BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Nuevo blog o posibilidad de "acciones" generales

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Jander

Registrat: 30 Nov 2006
Missatges: 10

MissatgePublicat: Dc Jun 03, 2009 7:57 pm    Assumpte: Nuevo blog o posibilidad de "acciones" generales Respondre citant

Hola Elena, ¿cómo va todo? Me imagino que bien Smile Vuelvo a estar por aquí, en plan Fénix. La cuestión es que ahora tengo el tiempo y las ganas para volver a retomar el blog pero el antiguo está hecho trizas: una cantidad inhumana de spam (tanto en comentarios como en trackbacks) así como de artículos llenos de comentarios "salidos de tono".

Mi primera opción fué pensar en crear un nuevo blog desde cero, pero al leerme las normas, he visto que iba en contra de ellas, así que me he retractado. También he pensado en la posibilidad de dar de baja el antiguo y de crearme uno nuevo, pero sería una pena perder los artículos antiguos, más que todo porque viendo las estadísticas, algunos de ellos parecen ser útiles aún.

Entonces ya he empezado a, con muchísisisisima paciencia, toquetear el blog viejo, pero pfff... Es realmente cansino. ¿Habría alguna posibilidad de hacer algunas acciones de forma "masiva" sobre el blog sin que os cause muchas molestias/trabajo?

Si no, estoy pensando en la opción de eliminar directamente los artículos viejos. De esta forma, al eliminar los artículos, ¿se eliminan también los comentarios asociados a dicho artículo?

Bueno, básicamente eso es todo... Espero que las próximas veces que escriba por aquí sea para ayudar al resto y no para pedir!

Un abrazo
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Fabián

Registrat: 10 Ago 2006
Missatges: 37

MissatgePublicat: Dc Jun 03, 2009 8:30 pm    Assumpte: Respondre citant

¡Hombre, Jander. Me alegrará que vuelvas a la rueda!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 8:05 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, Jander. Encantada de tornar-te a llegir :D

T'he esborrat tot el que m'ha semblat spam.

Per als missatges pujats de to, m'hauries de donar un criteri concret. Per exemple:
- Esborra tots els comentaris de l'article X posteriors a la data Y.
- Esborra tots els comentaris de l'usuari que signa com a X
- Esborra tots els comentaris que contingut la paraula X
- Esborra tots els articles pendents de moderar.
O alguna cosa semblant.

Actualment, tenim configurat un filtre de continguts que no permet escriure enllaços als comentaris (no permet http). És una mesura un poc radical però ha servit per aturar l'spam quasi al 100%.

Cada usuari és lliure de desactivar aquest complement d'exclusió de contingut, si vol permetre enllaços als comentaris, i emprar altres mètodes contra l'spam (moderació, Akismet...).

Una abraçada,

Elena
Tornar a dalt
Jander

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 8:30 am    Assumpte: Respondre citant

Hola Elena y Fabían, gracias por vuestro comentario Smile

He estado revisando todo y creo que ... me voy a decantar por hacer un reset y empezar de 0. Elena, ¿sería mucho trabajo para vosotros eliminar todo?

Saludos y gracias por adelantado!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 10:27 am    Assumpte: Respondre citant

Segur? Pensa-t'ho! Un cop esborrats no es podran recuperar.

Ho puc fer si vols.

Confirma-m'ho.

Elena
Tornar a dalt
Jander

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 10:52 am    Assumpte: Respondre citant

Seguro al 100% no estoy... pero lo único que se me ocurre para mantener un mínimo de orden sería:

* borrar todos los comentarios antiguos
* bloquear los comentarios de los posts antiguos

Y ya luego eliminar alguno de los artículos que yo no quiera (de hecho, ya he eliminado unos cuantos Razz).

Así podría empezar mas o menos de 0, despreocupandome un poco de lo viejo.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 11:20 am    Assumpte: Respondre citant

Jo el que faria és esborrar tots els comentaris entre la data X i Y. És a dir els comentaris que s'han fet quan has tengut desatès el bloc. Els comentaris més antics, els primers, quan estaves al cas del bloc, no deuen ser els pitjors. Alguns potser et fan gràcia.

Quant a desactivar els comentaris a posts antics... això és més difícil de fer de forma centralitzada perquè hauria de programar una consulta SQL específica i una vegada ho vaig provar i em va dur alguns problemes. Esborrar es fàcil, però editar és més delicat. Tot es pot fer, però és més complicat.

Podries desactivar els comentaris només als posts més polèmics.

Elena
Tornar a dalt
Jander

MissatgePublicat: Dj Jun 04, 2009 7:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Bueno... probemos a ver Confused Por lo que he visto, bastaría con borrar los comentarios a partir de Junio de 2005 hasta ahora, ¿sería viable?

Ya iré modificando los artículos para no permitirles los comentarios.

Muchas gracias por todo Elena. Un abrazo
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Jun 05, 2009 8:51 pm    Assumpte: Respondre citant

Fet.

Elena
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum