BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

No puc enviar missatges

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
estelrich
Invitat

MissatgePublicat: Ds Oct 23, 2004 1:06 am    Assumpte: No puc enviar missatges Respondre citant

Hola. Tenc el correu de Mallorcaweb des de fa poc i he començat a provar si funciona, pero alguns dels missatges que he enviat m'han estat contestats amb el següent:

Hi. This is the qmail-send program at balearweb.org.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<Andrés@balearweb.org>:
Sorry. Although I'm listed as a best-preference MX or A for that host,
it isn't in my control/locals file, so I don't treat it as local. (#5.4.6)

--- Below this line is a copy of the message.

Alguns altres missatges sí que s' han enviat. N'he provat algun a la meva altra adreça i m'ha arribat.
Qualque pista per solucionar-ho, per favor?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Ds Oct 23, 2004 9:18 am    Assumpte: Respondre citant

Sembla que l'adreça que has escrit com a destinatari no era correcta (<Andrés@balearweb.org>) i t'ha retornat el missatge.

Qué utilitzes el Webmail o un programa de correu?

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
l'amic del vilero
Invitat

MissatgePublicat: Ds Oct 23, 2004 11:27 am    Assumpte: Respondre citant

jo veig un accent a la "e" que no crec que ajudi gaire...
Tornar a dalt
estelrich
Invitat

MissatgePublicat: Ds Oct 23, 2004 1:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies per les vostres respostes. Però... Ho he fet des de l'Outlook Express.
L'adreça a la qual enviava el missatge la tenia a la llibreta d'adreces de l'Outlook i només havia de fer-li un clic per seleccionar-la. Ja he enviat molts missatges amb aquest mateix sistema des del meu anterior compte de correu i anava bé. L'adreça és la correcta, però no és la que surt en aquest missatge d'error que he rebut. El destinatari no és Andrés (això és el nom de la persona, no la seva adreça) ni Balearweb (té una adreça de Terra).
Si qualcú té una idea, serà ben rebuda. Gràcies.
Tornar a dalt
estelrich
Invitat

MissatgePublicat: Ds Oct 23, 2004 3:22 pm    Assumpte: Invasió Respondre citant

No fa ni vint-i-i quatre hores que he començat a utilitzar el compte de correu de Mallorcaweb. L'he damanat per poder llevar l'anterior i no rebre tanta propaganda no sol·licitada. Jo encara no puc enviar missatges amb el nou compte... i ja he rebut propaganda no demanada!
Això és una invasió!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Ds Oct 23, 2004 4:58 pm    Assumpte: Respondre citant

És molt possible que tots els problemes que esementes
siguin causats per l'Outlook Express. Et suggereixo que
provis un altre programa de correu més segur, com ara el
Mozilla Thunderbird, o que utilitzis el Webmail.

Més informació sobre com protegir-se de l'spam a:
http://bd.balearweb.com/Mallorca/ct/12606.htm
Salutacions

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
estelrich
Invitat

MissatgePublicat: Dg Oct 24, 2004 10:37 pm    Assumpte: ja ho he solucionat Respondre citant

He trobat una solució i l'explic per si a qualcú li passa el mateix:

L'Outlook té una llibreta d'adreces on consta l'adreça i també el nom de la persona, que és el que es mostra quan el vols seleccionar per enviar un missatge a aquesta persona(no es veu l'adreça, sinó el nom). Sempre m'havia funcionat bé, així, però amb el compte nou de Mallorcaweb, en lloc d'agafar l'adreca electrònica, s'enviava el missatge a una adreça que formava amb el nom + Balearweb. I, és clar, eren retornats. Però només me passava amb alguns destinataris, no amb tots. Misteris de la informàtica. Confused

Segur que és un error de l'outlook, però amb Mallorcaweb, ja que amb el compte de terra no m'havia passat mai. La solució Idea que he aplicat és que en el nom que mostra la llibreta d'adreces he posat la mateixa adreça electrònica, en lloc del nom de la persona. I ha anat bé. Very Happy

I ara tenc un dubte Question : si jo amb el nou compte de correu no havia fet encara res, apart d'apuntar-me a aquest fòrum per demanar ajut, com és que un desconegut me va enviar un missatge no sol·licitat? Surt la meva adreça a algun lloc del fòrum? Mad
O dec tenir espies al meu ordinador? Shocked
No podria ser que hi hagués qualcú amb la meva mateixa adreça electrònica?

Jo ja sé què es pot fer per mirar de prevenir el spam. Només es pot prevenir, perquè una vegada en tens és impossible eliminar-lo. Per això vaig voler una altra adreça electrònica. Però no vaig donar-me compte que en aquest fòrum sortiria la meva adreça per enlloc. Sad

He abusat un poc dels emoticons... Embarassed

Gràcies per tot i salut. Smile
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum