BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

"Diez en Ibiza" és una MERDA!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Eivissa
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Enamorada d'Eivissa
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 09, 2004 3:56 pm    Assumpte: "Diez en Ibiza" és una MERDA! Respondre citant

"Diez en Ibiza" és una MERDA!

Visc a Mallorca i sempre que puc me'n vaig a Eivissa. N'estic enamorada. I em fa molta ràbia veure la imatge que donen de l'illa en aquesta nova sèrie de TVE. Com s'atreveixen! Què pretenen? Se suposa que ha de fer riure aquesta merda? A mi em fa pena.

Una enamorada d'Eivissa
Tornar a dalt
mart

Registrat: 08 Jun 2004
Missatges: 37
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dv Jun 11, 2004 11:39 am    Assumpte: Això és la visió que en tenen Respondre citant

La sèrie és impecable del punt de vista madrileny. En aquella ciutat la majoria de la gent pensa que Eiviisa és això que ens vol mostrar el serial. I ja m'aniria bé si no fos que aquesta cadena encara l'he de pagar amb els meus imposts.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Eivissa Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum