BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Puc no sortir a la llista de correu i ....?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Angawa
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 1:05 am    Assumpte: Puc no sortir a la llista de correu i ....? Respondre citant

Bones. Tenc un dubte:
Puc no sortir a la llista de correu i seguir tenint el compte de Balearweb?
És que no vull rebre missatges no sol·licitats al compte particular i pareix que des de Balearweb se n'envien a tota la llista de cop.
Gràcies per les respostes.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 8:19 am    Assumpte: Respondre citant

Hola,

De quina llista parles? Podries mostrar-nos un exemple d'aquests missatges no sol·licitats que dius que t'envia BalearWeb? Nosaltres no t'enviem res.

Salutacions corddials,

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Torro
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 10:41 am    Assumpte: Spam Respondre citant

Es deu referir al SPAM.
Deu veura capsseleras com aquesta:
8<--------------------------------
Please Complete and Return
De:
"Joseph_Cooke" <MickeyLivingston@owenandmalissa.com>
A:
rowe#mallorcaweb.net
CC:
adp#mallorcaweb.net, euresti#mallorcaweb.net, obiwan#mallorcaweb.net, torro#mallorcaweb.net, snadal#mallorcaweb.net, dean#mallorcaweb.net, castro#mallorcaweb.net

Data:
Avui 05:43:50
8<------------------------------
Jo em rep mes de mil a la setmana.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 12:06 pm    Assumpte: Respondre citant

Aquestes adreces els spamers les troben escrites a Internet, a pàgines web, com és el cas d'en Pep Torró que mostra l'adreça a la seva web o l'usuari snadal que la mostra en aquesta altre web
Obiwan la mostra aquí
adp la mostra aquí
Etc.

No és que nosaltres la facem pública, són els propis usuaris que la posen a l'abast dels spamers. Nosaltres tractem amb estricta confidencialitat les adreces dels usuaris, tal com expressem a la nota legal.

Més informació sobre l'Spam.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 10:38 pm    Assumpte: Copii dades dels missatges Respondre citant

Mirant a les propietats dels missatges en qüestió, entre moltes cosetes, s'hi pot veure això (aquí els he copiat de tres missatges diferents):

From: "Antoni Ramis Caldentey" <arc46#correo.cop.es>
To: "LLista BalearWeb" <llista#balearweb.com>

From: "Joan Miquel Monjo" <joanbeia#teleline.es>
To: "LLista Balear Web \(E-mail\)" <llista#balearweb.com>

From: pep <torro#mallorcaweb.net>
To: "LLista BalearWeb" <llista#balearweb.com>

A "To:", apart de la nostra, hi ha més adreces d'altres víctimes del spam, també grups, que no he copiat per no fer-los encara més públics.

Els "From:" me sonen de per aquí. Els hi hauriem de demanar per favor que no ens envaeixin el correu particular. Que deixin la seva opinió sobre el món als fòrums de debat, que per això estan.

Jo no he publicat la meva adreça a cap web ni m'he apuntat enlloc, excepte intervenir a aquest fòrum. Deduesc que no tenen la meva adreça, sinó que envien els missatges al grup sencer. És un doi això que dic? No vull ser del grup. Em vull esborrar de la llisteta, però com?

Salut.
Tornar a dalt
Angawa
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 10:40 pm    Assumpte: El missatge anterior és meu Respondre citant

Havia oblidat posar el nom d'usuari.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 11:04 pm    Assumpte: Re: Copii dades dels missatges Respondre citant

Anonymous escrigué:

Jo no he publicat la meva adreça a cap web ni m'he apuntat enlloc, excepte intervenir a aquest fòrum. Deduesc que no tenen la meva adreça, sinó que envien els missatges al grup sencer. És un doi això que dic? No vull ser del grup. Em vull esborrar de la llisteta, però com?

Em sembla que no entenc el que vols dir. Per que la llista esta casi morta.
Però si el que vols es esborrarte, ho pots fer aquí:
http://www.balearweb.com/llista/cat/

Adreça de correu:
Tipus d'acció: (x) esborrar
Enviar el formulari
Tornar a dalt
Angawa
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 11:14 pm    Assumpte: Ara he vist el problema Respondre citant

Ja sé què passa.

Resulta que me vaig inscriure a la llista de correu, pensant que s'havia de fer així per entrar al fòrum.

Jo tenc qualque subscripció a fòrums de llistes de notícies i no són a través del correu particular, d'aquestes no n'havia vist cap. Per això no ho entenia.

Perdonau el meu lapsus, sobretot les persones aludides (els que enviaven els missatges), que no havien fet res incorrecte. Deman disculpes.

Salut.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum