BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Inserir comptador
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
ulyse

Registrat: 23 Set 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 9:46 am    Assumpte: comptador google Respondre citant

som un desastre. quan li pos el meu nom http://ulyse.balearweb.net em diu que no és correcte. què he dde fer? no és això que he de posar?
ah, i de pas, com ho he d efer per sebre el meu ip fixe per dir-li, si se m'instal.la, que no em conti les meues visites?
gràcies i perdonau
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 10:00 am    Assumpte: Respondre citant

La teva plantilla no té el codi necessari perquè el vàrem introduir tot just ahir.
En tot cas pots afegir aquest codi tu mateix a la capçalera (heather.template)

{if $googleanalytics && $googleanalytics->isEnabled()}
{$googleanalytics->getJavascriptCode()}
{/if}

just abans
de l'etiqueta </head>

De totes formes, aquest no és l'únic canvi fet darrerament a les plantilles amb motiu de la incorporació de complements (plugins). També hem fet canvis pels plugins contra l'spam.

En tot cas, quan doni per acabada la incorporació de plugins, ja us avisaré perquè plogueu aplicar tots els canvis d'una tirada. Serà el moment en què instal·larem l'editor de plantilles, l'últim plugin que tenim previst instal·lar actualment.
Tornar a dalt
pol riveil

Registrat: 21 Ago 2006
Missatges: 36

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 10:04 am    Assumpte: google analytic Respondre citant

El meu ja funciona. Tens raó Elena, et fins i tot el poble d'on han fet la visita.
Com haig de fer per que no contin les meves visites? No sé si tinc aquest IP de conexió fixa, que vol dir això?.
Jo tinc un comptador inserit al blog, però em sembla que el treure, per que només compta lectures i trobo que és molt ambigua aquest manera de comptar, sembla que hagi entrat molta gent i no és cert.
Gracies per tot i per la vostra paciència amb totxos com jo.
Salut.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 10:12 am    Assumpte: Re: google analytic Respondre citant

pol riveil escrigué:
... No sé si tinc aquest IP de conexió fixa...

Això ho has de demanar al teu proveïdor de connexió d'Internet.

Si teniu preguntes sobre conceptes generals d'Internet, no directament relacionats amb el servei de blocs de BalearWeb, abans de demanar va molt bé buscar-ho al Google o documentar-se a la Wikipedia.

Per exemple:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Adre%C3%A7a_IP
http://es.wikipedia.org/wiki/Direccion_IP
Tornar a dalt
Miquel Àngel

Registrat: 10 Des 2003
Missatges: 63
Ubicació: Palma de Mallorca

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 11:43 am    Assumpte: Gràcies Respondre citant

administrador escrigué:
La teva plantilla no té el codi necessari perquè el vàrem introduir tot just ahir.
En tot cas pots afegir aquest codi tu mateix a la capçalera (heather.template)

{if $googleanalytics && $googleanalytics->isEnabled()}
{$googleanalytics->getJavascriptCode()}
{/if}

just abans
de l'etiqueta </head>

Gràcies, ha funcionat
administrador escrigué:

En tot cas, quan doni per acabada la incorporació de plugins, ja us avisaré perquè plogueu aplicar tots els canvis d'una tirada. Serà el moment en què instal·larem l'editor de plantilles, l'últim plugin que tenim previst instal·lar actualment.

Estaré pendent
pol riveil

Registrat: 21 Ago 2006
Missatges: 36

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 1:17 pm    Assumpte: Recomanació Respondre citant

Poseu-vos el Google Analytics....és l'Hòtia!! completissim i amb un munt d'informació bestial, espero que sigui força fiable.
Salut a tothom.
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 2:51 pm    Assumpte: Respondre citant

ja em perdonareu, però no tenc ni idea de què és això de posar un codi a la capçalera. quina capçalera? on és això de heather.template?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 3:19 pm    Assumpte: Respondre citant

ulyse: tu no t'has de preocupar de la capçalera perquè fas servir una de les plantilles que venen per defecte amb el servei, allò li deia a en Miquel Àngel perquè ell te una plantilla feta per ell mateix.

No havia vist el teu missatges. ES veu que el vares escriure en el moment que contestava en Miquel Àngel. Perdona.

Ja has aconseguit el teu compte de Google Analytics? Qui et diu que http://ulyse.balearweb.net no és correcte? Google? Ens has d'explicar amb més detall les passes que segueixes.

Les instruccions es troben aquí: http://bloc.balearweb.net/summary.php?op=display&page=faq#comptador
Tornar a dalt
ulyse

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 4:20 pm    Assumpte: Respondre citant

gràaaaaaaaaaaaaaaaacies. ja ho tenc instal.lat. diuen que tarda 24 hores a funcionar, no? per consultar he d'anar a la pàgina google? o trobaré algun botó a la pàgina de jutipiris que m'hi durà?
Tornar a dalt
Miguel Veny

Registrat: 20 Jun 2006
Missatges: 12

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 7:47 pm    Assumpte: Google Analytics Respondre citant

Perdonad que os moleste de nuevo, pero para poder poner las estadísticas
de Google Analytics me indica poner el siguiente código:

<script src="http://www.google-analytics.com/urchin.js" type="text/javascript">
</script>
<script type="text/javascript">
_uacct = "UA-738271-1";
urchinTracker();
</script>

al final de su contenido, justo antes de la etiqueta </body> en cada página
o bien que si se emplea una plantilla o una inclusión común, la introduzca,
pero por ningún sitio encuentro la plantilla usada ni donde puedo introducir
el código indicado.

Por supuesto que también he puesto el uacct, tanto entre comillas (que se borra) como sin las comillas pero no funciona. Siempre me dice no se ha instalado el seguimiento.

Por cierto ¿sabeis si se puede tener más de una página?, es que lo he intentado pero no encuentro cómo poder hacerlo.

Gracias una vez más por vuestro interés.

Un saludo.

Gracias una vez más
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum