BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Llegiu la Revista Nat?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
didac

Registrat: 08 Nov 2006
Missatges: 5

MissatgePublicat: Dc Nov 08, 2006 10:54 pm    Assumpte: Llegiu la Revista Nat? Respondre citant

Sóc un nou usuari d'aquest fòrum, i sobretot m'interessen els temes culturals en llengua catalana.

Suposo que molts coneixeu la revista NAT, publicació que posa en connexió tots els territoris de parla catalana. Gairebé cada mes surt algun article que parla de Ses Illes i m'agradaria saber si aquesta revista té molt de seguiment a Balears (jo sóc de Barcelona), si és fàcil de trobar als quioscos... Vaja, tot el que en pogueu dir.

També voldria saber si mai heu fullejat aquestes altres publicacions, com:

-Sàpiens. Ha fet articles sobre els xuetes, Ramon Llull, ha promocionat visites a Menorca i Mallorca...

Descobrir Catalunya (Malgrat el títol també de tant en tant recullen articles sobre altres territoris catalans quant a llengua, fins i tot articles centrals de la Revista, amb més de 9 anys de trajectòria (Es Pla de Mallorca, Eivissa).

Descobrir cuina.

I de pas, podríeu dir-me si hi ha alguna revista o publicació estrictament balear en llengua catalana que no es distribueixi al Principat. Gràcies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum