BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Google Analytics

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
jamasca

Registrat: 17 Set 2006
Missatges: 29
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dj Des 17, 2009 4:15 pm    Assumpte: Google Analytics Respondre citant

Hola bon dia

Vola fer una consulta sobre el Google Analytics.

Resulta que en el meu bloc he activtat el complement de Google Analytics. He posat el codi correspoent. Vaig a la pàgina de Google i veig que el bloc ha instal·lat correctament el codi i ja esta rebent dades. Fins aquí tot correcte.

Però quan miro les estadístiques de Google veig que no hi ha visites, llevat del dia que vaig instal·lar-ho. Ni tan sols les meves. El bloc és nou i no crec que hi hagi moltes visites, però al menys les meves les hauria de registrar, no? Crec que el GA registra les teves visites.

Mirant les estadístiques del propi administrador del bloc, veig que hi ha visites, poques però n'hi ha. Per què no les registra el GA?

Moltes gràcies i salut
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Des 17, 2009 5:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Si tens una plantilla personalitzada, revisa que tinguis això a l'arxiu header.template

{if $googleanalytics && $googleanalytics->isEnabled()}
{$googleanalytics->getJavascriptCode()}
{/if}

Abans dels tags </head> <body>
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum