BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Inserir comptador
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Palmalternativa

Registrat: 25 Set 2006
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:05 am    Assumpte: Inserir comptador Respondre citant

Ja tinc un codi de comptador, ¿on l'he d'inserir?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:11 am    Assumpte: Respondre citant

Pots posar-lo a un d'aquests dos llocs: al camp Descripció del Bloc que es troba a les Preferències del Bloc o al camp Descripció de l'usuari que es troba a les Preferències d'Usuari.
Tornar a dalt
Fabián

Registrat: 10 Ago 2006
Missatges: 37

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 4:07 pm    Assumpte: Contador Respondre citant

Elena:
¿Habrá un contador de totales de balearweb, verdad? Es que si ya hay uno, no necesito otro, pero ahora estoy dudando si lo habrá. Creo que dijiste de que no venía en el sistema pero que lo pondrías.
A mí el contador o la estadística que más me interesa es el total. Los demás contadores, ya por artículos como el que ya he visto, me parecen muy bien; sin embargo es el del total el que más me interesa.
Perdona la duda y gracias.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 4:21 pm    Assumpte: Respondre citant

Hem instal·lat un complement que permet utilitzar el sistema d'estadístiques Google Analytics, servei gratuït de Google que facilita informació completíssima sobre el nombre de visites, procedència dels usuaris, etc. etc.

Per activar el complement primer cal sol·licitar un compte a Google Analytics i un cop ens l'hagin concedit, poden entrar al l'administració del bloc: Arranjaments > Google Analytics i activar el complement.

Per sol·licitar un compte a Google Analytics:
http://www.google.com/analytics/ (aquest servei de Google no està disponible en català encara, però sí en espanyol)
Tornar a dalt
Fabián

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 5:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Elena:

He entrado en Google Analytics y me han dado un código tipo javascript.
Hay una línea que pone:
_uacct = "UA-734027-1";

Ya en la administración, me pide que introduzca el "codi _uacct".
¿Qué es lo que tengo que introducir con exactitud: lo que hay entre las comillas o toda la línea?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 7:08 pm    Assumpte: Respondre citant

Què, bé! Què ràpid! Pensava que Google tardava un dies en concedir el servei. Abans havies d'esperar molt.

A l'administració dels blocs només has d'introduir el qui hi ha entre les cometes, en el teu cas UA-734027-1

Elena
Tornar a dalt
pol riveil

Registrat: 21 Ago 2006
Missatges: 36

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 7:58 pm    Assumpte: google analytics Respondre citant

Ja tinc lo del google. He posat el nº acct aquest que et demana a Arranjaments a la pestanya de Google analytics, em diu que correcte. Però quan entro al Google em diu que comprobi l'estat, i em diu que encara no he activat el codi. Que passa?
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:08 pm    Assumpte: torno a ser jo Respondre citant

Els del Google diuen que si no te'n surts que us envii el codi i que vosaltres el posareu, és cert això? Jo us el paso per si de cas.
<script src="http://www.google-analytics.com/urchin.js" type="text/javascript">
</script>
<script type="text/javascript">
_uacct = "UA-734367-1";
urchinTracker();
</script>
em sap greu mareijar-vos tant, però faig el que puc, de vegades me'n surto i altres no. Imagino que els canvis que veu fer a molta gent els hi anat de conya, però els que estem peixos en tot això diria que se'ns ha complicat una mica.
Gracies.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Em faltava afegir una cosa a la plantilla que tu empres, perdona. Ara t'hauria de funcionar. Però has d'introduir només el número UA-734367-1 no tot el codi.
Tornar a dalt
Fabián

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:32 pm    Assumpte: Googleanalytics Respondre citant

Elena:

El mío tampoco funciona aún.
No he dicho nada anteriormente pues supongo que lo estáis montando y que vais muy apurados de trabajo.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Fabian, quina adreça li has donat a Google? Li has de donar http://fabian.balearweb.net

Què et surt quan prems l'enllaç "Comprobar estado" de Google Analytics?

Les estadístiques tarden 24 hores en mostrar dades, però la comprovació de la inserció del codi és quasi immediata. El codi està ben posat a http://fabian.balearweb.net, per tant Google Analytics t'hauria de confirmar que has introduït el codi bé.

Ho has provat ara o abans?
Tornar a dalt
Fabián

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 8:57 pm    Assumpte: Respondre citant

Sí, le he dado: http://fabian.balearweb.net

En Tracking Status Information
me pone: "Analytics has been successfully installed and data is being gathered now"

No sé si son estos los datos que me pides
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dl Set 25, 2006 9:22 pm    Assumpte: comptador Respondre citant

Sembla ser que el comptador comença a funcionar al cap de 24hores, al menys això diu a l'ajuda. ara he entrat i ja no em demana que l'activi. Esperarem a demà a veure com va la cosa.
Gracies.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 7:33 am    Assumpte: Respondre citant

A mi ja em mostra dades. Sembla que funciona força bé.

La informació és tan detallada que fins i tot et diu, per exemple, de quin poble de Mallorca et visiten!

Per cert, si teniu una IP de connexió fixa, podeu especificar que la exclogui del seu recompte de visites i així obtindreu una informació molt més exacta de l'interès que genera el vostre bloc, ja que no tindrà en compte les vostres visites.
Tornar a dalt
Miquel Àngel

Registrat: 10 Des 2003
Missatges: 63
Ubicació: Palma de Mallorca

MissatgePublicat: Dt Set 26, 2006 9:46 am    Assumpte: Google Analytics Respondre citant

Ho he fet per al meu blog però no me dóna la comprovació com a correcta:

El meu codi uacct és:
Cita:
UA-736454-1

Cita:
Nombre de perfil: http://amparafalvell.balearweb.net
URL del sitio web: http://amparafalvell.balearweb.net

No se ha instalado el seguimiento. (Última comprobación: 2006-09-26 1:37 AM PST.)
No se ha detectado el código de seguimiento de Google Analytics en la página principal de su sitio web. Para que el programa funcione, usted o su administrador web deben añadir el código en cada página de su sitio.

Crec que ho he fet tot, no sé si és perquè tenc una plantilla personalitzada amparafalvell1 (només CSS).

Puc comprovar d´alguna manera si la plantilla té el codi insertat?

Gràcies
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum