BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Comentaris no visibles

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
arcjove

Registrat: 11 Des 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dl Des 11, 2006 12:02 pm    Assumpte: Comentaris no visibles Respondre citant

Per alguna raó que desconec el meu bloc: arcjove, no permet que es visualitzin els comentaris als articles escrits. Aquest problema ve des del meu penúltim article publicat a l'octubre amb el nom "la virtud está en el medio" i diria que coincideix amb la posada en marxa del nou software de publicació i edició dels articles de balearweb.

No obstant, fa relativament poc també vaig canviar algunes opcions i preferències dins "arranjaments" en funció de les recomanacions que em vau fer des del propi balearweb per motius de seguretat i per tal d'evitar spam. He intentat canviar aquestes opcions però el problema es manté.

Per favor, m'agradaria que solucionàssiu o m'ajudàssiu a solucionar aquest problema com més aviat millor, perquè els comentaris, si bé ja eren escassos, des de fa dos articles, són també invisibles.

Gràcies per adelantat.

Yago Ramis
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Des 11, 2006 12:28 pm    Assumpte: Respondre citant

Tens uns 8 comentaris pendents de moderar. Això és perquè durant un temps devies tenir activat el complement de "Moderació de comentaris" i no vas moderar els comentaris que et van entrar.

Per moderar els comentaris pendents de moderar has d'entrar a "Gestió" -> "Comentaris sense moderar". Allà tendràs opció de marcar-los com a bons o dolents (moderar o rebutja).

Un cop fet això, si decideixes que això de moderar no et convé, pots entrar a "Arranjaments" -> "Moderació de comentaris" i desactivar el complement.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
arcjove

Registrat: 11 Des 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dl Des 11, 2006 12:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Ah! Moltíssimes gràcies per l'eficiència del servei... així dóna gust.

Fins i tot he descobert que el meu bloc té més èxit del que em pensava... i el sol brilla més i tal.

Gràcies de debó.

Yago Ramis
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum