BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

...em presento...

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Menorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Bing

Registrat: 16 Abr 2008
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dc Abr 16, 2008 2:33 pm    Assumpte: ...em presento... Respondre citant

Bona tarda a tothom,

Em dic Ainhoa i sóc de Barcelona. Ja fa un temps que el meu company i jo estem plantejant-nos marxar i i venir a viure a Menorca. En principi Ciutadella és el que més ens agradaria però no tenim res encara del tot clar.

La nostra idea és donar un tomb de 360º a les nostres vides, ens encantaria poder duur a terme una idea que fa molts que ens ronda pel cap: Muntar un Bed & Breakfast.
Ja sabeu, una oferta de 5/6 habitacions amb bany, esmorzar inclòs i un ambient casolà, cuidat i agradable. Anem completament perduts perquè no sabem la rendibilitat que pot tenir el negoci, si apart de l'estiu Menorca té turisme a d'altres èpoques de l'any.
També ens resulta dificil trobar vivenda...en fi...moltes coses de cop!

Només em volia presentar i demanar-vos que si teniu informació que em pugui ser d'ajuda, doncs que us agraïria moltissim tot el que em pogueu dir Embarassed

Moltissimes gràcies!

Espero que en poc temps pugui participar en aquest forum desde Menorca estant Very Happy

Un petó
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Menorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum