BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Opiniˇ personal

Aquest f˛rum estÓ bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Premi Web 2004
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
critic_anonim
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mai 11, 2004 9:51 pm    Assumpte: Opiniˇ personal Respondre citant

Senzillament dir, enhorabona a tots els creadors de webs i enhorabona a la organitzaciˇ del concurs per l'Ŕxit de participaciˇ.
Les webs, el nivell Ús molt dispar! des de wbs de disseny a portals fins webs purament amateurs!
Francament crec que amb un nivell tan dispar molt tindrÓn que veure les opinions del jurat i el que es pretŔn valorar.
Algunes webs com ara Tren SÝ, baix el meu punt de vista son webs pobres en programaciˇ, pobres en disseny, pobres en tot...per˛ plenes de sentit social i amb una gran demanda rera ella. Altres sˇn curioses, altres sˇn...personals i incl˙s algunes divulgatives.
Una web que pot ser sÝ em sembla atractiva Ús Ebussus, una visita virtuasl a una seu, que tot i emprar un programa comercial per a fer-ho Ús xistosa i original.
Finalment, jo com a navegant d la xarxa i com a curiˇs del disseny web i de la imatge grÓfica, apost clarament per la web que mÚs m'ha impactat, la de Sant Joan. Motius? en primer lloc el tema de la web, em sembla prou poc extŔs dins la xarxa que aventurar-se amb aquest projecte ja Ús d'agra´r a la persona que ho ha fet. En segon lloc, la intenciˇ de veure com pretŔn ser una web pels usuaris i dona la opcio de posar-hi les nostres fotos i moltes mÚs coses que me l'han feta amena i atractiva. Per acabar, vol coratge fer una web tota vermella i que els ulls no et diguin tanca la finestra! Enhorabona al creador de Sant Joan i al portal tan grÓfic i atractiu que ha creat.

PD: que valoraran? una web o una preocupacio social? El jurat crec que val la pena que ho tengui en compte i no olvidi que Ús un concurs de webs i no de bones intencions! perquŔ ja sabem el que diuen, i Ús que a l'infern estÓ plŔ de bones intencions! (amb tots els respectes als que es sentint citats).

Salut!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mai 12, 2004 7:14 am    Assumpte: Re: Opiniˇ personal Respondre citant

L'infern estÓ ple de bones intencions?

El que Ús segur Ús que estÓ ple de mal intencionats i que aquests mals intencionats envien a l'infern, cel o no sÚ a on a miliers d'innocents, amb la passivitat, quan no el recolzament, de molts benintencionats.

╔s en l'˙nic punt que difereixo d'aquesta molt ben raonada crÝtica tÚcnica.

Igualment, salut
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest f˛rum estÓ bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Premi Web 2004 Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum