BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Pujar a la web douments pdf,word,etc

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
vmari

Registrat: 19 Jun 2009
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dj Jul 02, 2009 11:17 pm    Assumpte: Pujar a la web douments pdf,word,etc Respondre citant

Hola
Fa poques setmanes vaig poder engegar la web. Tot m'ha anat bé però no puc enviar o pujar els documents pdf a la meva pàgina. Quan publico només em permet descarregar imatges o direccions web. Si puc pujar pdf d'altres web col·locant la seva direcció html.

Em podrieu aconsellar, ho faig amb el NVU.

Des de la pàgina que faig de forma local si que em funciona però en publicar-la no se que passa.

Gràcies Question
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Jul 03, 2009 8:42 am    Assumpte: Respondre citant

Hola,

Podria ser un error a les rutes.
Veig que deixes espais en blanc als noms dels arxius, per exemple aquí
http://www.mallorcaweb.net/cpxaloc/pagines/materials arees.html
Aquest espai en blanc que hi ha entre materials i arees és incorrecte. L'has de substituir per un guió materials-arees, un guió baix materials_arees, o ajuntar les paraules materialsarees. La primera opció és la millor.

Es possible que amb els arxius PDF i altres estiguis fent el mateix. Hauries d'indicar-nos algun exemple concret per veure quin és el problema.
Tornar a dalt
vmari

Registrat: 19 Jun 2009
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dv Jul 03, 2009 3:04 pm    Assumpte: resposta Respondre citant

el cas seria a la pàgina calendari escolar que es troba al menu de la web hi ha un enllaç que diu calendari PDF.
Dins aquest enllaç hi ha un document pdf guardat anteriorment dins la carpeta documents.
Dins l'arxiu local que tenc em funciona quan pos navegar i s'obri el document en pdf; però quan pos publicar, a la finestra on es veu el procés de pujada només es veu la pagina i una imatge que es troba a la pagina, però no es veu que pugi el document PDF. Com ho puc fer?
La direccio que es veu a la còpia local que faig és la següent que estic fent malament?
file:///C:/Documents%20and%20Settings/VICEN%C3%87.MARI/Escritorio/WEB/documents/calendari_escolar_2009-10_boib.pdf

administrador escrigué:
Hola,

Podria ser un error a les rutes.
Veig que deixes espais en blanc als noms dels arxius, per exemple aquí
http://www.mallorcaweb.net/cpxaloc/pagines/materials arees.html
Aquest espai en blanc que hi ha entre materials i arees és incorrecte. L'has de substituir per un guió materials-arees, un guió baix materials_arees, o ajuntar les paraules materialsarees. La primera opció és la millor.

Es possible que amb els arxius PDF i altres estiguis fent el mateix. Hauries d'indicar-nos algun exemple concret per veure quin és el problema.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Jul 03, 2009 5:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Pel que he llegit per Internet, el NVU no serveix per pujar arxius PDF. Hauràs d'emprar alguna programa d'FTP com el FileZilla o qualsevol el que tinguis a mà.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum