BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

canviar disseny blog

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
emprenedors

Registrat: 13 Feb 2008
Missatges: 10

MissatgePublicat: Dt Mar 11, 2008 12:47 pm    Assumpte: canviar disseny blog Respondre citant

Hola Elena,
tenc alguns dubtes referents al canvi d'estil de la plantilla del blog. Si vaig al document style.css, una vegada he creat una plantilla nova, quan faig algun canvi i li don a actualitzar, s'actualitza el blog a un plantilla no vinculada al blog publicat, o s'hauria de modificar el blog publicat?
Per altra banda, el que m'agradaria canviar és pujar un poc més amunt al menú de la dreta l'opció de categories i baixar la de calendari, etc. quin apartat del que em surt en llenguatge html fa referencia a això (columna, columnb o quin apartat)?

Mil gràcies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Mar 11, 2008 5:02 pm    Assumpte: Re: canviar disseny blog Respondre citant

emprenedors escrigué:
Hola Elena,
tenc alguns dubtes referents al canvi d'estil de la plantilla del blog. Si vaig al document style.css, una vegada he creat una plantilla nova, quan faig algun canvi i li don a actualitzar, s'actualitza el blog a un plantilla no vinculada al blog publicat, o s'hauria de modificar el blog publicat?

Quan hagis creat una plantilla, per aplicar-la a bloc, has d'entrar dins Opcions del Bloc i seleccionar aquesta plantilla com a plantilla del bloc.

emprenedors escrigué:

Per altra banda, el que m'agradaria canviar és pujar un poc més amunt al menú de la dreta l'opció de categories i baixar la de calendari, etc. quin apartat del que em surt en llenguatge html fa referencia a això (columna, columnb o quin apartat)?

Mil gràcies

Per fer això, el més fàcil és editar l'arxiu footer.template en comptes de style.css, perquè això és un canvi estructural, més que estètic.

A l'arxiu footer.template podràs retallar i enganxar més avall tot el bloc de codi que forma el calendari.
Tornar a dalt
emprenedors

MissatgePublicat: Dc Mar 12, 2008 9:07 am    Assumpte: disseny blog Respondre citant

Gràcies elena per la teva resposta. Només en queda un dubte, i si no m'agradael que he fet puc tornar al format orginal??? com ho puc fer? gràcies de nou
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Mar 12, 2008 9:22 am    Assumpte: Respondre citant

Tens vàries opcions:

- Utilitzar l'eina de restauració que trobaràs just a sobre de l'arxiu que has editat, per exemple footer.template. És un menú desplegable que diu: "Selecciona una còpia de seguretat per restaurar" i t'ofereix diferents dates.

- Si les còpies de seguretat d'aquest arxiu en concret no et serveixen, pots fer nova còpia de la plantilla base sobre la qual estiguis fent feina (p.ex. Standard o Standard_new i anar a recuperar el codi d'allà.

- I si no te'n surt de cap de les maneres, sempre pots tornar a seleccionar com a plantilla del bloc (a Opcions del bloc) una de les plantilles que venen per defecte al servei.

Editat per darrera vegada per administrador el Dc Mar 12, 2008 9:45 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
emprenedors

MissatgePublicat: Dc Mar 12, 2008 9:42 am    Assumpte: Respondre citant

ok gràcies. Així ja em qued més tranquila
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum