BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Llista de blogs més actius

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
peprossello

Registrat: 03 Oct 2007
Missatges: 19
Ubicació: Palma

MissatgePublicat: Ds Oct 06, 2007 4:30 pm    Assumpte: Llista de blogs més actius Respondre citant

Hola, amics:

Un servidor tinc el costum, sempre que entro, en la portada de BalearWeb, de fixar-me en els darrers articles publicats (sempre en trobo algun d'interessant i me'l llegesc), així com en els blog més actius (en aquest cas, per pura xafarderia).

Tanmateix, des de fa uns dies, he reparat uns detalls que voldria que m'aclarissiu –si són de domini públic–, més que res per saber si entren en la normalitat del funcionament o és un problema temporal.

A saber. A dia d'avui, dissabte 6 d'octubre, els vuit blogs relacionats com a més actius de la darrera setmana inclouen un nombre inferior d'articles, comptabilitzats des de principis de mes, que el del meu propi blog. No ho dic per raons d'enveja o figurera –ja tenim una edat per haver-ho superat–, sinó senzillament per saber quins són els criteris de classificació.

També he notat darrerament, que els meus posts no apareixen a l'apartat d'articles més recents. Segurament també hi ha una explicació d'allò més intrascendent.

Bé, en definitiva, si no us destorba massa i podeu satisfer la meva curiositat, us en quedaré molt agraït. Ben cordialment,

Josep J. Rosselló
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Ds Oct 06, 2007 8:10 pm    Assumpte: Respondre citant

En el càlcul dels blocs més actius, es tenen en compte diversos factors, i només en relació als 7 darrers dies (com s'indica a l'inici del mateix llistat): el nombre d'accessos als articles, el nombre de comentaris rebuts, nombre d'articles publicats...

Salut,

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Ds Oct 06, 2007 8:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Ups, abans m'he descuidat de respondre la segona pregunta.
Cita:

També he notat darrerament, que els meus posts no apareixen a l'apartat d'articles més recents. Segurament també hi ha una explicació d'allò més intrascendent.

Es veu que tens configura a les Preferències del teu bloc una diferència de temps de -12 hores en relació a la hora del servidor. Això fa que l'hora de publicació dels articles sigui 12 hores anterior a l'hora normal i és per això que els teu articles no apareixen a la portada del servei en el moment corresponent. Et suggereixo que entris a Arranjaments > Preferències del bloc i substitueixis el valor -12 hores per 0 hores.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
peprossello

Registrat: 03 Oct 2007
Missatges: 19
Ubicació: Palma

MissatgePublicat: Ds Oct 06, 2007 8:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies, Elena, per la informació i per solven tar-me el dubte.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum