BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

PHP-Nuke - Base de datos SQL

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
nano02
Invitat

MissatgePublicat: Dt Feb 10, 2004 1:00 pm    Assumpte: PHP-Nuke - Base de datos SQL Respondre citant

Tinc una pagina web preparada feta amb PHP-Nuke, el meu problema es que no se com pujar la base de dades que tinc, la tinc activada per el webmaster pero no se a on ficarla, a una carpeta, al directori principal...com o faig

P.D.: Disculpau el meu mallorqui estic aprenent Rolling Eyes
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Feb 10, 2004 2:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola,

Si ets ususari del servei gratuït de BalearWeb, has de sol·licitar l'activació d'una BD a master@balearweb.com (si encara no ho has fet).

Ara bé, recentment hem tengut problemes amb els webslogs phpnuke i postnuke i ja no permentem la instal·lació d'aquest software. Només permetem la instal·lació de scripts sense problemes i forats coneguts. A més a més, abans d'instal·lar qualsevol script, cal sol·licitar-ho a la mateixa adreça de correu.

Salut

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Convidat23
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 01, 2005 4:41 pm    Assumpte: Teniu servidor de JBoss? Respondre citant

Estam interessats en fer una pàgina web, i voliem saber si als servidors de MallorcaWeb donau suport a aplicacions web J2EE amb servidor JBoss. De ser així quina versió teniu?

És possible montar una base de dades MySQL?

Moltes gràcies.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Mar 02, 2005 8:08 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, no tenim suport J2EE. Support mySQL, sí. No obstant activem bases de dades amb moderació. Cal que l'usuari expliqui quina utilitat li donarà al servei i cada cas s'estudia de forma individual.

Salutacions

Elena Vera
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum