BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Antes Muerto K Vilero!!
Anar a pÓgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  SegŘent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
22222
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 3:53 pm    Assumpte: Respondre citant

CAN PICAFORT MADE IN LA VILA lo q pasa es nomes l empleam x guardari tot es gitanum q hi ha
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 3:59 pm    Assumpte: Respondre citant

NomÚs una cosa a dir kina merda de canšˇ han fet els vileros DEUUUUUUUU MEUUUUUUUUUuu
Visca Ca Pica i el ke ha dit ke som uns foresters ke m'ho digui a la cara i veurÓ.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:01 pm    Assumpte: Respondre citant

CAN PICAFORT MADE IN LA VILA??? JAJAJA VALE IDO Q KEDI CLAR Q ES DE CAN PICAFORT NO SOM BOSKEEEEETTTSSSSS.
I ALLO TENDRIA K STAR ALREVES PK CANPICAFORT ES LO Q MNTEN A LA VILA VIU, I ANALFABETS O SERAN ES VOSTROS PREDINS Y ETC... JA K DEIS K TNIU ANTEPASATS CATETOOOSSSS JAJAJA
ANTIVILER@ AMEM KUAN MS VEIM JEJEJE UN BESOOOO
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:02 pm    Assumpte: Respondre citant

mira tu se k escrius de la lila de canpika! millor pocks i bona gent k molts i mala gent i jo a canpika i puc venir kuan m pasi per es forro a skau a nes papaya.... xk canpika es de la vila" saps┐?au ido k tenim mes noltros k voltrs! jo puc venir a canpika amb sa cara ben alta! canpika es de la vilaaaaaaaaaa!!!!!1 a veure si tan de repatiro vos keda claret!!!!! i jo q la vila estic millor k tu a cnpika jo no necesid venir a cnpika!au ales imbecila a cascarla cascarla!! Very Happy esk u sou pesats sou lo k no i a!!!!!!!!!!! mala gent!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
22222
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:03 pm    Assumpte: Respondre citant

va x ses lletres roses sa mes flipada ja q as ananomenat s autora de sa canso nomes te vull dir q es sa mes pardala xq tant d antes muerta q en la vila i lo bo es q ella es d la vila aaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii TRUTJOTA jejejejejejejjejejejeeej
Tornar a dalt
SI SM VILERA!
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:06 pm    Assumpte: VILEROS AL PODER Respondre citant

Imira tu se k escrius de la lila de canpika! millor pocks i bona gent k molts i mala gent i jo a canpika i puc venir kuan m pasi per es forro a skau a nes papaya.... xk canpika es de la vila" saps┐?au ido k tenim mes noltros k voltrs! jo puc venir a canpika amb sa cara ben alta! canpika es de la vilaaaaaaaaaa!!!!!1 a veure si tan de repatiro vos keda claret!!!!! i jo q la vila estic millor k tu a cnpika jo no necesid venir a cnpika!au ales imbecila a cascarla cascarla!! Very Happy esk u sou pesats sou lo k no i a!!!!!!!!!!! mala gent!!!!!!!!!! Very Happy VOLEU SABRE KI SM, PER TIRARME ES GAPO? POS TE KEDES AMB SO GAPO DINS SA BOCA I AMB SES GANES DE TIRARMO!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:08 pm    Assumpte: NO TESTRESIS BOSKET Respondre citant

XDONA IMBECIL Twisted Evil SE VEU K ETS DALTONIC O ALGO... TU CLARO K POTS VNIR A KNPIK EN SO CAP BEN ALT XO VES ALERTA A NO SORTIRI EN SO CAP BEN BAIX... ok? Q NIURA MES DUN K LO MES SEGUR ES K SARREPENTESKI D LO K A DIT... I VALE K KNPIK SIGUI D LA VILA XO X AIXO NO SOU MES!!!!! CATETO BOSKET DE MERDA
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:08 pm    Assumpte: Respondre citant

22222 escriguÚ:
va x ses lletres roses sa mes flipada ja q as ananomenat s autora de sa canso nomes te vull dir q es sa mes pardala xq tant d antes muerta q en la vila i lo bo es q ella es d la vila aaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii TRUTJOTA jejejejejejejjejejejeeej

aHHHHHHHHHHHHHHHHH pues ella no es vilera i ademes esta per obilgacio puta desgraciat k sino saps ses coses k llet sa puta boca puta curt vilero vies de sa CABRON
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:11 pm    Assumpte: Respondre citant

SI NOLTROS SOM GITANOS VOLTROS K SEU???????????????PUTES MORROSSSSSSSSSSSSSSSSSS
PENSAU ANTES DE ESCRIURE VIUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Tornar a dalt
Pensament
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:19 pm    Assumpte: Respondre citant

A meam alĚlots i alĚlotes, pensau que aquest Ús el f˛rum de La Vila, i no ens ho haurien de tancar per mor de tants d'insults (an˛nims com no podria ser d'una altra manera). Si hi ha gent que no Ús vilera que entra al f˛rum i insulta (per lo vist aquest f˛rum Ús molt important tambÚ per a determinada gent de can picafort), bÚ cadasc˙ demostra el que vol, per˛ que no puguin dir que per mor de que la gent vilera ha entrat a respondre als insults amb insults se tanca el f˛rum, una cosa Ús que els externs d'aquest f˛rum hi entrin a insultar i l'altra Ús que la gent del f˛rum (la gent de la vila) ho faci. Mirem de conservar aquest f˛rum els que som vileros i vileres. Ahhh, i benvinguts al f˛rum de La Vila tota la gent de Can Picafort i altres bandes de Mallorca que hi entren a parlar, i no a insultar.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:19 pm    Assumpte: Respondre citant

CANPICAFORTERS 100% Very Happy ENGA VA... LES DEIXAM K SEGUESKIN... I LIS DONAM SA RAVO CM A NES LOCOS O SEGUIM?? JAJAJA LO Q EM D FER ES NO REBAIXARMOS A NES SEU NIVELL Q ES MOLT BAIX.... I ES O SA K MA DIT FLIPADA: 1║ MIRET A TU Q CM A VILERO/A K ETS EN TENS UN BON K FER EH!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Pensament escriguÚ:
A meam alĚlots i alĚlotes, pensau que aquest Ús el f˛rum de La Vila, i no ens ho haurien de tancar per mor de tants d'insults (an˛nims com no podria ser d'una altra manera). Si hi ha gent que no Ús vilera que entra al f˛rum i insulta (per lo vist aquest f˛rum Ús molt important tambÚ per a determinada gent de can picafort), bÚ cadasc˙ demostra el que vol, per˛ que no puguin dir que per mor de que la gent vilera ha entrat a respondre als insults amb insults se tanca el f˛rum, una cosa Ús que els externs d'aquest f˛rum hi entrin a insultar i l'altra Ús que la gent del f˛rum (la gent de la vila) ho faci. Mirem de conservar aquest f˛rum els que som vileros i vileres. Ahhh, i benvinguts al f˛rum de La Vila tota la gent de Can Picafort i altres bandes de Mallorca que hi entren a parlar, i no a insultar.
TU CALLA EN TANT DE PENSAMENTS K SI ES CAN PICAFORTES ENTRN ES PK VEGUIN K NO EL E TENIM PO...SO CURT JAJAJAJA
Tornar a dalt
SI SM VILERA
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:26 pm    Assumpte: AXO VA PER SA K ESCRIU DE COLOR LILA Respondre citant

bosketa de merda? ai tu i ho auriem de tenir una xerradeta a la cara no o trobes?asta tu matexa o dius k canpika es ad la vila skau i akstes cosetes tb son nostres saps no domes es de sa gent k viu a knpika es vostro nostro i de son serra! i tu a mi de canpika n m faras sorti en sa cara baxa! canpika es nstre tbi tenc es matex dret k tu d estari!i axo d k voltrs no vos vareu rebotas per lo de cnpika made i la vila! xk sabou k es vera i no teniu res mes k fer i millr si no vens a la vila k no i viu gntza
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:28 pm    Assumpte: Respondre citant

[color=darkblue][/DESPUES DEIS K NO SOU PIKATS...JAJAJcolor]
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 4:31 pm    Assumpte: Re: AXO VA PER SA K ESCRIU DE COLOR LILA Respondre citant

SI SM VILERA escriguÚ:
bosketa de merda? ai tu i ho auriem de tenir una xerradeta a la cara no o trobes?asta tu matexa o dius k canpika es ad la vila skau i akstes cosetes tb son nostres saps no domes es de sa gent k viu a knpika es vostro nostro i de son serra! i tu a mi de canpika n m faras sorti en sa cara baxa! canpika es nstre tbi tenc es matex dret k tu d estari!i axo d k voltrs no vos vareu rebotas per lo de cnpika made i la vila! xk sabou k es vera i no teniu res mes k fer i millr si no vens a la vila k no i viu gntza
PERDONA PERO NO VAREM DIR RE PER NO ENTRAR A SA VOSTRA POLEMICA COM VOLTRES DEIS FLIPADET I NO DOMES TE VIES DE VORA EN SA K ESCRIU DE COLOR LILA SINO EN TOTS ES CAN PIKAFORTES MEM SI DIRIES LO MATEIX
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
Anar a pÓgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  SegŘent
PÓgina 4 de 18

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum