BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Com puc participar?

Aquest f˛rum estÓ bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Premi Web 2004
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Gohrum

Registrat: 15 Mai 2004
Missatges: 2
Ubicaciˇ: Palma

MissatgePublicat: Ds Mai 15, 2004 6:02 pm    Assumpte: Com puc participar? Respondre citant

M'agradaria participar al concurs.
Primer em presentare ja que Ús el primer missatge que envii.
Em dic gaspar, tinc 16 anys i no m'agrada el pebrot Embarassed
Fora bromes, m'agradaria participar al concurs, ja que tins un parell de pÓgines que podrien estar bÚ.
Si us interessen els jocs, com el counter strike, o el starcvraft o el diabloII.
www.clangatsu.com allÓ trobareu la comunitat dels jugadors mes viciats de la web.
si el qe cerques es una pÓgina de disseny grÓfic al estil de Dmallorca has d'anar a http://studios.clangatsu.com oon trobarÓs totes les pÓgines que faig, com les faig, descarregues de programes cracks, imatges etc... esta en construccion, per˛ el diseny est`pa acabat.
TambÚ he fet una pÓgina de fotografia www.fotofokus.com i ajut a gent a fer-se la seva. com a http://manifesto.togetherhost.com o la ja desapareguda www.webtutorial.tk
Si puc participar, perfavor contestau el missatge. I digau amb cuantes webs puc participar i amb quina em recomanau fer-ho.
Us esper-ho.
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dg Mai 16, 2004 2:15 pm    Assumpte: Re: Com puc participar? Respondre citant

Gohrum escriguÚ:
... Si puc participar, perfavor contestau el missatge. I digau amb cuantes webs puc participar i amb quina em recomanau fer-ho.
Us esper-ho.

Benvolgut Gohrum, el termini d'inscripciˇ va finalitzar el passat dia 7 de maig.

Esperem comptar amb la teva participaciˇ l'any que ve.

Salut

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Gohrum

Registrat: 15 Mai 2004
Missatges: 2
Ubicaciˇ: Palma

MissatgePublicat: Dg Mai 16, 2004 3:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Moltes grÓcies, teniu en compte que ho farÚ.
ens veim l'any que vÚ.
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest f˛rum estÓ bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Premi Web 2004 Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum