BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

ping a bitàcoles.net

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
ulyse

Registrat: 23 Set 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dc Oct 18, 2006 7:51 am    Assumpte: ping a bitàcoles.net Respondre citant

hola. fa unes setmanes vaig donar d'alta el meu bloc a bitacoles.net, i fins fa dos dies, quan publicava a balearweb, apareixia la re`ferència a bitàles. des d'ahir veig que no. què he de fer? és problema meu, vostro, de bitàcoles?
gràcies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Oct 18, 2006 8:06 am    Assumpte: Respondre citant

Com que la resta d'usuaris de BalearWEb (o la majoria) no estan registrats allà, quan es feia ping els sortia un error i això crea bastant "alarma".

He intentat contactar amb els webmasters de Bitàcoles perquè ens registrin in massa sense èxit.

Així que de moment hem desactivat els pings automatitzats.

De seguida que puguem, farem que les opcions de ping siguin configurables des de la interfícies de cada bloc i així cadascú serà lliure de fer pings als servidors que desitgi.

Mentrestant, hauràs de fer els pings a Bitàcoles de forma manual.

Em sap greu.
Tornar a dalt
ulyse

Registrat: 23 Set 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dc Oct 18, 2006 8:09 am    Assumpte: ok, gràcies Respondre citant

gràcies. ja està
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum