BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Problemas con la contrase˝a de mi cuenta

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
JGM
Invitat

MissatgePublicat: Dl Oct 15, 2007 8:20 pm    Assumpte: Problemas con la contrase˝a de mi cuenta Respondre citant

Hola,

Recientemente cambiÚ mi clave del correo que he migrado a google.

El problema es que al escribirla no me reconoce la clave, seguramente tuve que escribir mal dos veces a la hora de cambiarla. Puedo acceder a la cuenta; pero con la clave que tengo recordada en el Firefox, que al parecer en el momento que la cambiÚ le dÝ para que la recordara.

┐HabrÝa alguna manera de poderla recuperar?, la cuenta de correo es con la cual me he registrado.

Un saludo
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Oct 15, 2007 8:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Te he enviado un email con instrucciones.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Miquel Angel CrespÝ

Registrat: 06 Oct 2005
Missatges: 10
Ubicaciˇ: Pont D'Inca

MissatgePublicat: Ds Des 29, 2007 11:57 am    Assumpte: Problemes amb el FTP Respondre citant

des d'aquest matÝ el meu usuari FTP ha deixat de funcionar.
Sembla que no reconeix la contrasenya o l'usuari. Ha passat alguna cosa amb el meu espai web?
El meu espai web estÓ sota el nom de MASTBAL i fins a ahir no tenia problemes per a connectar-me per a pujar continguts. em podeu donar alguna idea?
Gracies i bones fests
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pÓgina web de l'autor
Miquel Angel CrespÝ

Registrat: 06 Oct 2005
Missatges: 10
Ubicaciˇ: Pont D'Inca

MissatgePublicat: Ds Des 29, 2007 1:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Ara mateix ha tornat a funcionar de nou.
No sÚ si heu fet qualque cosa o ha estat casualitat.
De tota manera: moltes grÓcies pel servei que donau.
Feliš any nou.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pÓgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum