BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Estic cercant malalts de Menorca que viatgin a BCN cada.....

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Menorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Ciutadàdesegona

Registrat: 20 Set 2007
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dj Set 20, 2007 11:17 am    Assumpte: Estic cercant malalts de Menorca que viatgin a BCN cada..... Respondre citant

Hola a tothom,

Em dic Timotea Juan i fa un any i mitg van transplantar al meu marit de fetge. Aquesta operació,va esser feta a Barcelona i cada més hem de viatjar dues vegades a n'aquesta ciutat per a revisions , análisi i demés. No es creguin vostes que és un viatge de plaer. És una necessitat. O bé anam allà cada dues setmanes o bé sentenciam al meu marit com sentencien als cans quan ja no hi rés a fer, o millor dit, quan es gasto és tan elevat que no compensa allargar-li la vida un parell d'anys més.

Malgrat l'hepatitis del meu marit continua atacant ,el fet de poder rebre l'atenció que toca li proporciona ,d'alguna manera una certa qualitat de vida dins ses seues possibilitas.
Fins ara , quan teniem Iberia que unia l'illa amb Barcelona i podíem agafar el primer vol per a així poder esser a casa el mateix dia, l'unic "engorro" era el rebentament de passar tot el dia a la clínica i després ses corregudes per a poder agafar el vol a hora. Peró com ja sabran vostés Iberia ens deixa i pel que sembla els directius de la companyia aèrea alternativa i els nostros governants no s'acaben de posar d'acord. Ara diuen que pot ser, fins no hagin arribat a un acord , cadasqun s´haurà de pagar el bitllet i ja se li reemborsarà. Quina vergonya!, Qui és qui es pot permetre pagar 4 passatges a Barcelona cada més per anar al metge?. Jo no puc i a Menorca som molts els malats que hem d'anar a Palma o a Barcelona bastant sovint.
I vostès diran...... . I a noltros que mos imporat sa seua vida senyora?. Tenen raó, cadasqun en té prou amb lo seu, però he de fer una crida perque em veig impotent i tenc una plorera mentre escric açò que l'únic que em sembla que puc fer és demanar el recolzament de sa gent de Menorca per que JA N'HI HA PROU!!!. Està clar que som ciutadans de segona. A s'hora d'afegir nous imposts i a s'hora d'arreplegar-los els polítics son molt bons però a l'hora de fer ús del doblers del poble s'estimen més subvencionar el carnet de conduir als joves que procurar-mos els drets que ens toquen com a ciutadans espanyols que som.
El menorquins hem de fer alguna cosa. Primer era el preu excessiu dels passatges entre illes o a Barcelona i ara és l'abandonament dels malalts a sa seua sort. I sa seua sort está molt lluny de la democràcia i la igualitat que tothom pregona. Ja que si tens doblers , te salves , i si nó te fots!.

Hem de fer pinya, ja que la unió fa la força. Jo estic disposta i ha algú més?.
Gracies a tots per a escoltar-me .

Timotea Juan Amengual
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Menorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum