BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

editor visual d'articles
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
pol riveil

Registrat: 21 Ago 2006
Missatges: 36

MissatgePublicat: Dc Nov 01, 2006 11:09 am    Assumpte: editor visual d'articles Respondre citant

Tinc activat l'editor visual d'articles, però a l'hora d'afegir un article apareix només un recuadre en blanc pel text, no he desactivat cap Java ni JavaScript. Que hem de fer?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Nov 01, 2006 7:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Quin navegador utilitzes?
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dj Nov 02, 2006 2:01 pm    Assumpte: editor visual d'articles Respondre citant

Fins ara anava tot be, des que veu fer els canvis, però fa dos dies no funciona. Utilitzo l'explorer, darrera versió i el Mozilla de correu, i no he desactivat res de res.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Nov 03, 2006 12:16 pm    Assumpte: Respondre citant

Verifica que tinguis el JavaScript activat. Aquí tens dos enllaços: http://gsaauctions.gov/brow_details/IE6instr.htm
http://www.paguito.com/nojava.html
on expliquem com s'ha de fer.
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dg Nov 05, 2006 12:47 pm    Assumpte: editor articles Respondre citant

Ho tenia tot activat i segueixo sense poder activar l'editor, esteu segurs que aixó no li passa a més gent? jo ja no sé que fotre.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dg Nov 05, 2006 9:32 pm    Assumpte: Respondre citant

És cosa del teu ordinador, això és segur. Pots veure un bànner publicitari a la capçalera d'aquest fòrum? Si el veus, aleshores tens activat el JavaScript, si no el veus, és que el tens desactivat o no et funciona.
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dl Nov 06, 2006 12:46 pm    Assumpte: editor visual Respondre citant

Els banners els visualitzo, i l'editor segueix sense veures. Ara me instalat el Mozilla (segueixo amb el Explorer, que és el que estic utilitzant ara) i amb aquest navegador si que es visualitza l'editor.
Tornar a dalt
ulyse

Registrat: 23 Set 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 8:25 am    Assumpte: a mi també m'ha desaparegut Respondre citant

a mi també m'ha desaparegut l'editor no veig cap de les iconetes que facilitaven l'edició de textos i la incorporació d'imatges. he vist que parlaves de java. l'he reinstal.lat, i tampoc no funciona.
gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 8:52 am    Assumpte: Respondre citant

No és cosa de Java sinó JavaScript. Quan t'ha desaparegut? Has fet alguna actualització al teu ordinador? És que això sembla cosa del teu ordinador. He entrat al teu bloc amb el FireFox i amb l'Internet Explorer i he pogut veure els botones perfectament.

Heu provat si us passa el mateix amb l'editor simple? Més que res per anar delimitant el problema.
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 9:30 am    Assumpte: javascript Respondre citant

ho sent, per tanta pesadesa, però he fet les comprovacions dins de les opcions d'internet, i seguretat i tot això, i ho tinc tot activat. a l'aktre bloc que tenc amb voltros em passa el mateix.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 10:13 am    Assumpte: Respondre citant

Ulyse, no m'has respost el que et demanava:

1) Quan t'ha desaparegut l'editor visual?

2) Has fet alguna actualització al teu ordinador?

3) Heu provat si us passa el mateix amb l'editor simple? Més que res per anar delimitant el problema.

M'he adonat que les dues persones que us queixeu d'aquest problema teniu activat el menú desplegable a l'administració del bloc (veure Preferències del bloc). Potser és pura coincidència, però per sortir de dubtes podríeu provar de desactivar el menú desplegable a veure si l'editor visual reapareix. Tal vegada sigui un problema que afecta només alguna versió en concret de l'Internet Explorer, i quan es té el menú desplegable actiu. La resta d'usuaris no sembla que experimentin aquest problema, almenys no ho han notificat encara.
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 10:56 am    Assumpte: editor visual d'articles Respondre citant

estimat administrador: a veure si ara et sé respondre:
1) No sñe des de quan no m'apareix l'editor. ho he notat avui, quan volia posar una foto, però no sé des de quan no el tenc.
2) No he fet cap actualització a l'ordinador,
3) No sé què és l'editor simple (ja em perdonaràs)
4) he llevat la creueta del despleglable.
Gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 11:07 am    Assumpte: Respondre citant

L'editor simple apareix quan desactives l'editor visual. Per desactivar l'editor visual cal entrar a Preferències del bloc i desmarcar la casella de verificació que hi ha davant "Activa l'editor visual d'articles".

Un cop desactivat l'editor visual, prova de crear un article i mira si t'apareixen un botons diferents, allargats, amb unes llegendes com <p>Paràgraf</p>, i altres.

Així sabrem si el problema afecta l'editor visual, o l'editor visual i el simple.
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 11:17 am    Assumpte: editor visual d'articles Respondre citant

administrador:
he fet tots els passos que em dius i sí que apareixen aquests rectangles amb els signes que dius.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Nov 10, 2006 11:24 am    Assumpte: Respondre citant

Val, així doncs és cosa de l'editor visual. Intentarem descobrir què passa. Serà difícil perquè no podem reproduir el problema en els nostres ordinadors.

Mentrestant, si vols, pots emprar aquest editor que permet fer les coses bàsiques com marcar paràgrafs, insertar imatges...

Una altra opció és emprar el navegador FireFox del projecte Mozilla. El trobaràs en català a http://www.softcatala.org/prog167.htm
Val la pena provar-lo.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum