BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Contes del 2001 d'una casa de barrets Capitol X

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Moncaira

Registrat: 14 Abr 2006
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dj Mai 08, 2008 7:05 pm    Assumpte: Contes del 2001 d'una casa de barrets Capitol X Respondre citant

GORI DELS ANUNCIS
Tenc a parlar.vos avui de Gori Riques Jordà, un bon amic de" Bones i Deixondides". Fa molts anys que frequenta la casa; però he d'advertir-vos que no n'és client. No pensasiu malament de que al pobre,Gori no li agradin les dones, que per cert a "Bones i Deixondides" n'hi ha de molt bones i qualcuna que,com la Mimi te tira d'esquena.
La relació del Senyor Riques amb "Bones i Deixondides" és extrictament professional. Tampoc voldria imaginassiu que és el macarró de la boite. Gori és la persona encarregada de que sortin els anuncis de les noies de "Bones i Deixondides" als diaris de Els Colloners de la Marina ,com per exemple "El Capvespre" on, a la pàgina de relax hi podeu llegir, un dia qualsevol
:

PERSONALS

*** PEPA ( 22).[i]Maquissima , besadora, primeta. Francés natural.(24 hores) sortides.696969690

SONIA rossa carinyosa, francés complet. Manejable. (24 hores).

IMPRESIONANT BELLESA ROSARIO .Llavis sensual. Carinyosa, complaenta,

RELAX

BELLESA., JOVENTUT, SIMPATIA. Mimi ( 20) morena sexy, francès natural. 666.999.666.

LOCURA MOLT DE MORBO. Espenyo les regles, soc la Marga truca'm.

[b]Aquests anuncis, tan simplets i clars com l'aigua, són necessaris per la bona marxa econòmica del negoci.
"Bones i Deixondides" i la seva madona. Angela Maria - de manera especial - els necessiten com el pa nostre de cada dia.
Gori Riques - o sigui el Gori dels anuncis - fa anys que treballa a la principal agència de publicitat existent a Els Colloners de la Marina. Hi gaudeix de la màxima confiança de superiors i companys de feina.
´Doncs, heu de creure i pensar - com deien les velles rondaies de Mestre Jordi ´- que l'altre dia de pagès em trobo aquest email en el meu ordinador. El m'enviava ni més ni menys que el propi Gori Riques Jordà a qui, els habituals de Bones i Deixondides - com les noies, el Bob o jo mateix - coneixiem pel malnom de Gori dels Anuncis. Posava el següent:
"GORI" <g.riques@riques.com>
Per "JOAN" <joan@joan.com>Asunto: IMPORTANT- BONES I DEIXONDIDES"
Hola Joan: Mira que ho som jo de benastre. He pagat de la meva butxaca altra pic tres dies més perquè l'Angela Maria
no es quedàs sense anuncis i tengués temps de respondre al meu missatge i siguin publicats els anuncis de "El Capvespre". No me deixen posar més fins que no pagui el que deu, En espera de les teves noticies,rep una abraçada del teu amic Gori .
Una vegada més ,amic meu, m'adonc que un no pot esser tan coió .Aixi que te deman que l'informis a l'Angela Maria que el 31 de juliol, divendres acaba el termini. Gràcies per la teva col.laboració".
Record encara quan me comparagué aquest correu dintre el meu ordinador.Seria, si no faig mala memòria, una horabaixa d'estiu.
[b]L' Angela Maria estava prenint la siesta en la seva habitació. Quan al cap de tres hores es despertà i s'entregà per la saleta d'estar amb una blusa blanca i una falda negra, la vaig escometre i dir el que feia el cas. Però la Madona de Bones i Deixondides no me deixar acabar d'explicar-li el missatge del Gori. [b]Es limità
a dir amb veu entre distreta i cansada:[[/b]
" Jesus. Déu meu bo! Què ho sou de pesats! Deixau-me tranquila per favor. Tenc altres maldecaps".
[/b]

[/i]
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum