BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

llista d'IP exclosses?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
potti

Registrat: 07 Gen 2004
Missatges: 24

MissatgePublicat: Dv Feb 16, 2007 12:10 am    Assumpte: llista d'IP exclosses? Respondre citant

Just ara, al escriure un comentari per contestar un altre del meu blog em trobo el segŘent:

Cita:
Error
La teva adreša IP figura a la llista d'IP excloses d'aquest servei.

Host blocked from posting
Torna

Curiosament a la llista de hosts bloquejats i tot aix˛ no hi tenc a ning˙. Aquest matÝ, a un amic li ha passat el mateix. Per quŔ deu ser?
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Feb 16, 2007 8:29 am    Assumpte: Respondre citant

Veig que el sistema tÚ un problema: les IP que un usuari exclou al seu propi bloc, afecten tots els blocs. I resulta que hi ha un bloc, no el teu sinˇ un altre, que tÚ la teva IP exclosa. Ara mateix ho faig saber als programadors. GrÓcies per avisar.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
potti

Registrat: 07 Gen 2004
Missatges: 24

MissatgePublicat: Dv Feb 16, 2007 9:39 am    Assumpte: Respondre citant

Hmmm, un amb la meva IP exclosa? Quin deu ser? Evil or Very Mad
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Feb 16, 2007 9:44 am    Assumpte: Respondre citant

Possiblement hi Ús per error. A l'antic sistema que emprÓvem abans, bastava fer un clic sense voler sobre una IP i ja quedava exclosa. Molts usuaris varen excloure IPs sense adonar-se'n.

Si vols, a l'espera que haguem solucionat el problema, pots desactivar-te provisionalment el complement "Excloure IP" del teu bloc, i aixÝ podrÓs escriure-hi comentaris. Per˛ tingues en compte que si ho fas potser rebrÓs molt d'spam.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Feb 22, 2007 1:49 pm    Assumpte: Respondre citant

Hem verificat el funcionament del sistema per bloquejar IP i no Ús cert que les IP excloses a nivell de bloc afectin tots els blocs. Vaig mirar la IP que havies deixat al f˛rum i en veure que figurava a un bloc, vaig treure una conclusiˇ precipitada.

El motiu pel qual t'ha sortit l'error aquest que dius deu ser que la IP que utilitzaves en aquell moment figura a la llista d'IP excloses a nivell global que jo mateixa mantinc.

Les IP que jo excloc a nivell global sˇn d'spammers. Si et torna a passar, averigua la IP que estÓs emprant i veurem quŔ passa. Pots obtenir la teva IP de connexiˇ entrant aquÝ: http://network-tools.com/ o qualsevol altre eina que tu coneguis.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum