BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

editor visual d'articles
Anar a pÓgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
ulyse

Registrat: 23 Set 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 11:41 am    Assumpte: editor visual d'articles Respondre citant

grÓcies i perdonau tant d'embolic
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
pol riveil

Registrat: 21 Ago 2006
Missatges: 36

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 6:26 pm    Assumpte: editor visual Respondre citant

He tingut el PC un parell de dies a la "clinica", i per axi˛ no he pogut dir res abans. Em vaig instalar el Mozilla i aleshores si que apareixia l'editor visual, per˛ el curios Ús que despres vaig obrir l'explorer per a comprobar i no sÚ per quina raˇ es tornava a veure l'editor, aixÝ que ara ja ho tinc solventat. Una altre cosa curiosa, amb el Mozilla no es visualitzava be el Google Analytics, el recuadre on havia d'apareixer les incidencies (visites i mapa) estava en blanc, en canvi amb l'explorer s'obria correcte...sembla cosa de bruixes!
Gracies per tot.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 7:03 pm    Assumpte: Re: editor visual Respondre citant

pol riveil escriguÚ:
Una altre cosa curiosa, amb el Mozilla no es visualitzava be el Google Analytics, el recuadre on havia d'apareixer les incidencies (visites i mapa) estava en blanc, en canvi amb l'explorer s'obria correcte...sembla cosa de bruixes!
Gracies per tot.

Aix˛ Ús perquŔ el Mozilla no inclou el plugin Flash per defecte, l'has d'instalĚlar.
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dt Nov 14, 2006 3:55 pm    Assumpte: editor visual d'articles Respondre citant

A veure, un parell de dades per veure si podem solucionar el problema de l'administrador visual:
Aquest cap de setmana, des de l'ordinador de la feina si que em sortia correctament configurat l'administrador visual, amb totes les tecletes de colors i tot aix˛.
A casa, quan obre el bloc per escriure un nou article, a la part de baix de tot de la patallana, on surt el logo d'explorer i posa listo, a mi em surt el triangle groc d'error a la pÓgina.
he tornat a fer passa per passa all˛ de revisar el java script i l'activex i tot all˛ que recomanaves a l'altra usuari.
QuŔ mÚs puc fet per solucionar aquest problema?
grÓces
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dc Nov 15, 2006 9:05 am    Assumpte: Respondre citant

Tot sembla indicar que es tracta d'un problema de l'ordinador o software que utilitzes a ca teva, ja que a la feina et funciona bÚ i els altres usuaris tambÚ sembla que puguin emprar l'editor visual. Has provat d'instalĚlar-te el Mozilla? Tanmateix investigarem l'error aquest que esmentes. Potser l'origen del problema es troba allÓ.
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dv Nov 24, 2006 8:28 am    Assumpte: editor visual d'articles (solucionat) Respondre citant

deu ser cosa de bruixes, per˛ tal com van desaparŔixers les icones, unes setmanes desprÚs han tornat. sense fer res. d'una banda estÓ bÚ que tot estigui solucionat, per˛ de l'altra em fa rÓbia no sebre quŔ Ús el que passava per si un altre dia torrn a tenir el mateix problema.
grÓcies per les vostres gestions i comprovacions, i perdonau les molŔsties.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Nov 24, 2006 8:37 am    Assumpte: Respondre citant

No hem tocat res nosaltres. ╔s cosa del teu ordinador.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
Anar a pÓgina Anterior  1, 2
PÓgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum