BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

JA BASTA DE NINADES

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
butxe
Invitat

MissatgePublicat: Dv Abr 22, 2005 9:39 pm    Assumpte: JA BASTA DE NINADES Respondre citant

enga al.lots/tes ja basta. ja mos en divertit sufcient aixi q deixa-vo anar i com si res... moltes abrašades a tots i q aixo s'arregli ja Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt
joanet
Invitat

MissatgePublicat: Dv Abr 22, 2005 10:49 pm    Assumpte: Respondre citant

rotllo teletubis? Razz
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 3:46 pm    Assumpte: Respondre citant

ARA EN SERIO BUTXE..TU PER DEVANT MOLT BONA CARA PERO PER DARRERA LA FAS EH...HAY...I NO TE FASIS ES VON AL.LOT ARA PERFAVOR...UFFFF KIN OI
Tornar a dalt
una bolla = butxe
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 25, 2006 6:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Butxe tu ets un de smes penosos jaja tos u diven n teenga˝is loko jaja
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 25, 2006 7:00 pm    Assumpte: Respondre citant

n fais cas butxe !
Tornar a dalt
vilera
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 31, 2006 7:02 pm    Assumpte: butxe ets s millo Respondre citant

butxe dexalos fer q grasis a tu s concert va se una pasada i qui diu axo d tu s xq no t coneix. butxe t'estimam
Tornar a dalt
Butxe
Invitat

MissatgePublicat: Dl Abr 10, 2006 7:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Gra6 x apoarme en tot, jo domes vax voler q sortis un gran concert, i x jo ho va ser, i x lo q vaig veure va agradar xq es va veure amb tota sa gent de x tot mallorca i de sa peninsula q varen a compartir sa nostra ilusio. en kuant a nes insults, podeu dir lo q volgueu de jo. som una bolla i ho reconec pero no m'afecta gens xq estic be amb mi mateix!!!

Quintos 2006 Santa Margalida.... ha passat es concert.... pero keden moltes coses x fer...
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum