BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Edicio d´articles

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
uatu1969

Registrat: 25 Jun 2009
Missatges: 5

MissatgePublicat: Dj Jun 25, 2009 7:17 pm    Assumpte: Edicio d´articles Respondre citant

Hola,tenc un bloc i a l´hora de ediatar un article em surt tota una barra d eines (te moltes eines)a la part de d´alt de alla on va el text,ara be vaig crear un altre bloc desde "el lloc de feina" i en aquest bloc em surt una barra d´eines molt simple,com faig per tenir la mateixa barra d´eines com la del primer bloc,esper haver-me explicat be,salutacions i gracies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Jun 26, 2009 8:12 am    Assumpte: Respondre citant

Hola.

Entra dins Arranjaments > Preferències del Bloc > Activar editor visual d'articles.
Més informació:
http://bloc.balearweb.net/summary.php?op=display&page=faq#modificar-aspecte

Elena
Tornar a dalt
uatu1969

MissatgePublicat: Ds Jul 04, 2009 2:22 pm    Assumpte: Inserir presentacio album web Respondre citant

Hola de nou,el problema anterior ja el tenc resolt,moltes gracies,la meva pregunta es:es pot inserir una presentacio de album web,per exemple de picasa,a la columna de la dreta? i si es posible,com?
Un altre tema,com es fa per que una imatge quedi centrada dins la vista previa,ja que quan la poso al article,en la edicio d´articles,em queda centrada y completa,i quan faig vista previa,la imatge queda retallada per la "barra" vertcal ( alla on posa menu,cerca ,clendari,etc) quina es la solucio? moltes gracies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dg Jul 05, 2009 12:18 pm    Assumpte: Re: Inserir presentacio album web Respondre citant

uatu1969 escrigué:
Hola de nou,el problema anterior ja el tenc resolt,moltes gracies,la meva pregunta es:es pot inserir una presentacio de album web,per exemple de picasa,a la columna de la dreta? i si es posible,com?

1) Entra dins Arranjaments » Editor de plantilles
2) Selecciona la plantilla sobre la qual vols treballar, la que s'adapti més als teus gustos, per exemple la standard_new, i fes-ne una còpia clicant sobre la icona que hi ha a la seva dreta, sota "accions".
3) Introdueix el nou nom de la plantilla, per exemple: plantilla_propia
4) Segueix el link de la nova plantilla creada, per visualitzar tots els arxius que conté, i busca l'arxiu footer.template
5) Entra dins l'arxiu footer. template i enganxa el codi que et suministra Picassa, allà on vols que es mostri la presentació.

Ara bé, el codi que facilita Picassa no és XHTML STRICT. Si vols fer les coses ben fetes, utilitza aquest codi, en comptes del que et facilita Picassa

<object type="application/x-shockwave-flash" data="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" height="144" width="96">
<param name="movie" value="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" />
<param name="flashvars" value="host=picasaweb.google.com&amp;RGB=0x000000&amp;feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fbalearweb%2Falbumid%2F5094817207745765185%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" />
</object>

Hauràs de canviar la ruta "feed" (marcada en negreta) per la del teu àlbum.

Potse veure un exemple d'inserció d'album aquí http://www.elenavera.com/post/38292

uatu1969 escrigué:

Un altre tema,com es fa per que una imatge quedi centrada dins la vista previa,ja que quan la poso al article,en la edicio d´articles,em queda centrada y completa,i quan faig vista previa,la imatge queda retallada per la "barra" vertcal ( alla on posa menu,cerca ,clendari,etc) quina es la solucio? moltes gracies

Prova d'inserir la imatge en versió reduïda. Cada imatge està disponible en 3 formats: thumb, vista previa i original.
Tornar a dalt
uatu1969

MissatgePublicat: Dj Jul 23, 2009 7:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Bon i caluros dia,a veure si em se explicar be,he tengut uns quants articles en esborrany,i quan me decidit a publicarlos,creia que el que publicava primer estaria primer i aixi succesivament,pero no ha estat aixi,el que pensava que seria primer ha estat el darrer,es pot invertir l´ordre d´aparicio?gracies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dg Jul 26, 2009 10:57 am    Assumpte: Respondre citant

L'ordre dels articles ver marcat per la data/hora. La data/hora només es pot elegir en el moment d'afegir l'article a la base de dades. Després, quan tornes a editar un article, tant si és un esborrany com un article publicat, ja no la pots modificar. L'única solució copiar el contingut de l'esborrany, crear un article nou, i enganxar-hi el contingut de l'esborrany.
Tornar a dalt
uatu1969

MissatgePublicat: Dg Jul 26, 2009 3:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Ok,gracies per la teva resposta
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum