BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Nou correu electrònic

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
peprossello

Registrat: 03 Oct 2007
Missatges: 19
Ubicació: Palma

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 5:58 pm    Assumpte: Nou correu electrònic Respondre citant

Bon dia i bon any!:

Divendres passat de capvespre vaig tramitar el registre d'un nou correu eletrònic "@balearweb.net". Em vareu contesar, amb dos missatges, que no hi havia hagut problemes i que només calia analitzar unes dades; l'anàlisis podia durar fins a 48 hores. Com que n'han passades 72, m'agradaria saber si ha sorgit algun inconvenient o, senzillament, em cal esperar una mica més.

Si me n'interessa és perquè em crea problemes estar-me sense adreça electrònica, i la que havia tingut fins ara, en un altre proveidor, no ha deixat de crear-me problemes fins que, ara, se'm declara incompatible. I no vull perdre-hi més temps.

Gràcies per el vostre temps.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 829

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 7:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja pots accedir al teu compte
http://webmail.balearweb.net
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
peprossello

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 11:28 pm    Assumpte: Respondre citant

He rebut el vostre missatge, com mentre podia accedir al meu compte. En el moment de clickar la web que adjuntaveu, s'ha redireccionat cap al mail de Google (supòs que, fins aquí, normal), i la pàgina s'ha quedat en blanc i s'ha paralitzat l'Internet Explorer. Ho he tornar provar introduint directament l'adreça, amb el mateix resultat. Pot ser problema de la versió que tinc d'Internet Explorer, que tanmateix fins ara no m'ha plantejat problemes? Se us acud altra cosa?

Gràcies per la vostra atenció.

P.S.: Per cert, i aprofitant, me n'he adonat que el primer missatge que us he enviar aquest capvespre, cap a tres quarts de set, s'ha registra amb hora de publicació 4.58 am. Quina explicació té aquest desfaçament? És potser normal?

Merci altre cop.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 829

MissatgePublicat: Dt Oct 23, 2007 7:19 am    Assumpte: Respondre citant

peprossello escrigué:
He rebut el vostre missatge, com mentre podia accedir al meu compte. En el moment de clickar la web que adjuntaveu, s'ha redireccionat cap al mail de Google (supòs que, fins aquí, normal), i la pàgina s'ha quedat en blanc i s'ha paralitzat l'Internet Explorer. Ho he tornar provar introduint directament l'adreça, amb el mateix resultat. Pot ser problema de la versió que tinc d'Internet Explorer, que tanmateix fins ara no m'ha plantejat problemes? Se us acud altra cosa?

Si el problema persisteix, potser hauràs d'esborrar la memòria cache de teu navegador i provar-ho de nou. No sol donar problemes el webmail de Google.

peprossello escrigué:
P.S.: Per cert, i aprofitant, me n'he adonat que el primer missatge que us he enviar aquest capvespre, cap a tres quarts de set, s'ha registra amb hora de publicació 4.58 am. Quina explicació té aquest desfaçament? És potser normal?

Merci altre cop.

Sí, entra a la secció "Perfil" i corregeix el "Fus horari:". Es troba quasi al final de la pàgina.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
peprossello

MissatgePublicat: Dt Oct 23, 2007 12:58 pm    Assumpte: Respondre citant

El tema horari ha estat bo de solventar.
Pel que fa a la qüestió del correu, he esbrinat que el problema rau efectivament en el navegador i en la mateixa capacitat del meu ordinador, que ja està, el pobre, pensant en la jubilació. Ja m'ho faré.

Moltes gràcies, com sempre, per la vostra atenció i eficiència.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum