BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

CINEMA EN CATALÀ
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
TinWhistler
Invitat

MissatgePublicat: Dj Jun 02, 2005 10:57 am    Assumpte: CINEMA EN CATALÀ Respondre citant

Hola!
Jo no vaig molt al cine, però he decidit que si hi vaig qualque dia, la pel·lícula la veuré en català o en versió original.
Per això m'agradaria saber si a Mallorca es pot veure cinema en català i on. Per exemple: Si vaig al cine del Festival Park, podré veure qualsevol pel·lícula en català?
I si no és així, per què els colons tenen més drets que nosaltres?
Tornar a dalt
Programa Jove
Invitat

MissatgePublicat: Dj Jun 02, 2005 6:39 pm    Assumpte: cinema en català gratuït a Calvià Respondre citant

Al cinema Sa Societat de Calvià (vila) s'ha estat projectant cada mes durant l'hivern una pel·lícula en català. Aquest mes,

SHREK 2
diumenge 19 de juny
a les 18.00h
a Sa Societat
gratuït
Tornar a dalt
TinWhistler
Invitat

MissatgePublicat: Dv Jun 03, 2005 12:36 pm    Assumpte: Respondre citant

Ok, gràcies. Però no és el que m'esperava.... O sigui, que si els mallorquins volem veure pel·lícules en la nostra llengua, hem d'anar al cinema Sa Societat de Calvià per veure una pel·li cada mes i a sobre passada. És indignant! Evil or Very Mad
Al Principat de Catalunya, tenc entès que es poden veure pel·lícules en català a qualsevol cine, no tant com en castellà però bastant.
No hi ha cap llei que obligui als cines importants posar pel·lícules en català? Què hem de fer per protestar? On ens hem de queixar? Algú s'hi apunta? Twisted Evil
Ja n'hi ha prou de que els colons tenguin més drets que nosaltres!! Exclamation
Tornar a dalt
Potxos

Registrat: 26 Des 2003
Missatges: 238
Ubicació: Palma

MissatgePublicat: Dv Jun 03, 2005 1:09 pm    Assumpte: Respondre citant

TinWhistler escrigué:
Ok, gràcies. Però no és el que m'esperava.... O sigui, que si els mallorquins volem veure pel·lícules en la nostra llengua, hem d'anar al cinema Sa Societat de Calvià per veure una pel·li cada mes i a sobre passada. És indignant! Evil or Very Mad
Al Principat de Catalunya, tenc entès que es poden veure pel·lícules en català a qualsevol cine, no tant com en castellà però bastant.
No hi ha cap llei que obligui als cines importants posar pel·lícules en català? Què hem de fer per protestar? On ens hem de queixar? Algú s'hi apunta? Twisted Evil
Ja n'hi ha prou de que els colons tenguin més drets que nosaltres!! Exclamation

Uepmallorca.com va.

Per voure cine en “ català “ has de anar a Catalunya, a Mallorca si al cas seria en mallorquí, ampla es Barcelona
Per cert ¿ de on surt lo des “Principat”, un comtat no pot esser mai això

Instala una cambra de cine, i dona pelicules com tu vulguis, es marcat es lliure

A Xalar
Invitat

MissatgePublicat: Dv Jun 03, 2005 6:50 pm    Assumpte: Respondre citant

cinema en català?
Tornar a dalt
TinWhistler
Invitat

MissatgePublicat: Ds Jun 04, 2005 12:17 pm    Assumpte: Respondre citant

En "mallorquí"? te refereixes a sa modalitat mallorquina? No hi ha doblatges així, igual que no hi ha doblatges en andalús o en murcià. I si lo que vols dir és que es mallorquí és una llengua diferent a es català ets un ignorant i fas ganes de riure.
Sa gent com tu s'està carregant se llengua i sa cultura. Es ignorants no hauríeu de xerrar de lo que no sabeu, o és que tu ets filòleg? Calla home, calla, mos faràs un favor a tots.
I si vull veure cine en sa meva llengua (català), que és també sa teva llengua, tenc tot es dret a poder fer-ho.
Per cert, segons tu, els de Binissalem què xerren? llengua binissalemera? I es menorquins? menorquí de l'est i menorquí de l'oest?
Se nota que a tu, per damunt de tot, lo que t'interessa és Espanya, perquè no dius que s'andalús és diferent a es castellà. Se't veu el llautó. Razz
Me call perquè no val la pena discutir amb ignorants.
Tornar a dalt
Potxos

MissatgePublicat: Ds Jun 04, 2005 7:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Uepmallorca.com va.

No, no vui dir que es mallorquí sigui diferent que es normalitzat, jo dic que son es mateix dialecte, tan s`espanyol com es normalitzat com es mallorquí son lo mateix es mateix tronc que varen evolucionar per branques diferents

Be pus si som filòleg ben pensant ja que a partir de ja filologia normalitzada desapareix, com se vou que ets un bon fatxa ja vols fer callar a sa gent, i despus ¿ paseillo

Sa meua llengo es S`idioma MALLORQUÍ, en majúscules, paga i tendràs drets no vulguis que jo pagui per es forasters normalitzats

Demanali a un de Benissalem que xerra i lo que ell digui estara ben dit, lo mateix per es altres, fer mes demagògia que es lo únic que saps fer sense aportar res

Sa nota que a tu per demunt de tot lo que t`interessa és “ Catalunya” i es forasters, ¿ cobres molts de dobbes

Xerra, xerra, que quan mes xerres mes ignorant demostres que es

A Xalar
no lo entiendo
Invitat

MissatgePublicat: Ds Jun 04, 2005 7:27 pm    Assumpte: Respondre citant

esto es el idioma Balear?????
Creia que llevaba mucho acentos i más porqueria!
Tornar a dalt
Potxos

MissatgePublicat: Ds Jun 04, 2005 8:17 pm    Assumpte: Respondre citant

no lo entiendo escrigué:
esto es el idioma Balear?????
Creia que llevaba mucho acentos i más porqueria!

Uepmallorca.com va.

Si te refereixes an es meu escrit te diré que es mallorquí, i una miqueta de Potxés, en quan a lo de “ porqueria” supos que deus voler dir com escriuen uns desfasats seguidors de n`Amengual que volen inventar un dialecte igualment que es normalitzat volen inventar es “ Balear”.

Entre tu i jo tan es balear com es menorquí com es normalitzat, son dialectes foraneos i es que al parlen un forasters

A Xalar
flor romanial

Registrat: 28 Ago 2004
Missatges: 308

MissatgePublicat: Ds Jun 04, 2005 8:34 pm    Assumpte: On eres, potxos? Respondre citant

Ja has tornat, gonellarro? T'han tret de ca teva i no tens on anar a tocar es collons? Sa teva dona s'ha cansat de sentir-te bramar aquesta subnormalada de llengo teva? Beníssim, idò, ja tendrem entreteniment per una bona estona!
Ala, renegat! Ja xerrarem!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Potxos

MissatgePublicat: Ds Jun 04, 2005 9:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Uepmallorca.com va.

Sa llàstima que a tu no te les pugui tocar a n`es collons, tu com a bon foraster no en tens

A Xalar
Invitat

MissatgePublicat: Dg Jun 05, 2005 1:30 am    Assumpte: Respondre citant

cuando ablais de colonos os referis alos que invadieron y repoblaron mallorca en epoca de jaume I?
Tornar a dalt
TinWhistler
Invitat

MissatgePublicat: Dg Jun 05, 2005 10:50 am    Assumpte: Respondre citant

Seguesc amb lo del cinema en català, a veure si qualcú em pot donar informació.
Els gonelles ignorants no importa que escriguin les seves tonteries, perquè no m'interessen, ni interessen a ningú.
No he iniciat un tema per discutir, amb ignorants, el que són llengües i el que no.
Tornar a dalt
Potxos

MissatgePublicat: Dg Jun 05, 2005 11:23 am    Assumpte: Hai perdona m`he equivocat Respondre citant

TinWhistler escrigué:
Els gonelles ignorants no importa que escriguin les seves tonteries, perquè no m'interessen, ni interessen a ningú.
No he iniciat un tema per discutir, amb ignorants, el que són llengües i el que no.

Uepmallorca.com va.

Si homo si, lo que en lloc de anar al oest anaven al est, Barcelona, tenia en aquells tens 15.000 habitans, si contam que l`any 1230 hi va haver pesta tot gracies a sa montandat que va fer es francès Jacme I, de Aragó, no molta gent va poder venir amb ses “ Caravanas”

http://www.mallorqui.org/Feyts/indexFeyts_archivos/Page314.htm

A Xalar
TinWhistler
Invitat

MissatgePublicat: Dg Jun 05, 2005 11:34 am    Assumpte: Respondre citant

Potxot, t'anim a iniciar un tema per xerrar de ses teves teories, però aquest tema és per xerrar de cinema en català. Està clar que tothom pot escriure lo que vulgui i on vulgui, però també està clar que no ens interessa lo que diguis, així que t'anim a que deixis de escriure aquí. (Només t'anim, ara no me diguis fatxa, tothom pot escriure on vulgui.)
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum