BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

El millor dels fatxes

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
tonilubi
Invitat

MissatgePublicat: Dg Des 12, 2004 4:46 pm    Assumpte: El millor dels fatxes Respondre citant

El millor que tenen els fatxes és que no ho saben reconèixer. No se m'acud una altra manera de titllar-los que de racistes sense escrúpols. He llegit per aquí a dalt que els catalanoparlants som minoria i que no hem de pretendre que tothom parli en català. Hi estic d'acord, en les dues coses. Però demanar respecte no és ni de lluny exigir que parlin català sino simplement això, respecte. I potser que siguem poquets i estiguem molt mal organitzats però (i això va per tots aquells fatxes "españoles unos grandes y libres" que llegiu això) hauríem de tenir en compte que el català és una llengua moooooooooolt més antiga que el castellà i que jo sàpiga per qüestions d'educació s'hauria de tenir una mica de respecte pels nostres majors, així que a tots els nazis dels collons, sapigueu que sou uns maleducats.

Y por cierto recuerdos al aguilucho de vuestra bandera.

Au, a prendre pel cul i visquin totes les llengues i cultures escepte les intolerants.
Tornar a dalt
flor romanial

Registrat: 28 Ago 2004
Missatges: 308

MissatgePublicat: Dg Des 12, 2004 5:21 pm    Assumpte: Re: El millor dels fatxes Respondre citant

tonilubi escrigué:
El millor que tenen els fatxes és que no ho saben reconèixer. No se m'acud una altra manera de titllar-los que de racistes sense escrúpols. He llegit per aquí a dalt que els catalanoparlants som minoria i que no hem de pretendre que tothom parli en català. Hi estic d'acord, en les dues coses. Però demanar respecte no és ni de lluny exigir que parlin català sino simplement això, respecte. I potser que siguem poquets i estiguem molt mal organitzats però (i això va per tots aquells fatxes "españoles unos grandes y libres" que llegiu això) hauríem de tenir en compte que el català és una llengua moooooooooolt més antiga que el castellà i que jo sàpiga per qüestions d'educació s'hauria de tenir una mica de respecte pels nostres majors, així que a tots els nazis dels collons, sapigueu que sou uns maleducats.

Au, a prendre pel cul i visquin totes les llengues i cultures escepte les intolerants.

D'acord amb tu excepte amb dues coses:
1. No és vera que es catalans siguem minoria, encara... Però a n'es pas que anam, sí que ho serem! I no ho hem de permetre...
2. No és vera que es català sigui més antic que es castellà. Sa formació de ses llegües romàniques és tota de sa mateixa època: més o manco, cap a n'es s. X ja podem parlar de llengües romàniques, encara que no se comencen a escriure fins a mitjan s. XI.
Idò això. Que mos hem de defensar, però sense dir mentides ni inventar-mos ses coses.
Salut!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Tonilubi
Invitat

MissatgePublicat: Dl Des 13, 2004 11:23 pm    Assumpte: Perdona Respondre citant

Me vaig equivocar, volia respondre les animalades que escrivien al teu debat, però no sé que vaig fer que vaig obrir tema. Per tant això de que siguem minoria és una resposta a algú que ho va escriure.
Per una altra banda, no he estudiat història de les llengües, però tenc entès que els primers escrits en occità daten del segle vuit, però ja te dic, segurament m'equivoc, però de tota manera la protesta no canvia gens, el respecte ha d'esser sempre per davant.
Gràcies per la informació.
Salut!
Tornar a dalt
flor romanial

Registrat: 28 Ago 2004
Missatges: 308

MissatgePublicat: Dl Des 13, 2004 11:25 pm    Assumpte: De res! Respondre citant

De res, company! Salut!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Qualcu
Invitat

MissatgePublicat: Dl Des 20, 2004 10:00 am    Assumpte: Re: El millor dels fatxes Respondre citant

tonilubi escrigué:
... I potser que siguem poquets i estiguem molt mal organitzats però (i això va per tots aquells fatxes "españoles unos grandes y libres" que llegiu això) hauríem de tenir en compte que el català és una llengua moooooooooolt més antiga que el castellà i que jo sàpiga per qüestions d'educació s'hauria de tenir una mica de respecte pels nostres majors, així que a tots els nazis dels collons, sapigueu que sou uns maleducats.

No sé por qué, me viene a la memoria esa frase: "odio a los putos negros y a los racistas"...
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum