRESAS CINEMATOGRAFICAS Y LAS DE TRADUCCION SON NACIONALES (ESPAÑOLAS) Y SE GANA MAS CUANDO SE TRABAJA PARA MAS GENTE, POR ESO EL CINE ETA EN SU MAYORIA EN CASTELLANO (LENGUA OFICIAL EN TODO EL ESTADO) NO HAY QUE DARLE MAS VUELTAS, NO SE TRATA DE DISCRIMINACIONES NI DE NINGUNA OTRA ALUCINACIOIN FANATCOIDE NACIONALISTA.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 11:03 am    Assumpte: Respondre citant

Completamente de acuerdo. En cualquier caso, si me equivoco ruego me corrijan, creo q, al menos en Palma, existe la oferta de cines en Catalán. Si esa oferta no se amplía tal vez sea xq el equilibrio en el mercado no se lo permite. En resumidas cuentas, q a la hora de ir al cine la mayoría preferimos ver películas en Castellano.
Tornar a dalt
piulo
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 3:09 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo no puc anar a veure cap pel·licula en català perquè no em donen cap oportunitat.
Es molt fàcil dir que la gent va a veure pel·lícules en castellà. Poden triar?
Diria que no, però deuen ser "Alucinacions fanaticoides" com diu aquell.
Si no espot triar aleshores hi ha discriminació. Recordaré que a l'estat espanyol hi ha altres llengües oficials i també correspon a l'estat vetllar per elles. En cas de no fer-ho está discriminar les altres llengües.
Ara que jo eliminaria d'una vegada per totes el doblatge de les pel·lícules. No hi ha res més penós que veure destroçat el treball d'un actor pel mal doblatge d'un altre.
Tornar a dalt
flor romanial

Registrat: 28 Ago 2004
Missatges: 308

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 3:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Completament d'acord amb en piulo.
I si s'estat no mira per noltros -i no ho fa-, en ens muntam un que sí que ho faci.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 3:36 pm    Assumpte: Respondre citant

flor romanial escrigué:
Completament d'acord amb en piulo.
I si s'estat no mira per noltros -i no ho fa-, en ens muntam un que sí que ho faci.

cinema en català?
quan?
on?
quina pel·li?
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 6:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Repito lo dicho. Yo no se si existe la oferta en Mallorca de ver cine en catalàn. Creo q sí pero no estoy seguro. Me gustaría q me respondieras. Pero eso se responde con un SÍ o con un NO.
En cualquier caso, me pondré en el caso NO:

Si no existe películas en catalán, que motivos hay para inculpar a los empresarios por ello. No son libres de emitir en castellano???????

Si lo q deseas es q exista esa oferta en Mallorca, te reunes con amigos tuyos, solicitais un préstamo a una entidad financiera presentándoles un proyecto q presuponeis va a generar rentabilidad en el futuro suficiente para su propia amortización y montais los cines. Pero ni el govern ni los empresarios cinematográficos tienen la culpa de q no se emita cine en catalán.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 6:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Flor Romanial, sinceramente, yo se q no soy nadie para meterme en tus sueños y deseos pero te has planteado q apoyos tienes?????? Desde la ciudadanía local hasta las grandes instituciones supranacionales como la UE o internacioneles como la ONU????????? SENCILLAMENTE NULOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ATERRIZA
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 06, 2005 9:58 pm    Assumpte: Respondre citant

piulo escrigué:
Jo no puc anar a veure cap pel·licula en català perquè no em donen cap oportunitat.
Si no espot triar aleshores hi ha discriminació. Recordaré que a l'estat espanyol hi ha altres llengües oficials i també correspon a l'estat vetllar per elles. En cas de no fer-ho está discriminar les altres llengües.
Ara que jo eliminaria d'una vegada per totes el doblatge de les pel·lícules. No hi ha res més penós que veure destroçat el treball d'un actor pel mal doblatge d'un altre.

YO SOY TURCO, NO HAY CINEMA EN TURCO, NO BUEDO ELEGIR, ESTOY DISRIMINADOOOOOOO
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jun 07, 2005 1:26 am    Assumpte: Respondre citant

Uno de los problemas mas grandes que hay es que la mayoria de cines estan contratados por las grandes productoras de holliwood .
Ese es uno de los grandes problema con los que se encuentra el cine español .Lo cual creo que agrava el problema del cine en catalan.
Aunque creo que deberia haber cine en catala no creo que salga rentable a ojos del empresario y ellos son los que elijen las peliculas a ver y cada uno con su negocio tine el derecho de hacer lo que quiera,osea que no culpeis al estado opresor espanyolista...
Tornar a dalt
piulo
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jun 07, 2005 9:15 am    Assumpte: Respondre citant

Anonymous escrigué:
piulo escrigué:

YO SOY TURCO, NO HAY CINEMA EN TURCO, NO BUEDO ELEGIR, ESTOY DISRIMINADOOOOOOO

Ja estam amb l'acudit fàcil dels espanyolets.
Recordaré que el català és oficial a part l'estat espanyol, concretament a Mallorca és cooficial.
Però no deu entrar dins es teu caparret aprofundir en el tema, perquè de ben segur no t'interessa.
Tornar a dalt
piulo
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jun 07, 2005 9:17 am    Assumpte: Respondre citant

Anonymous escrigué:
Uno de los problemas mas grandes que hay es que la mayoria de cines estan contratados por las grandes productoras de holliwood .
Ese es uno de los grandes problema con los que se encuentra el cine español .Lo cual creo que agrava el problema del cine en catalan.
Aunque creo que deberia haber cine en catala no creo que salga rentable a ojos del empresario y ellos son los que elijen las peliculas a ver y cada uno con su negocio tine el derecho de hacer lo que quiera,osea que no culpeis al estado opresor espanyolista...

D'acord que el problema de base pot estar en les productores, però record les declaracions de la ministra de cultura que va dir que no es destinaria ni un duro en dobltages en les altres llengües de l'estat que no fossin l'espanyol.
Alguna part de responsabilitat té, no?
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jun 07, 2005 10:53 am    Assumpte: Respondre citant

Sigo en lo mismo. Por favor, q alguien me responda: ¿EXISTE EN MALLORCA LA OFERTA DE LA Q ESTAMOS TRATANDO? Lo que si estoy convencido es q hasta hace unos años existía. ESO SEGURO. Si ha dejado de existir tal vez sea por falta de rentabilidad.

Todo este rollo de productoras de Holliwood, de ministras pixie dixie y demás son chorradas. En Cataluña se rigen por la misma ministra y hay películas en Catalán. La cuestión aquí está bien clara, otra cosa es q a algunos les cueste reconocerla: NO SE DEMANDA CINE CATALÁN. Por tanto para los empresarios no es rentable.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Pàgina 2 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum