BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

IP privada de publicar comentaris

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Manel

Registrat: 15 Abr 2007
Missatges: 17

MissatgePublicat: Dg Oct 21, 2007 1:26 am    Assumpte: IP privada de publicar comentaris Respondre citant

Hola,

us escric per comentar-vos que avui no he pogut penjar cap comentari a cap blog de balearweb. Cada vegada que l'escric i li dono al boto d'enviar, em surt un missatge que diu:

"Error

No està autoritzat a realitzar aquesta acció.

Fatxa"

amb la mateixa plantilla del blog de fons.

És un virus generalitzat o personalitzat? un atac a balearweb? un hacker? no sóc l'únic: també al blog d'Urxella, almenys, tenen aquest mateix problema.

Gràcies,
Manel
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dg Oct 21, 2007 9:57 am    Assumpte: Respondre citant

Hi havia un bloc que tenia bloquejada tota la subxarxa de IP 87.*. He fet que el bloqueig afecti únicament la IP en concret, no tota la subxarxa. La teva IP comença amb 87 per tant t'afectava.

En tot cas, el que no és normal és que això us privés de publicar comentaris a tots els blocs. Només hauria de privar de publicar missatges en aquest bloc en concret. Quan un usuari bloqueja una IP al seu bloc, aquest bloqueig només afecta el seu bloc.

He fet moltes proves bloquejant IP al meu bloc i després he pogut fer comentaris a la resta de blocs sense problema. No aconsegueixo reproduir el vostre cas.

Si voleu, podeu fer la prova vosaltres mateixos, i comprovar com el bloqueig que fa un usuari bloc només afecta el seu propi bloc.

1. Feu un comentari al vostre bloc.
2. Entreu a l'administració i anoteu la IP registrada al vostre comentari.
3. Entreu a la secció de Gestió -> Seguretat -> Afegeix IP exclosa.
4. Proveu de publicar un comentari al vostre bloc: NO us deixarà.
5. Proveu de publicar un comentari a un altre bloc: SÍ us deixarà.

Un cop fetes les proves, penseu a esborrar la vostra IP de la llista d'IP excloses al vostre bloc.

Possiblement, en certes condicions, el tema falla, però caldria saber en quines condicions succeeix.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Alternativa

Registrat: 20 Oct 2007
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dg Oct 21, 2007 12:17 pm    Assumpte: Fatxa? Respondre citant

I com es pot explicar l'aparició de la paraula fatxa?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dg Oct 21, 2007 12:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Quan un usuari bloqueja una IP pot afegir-hi, com a informació complementària, el text que vulgui, per exemple: "IP exclosa per publicar spam" o "No es poden publicar comentaris des de la IP .....".

Resulta que l'usuari que havia bloquejat la subxarxa 87.* havia posat simplement "Fatxa" com a text explicatiu.

S'ha d'anar amb compte a l'hora d'excloure IP, sobretot tota una subxarxa, perquè moltes vegades paguen just per pecadors.
Tornar a dalt
Alternativa

Registrat: 20 Oct 2007
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dg Oct 21, 2007 10:33 pm    Assumpte: Gràcies Respondre citant

Moltes gràcies, m'imagín que no has descobert com va poder bloquejar els comentaris a tots els blogs i no només a un?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 7:38 am    Assumpte: Respondre citant

Crec que el programa té algun defecte relacionat amb la memòria Cache de IP/hosts bloquejats. Ho continuaré investigant per informar-ne als desenvolupadors i veure si ho poden solucionar.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 12:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja he pogut reproduir el problema. Efectivament és un defecte del programa. Ja ho he notificat als desenvolupadors a veure si ho poden solucionar. Si algú està interessat en els detalls, trobarà la informació en anglès a http://bugs.lifetype.net/view.php?id=1182 (cal registrar-s'hi prèviament).
Tornar a dalt
wolfcatala

Registrat: 29 Ago 2007
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dt Oct 23, 2007 9:53 am    Assumpte: Respondre citant

Disculpes per no entrar al fil correcte. Ja pots esborrar el meu tema nou. La veritat és que hauria d'haver fet ús de l'eina de cerca.

En el meu cas l'error es produïa no a l'hora de publicar comentaris, sinó a tot el bloc. No podia visualitzar cap missatge, just entrar al bloc m'apareixia el missatge de "no esta autoritzat a realitzar aquesta acció". Per això no vaig saber veure pel títol del post que el problema amb el meu bloc estava relacionat amb aquest. Ara ja està arreglat, gràcies!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Oct 23, 2007 10:35 am    Assumpte: Respondre citant

wolfcatala escrigué:
Disculpes per no entrar al fil correcte. Ja pots esborrar el meu tema nou. La veritat és que hauria d'haver fet ús de l'eina de cerca.

Gràcies, així és més fàcil entendre'ns.

Cita:

En el meu cas l'error es produïa no a l'hora de publicar comentaris, sinó a tot el bloc. No podia visualitzar cap missatge, just entrar al bloc m'apareixia el missatge de "no esta autoritzat a realitzar aquesta acció". Per això no vaig saber veure pel títol del post que el problema amb el meu bloc estava relacionat amb aquest. Ara ja està arreglat, gràcies!

Bé, el cert és que quan es bloqueja una IP es pot especificar si es priva la IP de publicar comentaris o d'accedir al bloc. En el teu cas el bloqueig devia ser total.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum