BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Quina web t'agrada més?
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Premi Web 2004
Veure tema anterior :: Veure tema següent  

Quina web t'agrada més?
1. Joventuts Musicals de Palma (mallorcaweb.net/jmpalma)
0%
 0%  [ 0 ]
2. Sant Joan: Festes de Ciutadella de Menorca (menorcaweb.net/santjoan)
13%
 13%  [ 32 ]
3. Balears Internacional (balearweb.net/bai)
3%
 3%  [ 7 ]
4. Pina, un Paradís per descobrir (mallorcaweb.net/pina)
0%
 0%  [ 1 ]
5. Castellers a Mallorca (mallorcaweb.net/castellers)
0%
 0%  [ 2 ]
6. Escola de música A Contratemps, Sant Llorenç (mallorcaweb.net/acontratemps)
0%
 0%  [ 1 ]
7. Bàsquet Sant Llorenç (mallorcaweb.net/basquetsll)
0%
 0%  [ 1 ]
8. Puig de Maria, Pollença (mallorcaweb.net/puigdemaria)
2%
 2%  [ 5 ]
9. Bitruband (mallorcaweb.net/bitruband)
0%
 0%  [ 0 ]
10. Esporles B.C. (mallorcaweb.net/esporlesbc)
0%
 0%  [ 1 ]
11. Sona (mallorcaweb.net/sona)
0%
 0%  [ 0 ]
12. Ebussus, Visita Virtual Seu UIB a Eivissa i Formentera (eivissaweb.net/ebussus)
11%
 11%  [ 27 ]
13. FrIkI.OrG (mallorcaweb.net/friki)
8%
 8%  [ 19 ]
14. Xeremiers de Son Roca (mallorcaweb.com/xeremiersdesonroca)
0%
 0%  [ 1 ]
15. Estima Mallorca (mallorcaweb.net/genestra)
0%
 0%  [ 2 ]
16. Mallorkarock.com (mallorcaweb.net/mallorkarock)
3%
 3%  [ 9 ]
17. Efecte Hivernacle (mallorcaweb.net/ehivernacle)
0%
 0%  [ 0 ]
18. Convent de Sant Bonaventura (mallorcaweb.net/conventllucm)
0%
 0%  [ 0 ]
19. Miguel Sola :·: Bass Bariton (mallorcaweb.net/msola)
0%
 0%  [ 2 ]
20. Tren Sí (mallorcaweb.net/trensi)
21%
 21%  [ 51 ]
21. AEG Reina Constança de Mallorca (mallorcaweb.net/aegrc)
0%
 0%  [ 2 ]
22. S'Eixam Mallorquí (mallorcaweb.net/seixam)
7%
 7%  [ 18 ]
23. Ball de Bot - Mallorca (mallorcaweb.net/ballades)
0%
 0%  [ 0 ]
24. pQs | hàbitat digital de Pere Quintana Seguí (menorcaweb.net/perequintana)
0%
 0%  [ 2 ]
25. Crear Il·lusions! (eivissaweb.net/pereplanells)
0%
 0%  [ 0 ]
26. Ramon Llull (mallorcaweb.net/haoran)
1%
 1%  [ 3 ]
27. Ferran Lagarda Mata - Editor (balearweb.net/flmeditor)
0%
 0%  [ 0 ]
28. La teva costa (balearweb.net/latevacosta)
7%
 7%  [ 18 ]
29. El Modernisme a Palma (mallorcaweb.net/septi)
0%
 0%  [ 1 ]
30. Agenda Saraus (mallorcaweb.net/agendasaraus)
1%
 1%  [ 4 ]
31. Illes Balears, terres de vi (mallorcaweb.net/terresdevi)
0%
 0%  [ 0 ]
32. Obra en pedra (mallorcaweb.net/gcloquell)
0%
 0%  [ 0 ]
33. El siurell (mallorcaweb.net/siurell)
0%
 0%  [ 0 ]
34. IES Berenguer d'Anoia (mallorcaweb.net/iesberenguer)
0%
 0%  [ 0 ]
35. Tarragona + Hoehne Arquitectes (mallorcaweb.net/tha)
0%
 0%  [ 0 ]
36. IES Arxiduc Lluís Salvador (mallorcaweb.net/iesarxiduc)
1%
 1%  [ 3 ]
37. L'escriptor Miquel Bezares i El lector híbrid (mallorcaweb.net/mbezares)
0%
 0%  [ 1 ]
38. Biofesta (mallorcaweb.net/biofiesta)
0%
 0%  [ 1 ]
39. S'Altra Web (mallorcaweb.net/altraweb)
0%
 0%  [ 0 ]
40. História i tècnica del gravat a Mallorca (mallorcaweb.net/mirollull)
0%
 0%  [ 0 ]
41. Fora des Sembrat (mallorcaweb.net/foradessembrat)
6%
 6%  [ 15 ]
42. Xarxa de Biblioteques públiques de Menorca (menorcaweb.net/biblioteques)
0%
 0%  [ 1 ]
43. Mallorca a la cuina -- Les receptes de sempre (mallorcaweb.net/marga113)
0%
 0%  [ 0 ]
44. Arc-46, grup humanista de comunicació (mallorcaweb.net/arc46)
0%
 0%  [ 0 ]
45. Associació d'Orientadors i Orientadores de les Illes Balears (balearweb.net/aoib)
0%
 0%  [ 1 ]
46. Comissió de festes de Santa Maria de Formentera (formenteraweb.net/santamaria)
0%
 0%  [ 1 ]
47. Amgaleria (mallorcaweb.net/amgaleria)
0%
 0%  [ 1 ]
Vots Totals : 233

Autor Missatge
Antoni Ramis Caldentey

Registrat: 09 Des 2003
Missatges: 46
Ubicació: Illes Balears

MissatgePublicat: Ds Mai 15, 2004 6:22 pm    Assumpte: Gràcies Potti Respondre citant

Gràcies Potti per citar una de les meves webs, entre les quatre que t'agraden més o trobes mé utils. Tot i que cap de les dues meves no té cap vot ni un.

La teva també m'agrada molt.

Per als que no el conegueu personalment (hi ha algú que no el conegui a Potti?) a la segona fotografia, el tio simpàtic, jove de poc pel (no en té cap de beneit) de la camiseta morada: http://mallorcaweb.net/arc46/polis/castallers.html

Esper guanyar el primer premi i que tu guanyis el segon.

Un castaller honarari per delegació.

Salut i amunt!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
mrifa
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mai 16, 2004 4:20 pm    Assumpte: votar web Respondre citant

la que més m´agrada és agenda de ballades i saraus.
Tornar a dalt
Pau Genestra

Registrat: 16 Mai 2004
Missatges: 1
Ubicació: Una illa

MissatgePublicat: Dg Mai 16, 2004 9:11 pm    Assumpte: M'agraden totes, menys una Respondre citant

Salut a tots.
Malgrat que m'agraden quasi totes les webs, ni ha algunes molt maques però mancades de contingut, i algunes amb molt de contingut però magres de dissseny.
En general, el nivell es molt bò i el jurat ho tendrà ben dificil...
Particularment les que he trobat més completes son la del Puig de Maria (podrien ficar un botó per aturar sa musiqueta), la de l'escola Contratemps (amb enllaços que demostren la gran i excelent xerxa de Sant Llorenç), la de les festes de Sant Joan (preciosa, però crec que falta molt per omplir-la), etc.. etc...
Estic cercant defectes als altres, però en realitat he perdut les esperances de treure cap nominació amb la meva; no tenc rès que pelar. Wink

Au idò, enhorabona a tots per la vostra feina. A mem si omplim la xerxa de continguts amb la nostra cultura
Mr. Green (verd d'enveja)
Mtt

Registrat: 17 Mai 2004

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2004 12:10 am    Assumpte: WEB FAVORITA Respondre citant

Mirando las webs presentadas al concurso, encontre una web que me gusto mucho tanto por su diseño como por su contenido.
SANT JOAN : Festes de Ciutadella de Menorca.
Estudie diseño gráfico y me parece gráficamente correcta y llamativa a la vez. El color no es usual de web, consigue llamar la atenciòn sin molestar la vista, y a la vez de darle cierta seriedad es atractiva y moderna con un toque ancestral. La tipografia esta muy bien escogida, se adapta perfectamente para darle el toque de vejez a esta web que mezcla aspectos de una fiesta antigua con aspectos de la contemporaneidad de la misma.
Esta web es completa y tiene la información necesaria para que la gente de fuera de la isla sepa de que se trata la fiesta de Sant Joan en Menorca. Yo misma soy extrangera, y despues de navegar en esta web tengo una buena idea de como es la fiesta, no solo por el contenido del texto, sino también las fotos que contiene. No se limita a meter fotos de hace un año o dos, sino hay una variedad de fotos antiguas tb que la hace aun mas atractiva e interesante y continua manteniendo su linea de diseño.
Es una web muy cultural a mi parecer, pero divertida para todo tipo de público.

FELICITO SINCERAMENTE AL AUTOR DE ESTA WEB!!! y le deseo mucha suerte!!!

PS: pareciera que algunos votos no van a por el diseño de la web, sino mas por la razón social...y creo que no va de eso este concurso...
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2004 9:28 am    Assumpte: Respondre citant

Referent la pàgina web sobre les Festes de Sant Joan,
m'agradaria felicitar a totes aquelles persones que reolzen iniciatives d'aquest tipus. I, molt en especial, expressar la meva sincera adminació per un treball tan ben fet.
Per les persones que estimem Menorca tot i no se d'allà, aquestes coses ens apropen encara molt més a l'Illa. A conèixer-la i a respectar-la encara més, si cap.
Aquesta pàgina em sembla especilament encertada, tant per la temàtica com pels continguts. Per no dir de l'estètica, alhora actual i conservant els colors tradicionals d'una de les millors festes que conec.
Voldria aprofitar aquest forum per felicitar la persona que ha tingut el bon gust i la professionalitat de crear una eina tant útil per tots aquells que estimem Menorca. És senzillament impactant i preciosa. De veritat, moltes felicitats.
Tornar a dalt
Doraemon

Registrat: 18 Mai 2004

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2004 3:20 pm    Assumpte: Santjoan.tk Respondre citant

Sa web que m'ha agradat més ha estat santjoan.tk és super innovadora i els colors són magnífics. La galeria està molt ben dissenyada i les fotografies són molt bones...

Que més puc dir... és Bestial
Tornar a dalt
ALAIORENC
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2004 3:32 pm    Assumpte: Sí a SANT JOAN, i Sí al CAIXER SENYOR!!! Respondre citant

COM a menorquí.....vull q guanyi sa pàgina de Sant JOan, perquè ´són ses millors festes de Menorca, i després venen ses d´Alô, SANT LLORENÇ.
VISCA ALAIOR, VISCA SANT JOAN I SANT LLORENÇ i VISCA MENORCA!!!!
Tornar a dalt
Observador
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2004 4:28 pm    Assumpte: "pop-ups" Respondre citant

Anonymous escrigué:
...
3.-Estic ben segur que el jurat que valorarà les webs, farà això: VALORAR, independement dels vots que hagin o puguin tenir.
Se suposa, o al manco ho vull pensar, que a part del gust personal (que tothom té i és discutible) se valoraran altres aspectes com ara:
Navegabilitat: que el visitant sàpiga sempre a quina part de la web es troba
Visualització: que la web pugui veure's perfectament amb la majoria de resolucions
Accesibilitat: Que se pugui accedir a la web en quants més navegadors millor. No tots utilitzam un windows amb explorer. Hi ha d'altres sistemes (molt millors, per cert) que la gent utilitza.
.
.
.
I molts més...

Totalment d'acord. La navegabilitat, visualització, accessibilitat... són aspectes molt importants a valorar, juntament amb el contingut i el disseny. Aprofit per fer una petita crítica constructiva a totes les webs que utilitzen "pop-ups" o finestres noves. Aquesta pràctica té molts inconvenients i avui dia molts navegadors i programes de seguretat bloquegen automàticament qualsevol finestra nova que s'intenti obrir.

Observador
Tornar a dalt
nutpnfu

Registrat: 17 Mai 2004

MissatgePublicat: Dt Mai 18, 2004 10:18 pm    Assumpte: votacions Respondre citant

realment crec que algunes de les web que estan en les primeres posicions estan molt bé quant a la motivació que tenen, però en aquest concurs s'està jutjant no la raó de ser, sinó la construcció i contingut de les mateixes. això hauria de portar-nos a votar mirant-ne el disseny. al menys, això he fet jo. potser els demés tenen altres formes de veure les web, fet que els disculparia, però no crec que sigui el cas. no diré quina és la meva preferida, però crec que alguna de les primeres simplement no té disseny

simplement repasseu la website dels primers classificats i veureu que alguna cosa no acaba de quadrar en la classificació. entre les primeres està la meva preferida, però també d'altres d'una qualitat bastant baixa

finalment, voldria felicitar als organitzadors d'aquest premi web, que incentiven d'aquesta forma que es pengin moltes webs de ses nostres illes, i que potser en absència del concurs, els creadors deixarien de presentar
Tornar a dalt
Carles Gomila

Registrat: 19 Mai 2004

MissatgePublicat: Dc Mai 19, 2004 5:14 pm    Assumpte: Respondre citant

La web de Sant Joan té un disseny fresc, i ha sabut relegar amb traça la poca gràcia en que tradicionalment s'ha enfocat el tema. I es que, amb franquesa, ja era hora de que algú no recaigués novament en les icones de sempre, en el cavallet que bota, que és una imatge tan gastada com els lleons dels reportatges del migdia a la 2. Algunes imatges de la festa han perdut tot el sentit i sentiment real, i tenen aquella òptica de desgana i mal gust pròpis de tota imatge pervertida per la força de la costum.
Sant Joan és una festa d'antiga tradició, però aquesta pàgina ens transmet la cara més fresca i actual de la festa, l'aire que ha sabut mantenir viva la festa durant tant de temps justament per ser tan participativa. Decididament, aquesta web transmet una visió estètica actual de la festa.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
pinaparadis

Registrat: 13 Mai 2004
Ubicació: Palma de Mallorca

MissatgePublicat: Dj Mai 20, 2004 10:24 am    Assumpte: www.pinaparadis.tk Respondre citant

Bones a tos, avans de res volia dorar sa meva enorabona a tots es participants d'aquesta edició del Premi Balearweb que amb els seus disenys i continguts omplen de cultura autoctona la xarxa d'internet, també magradaria felicitar molt especialment a balearweb per la seva bona feina, ja que per mi akesta sense dupte es sa millor web de Balears amb diferencia, no en trobarem cap amb uns coninguts tan extensos ni amb uns serveis tan amplis.

Be avans de despedirme vos deix s'enllaç a sa meva pagina http://www.mallorcaweb.net/pina que clar per mir es sa millor, que per algo la he feta jo Wink . Be, de totes maneres si que magradaria rebre critiques tan positives com si trobau algun especte negatiu.

Saludos.
Javi
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Joan Sabater
Invitat

MissatgePublicat: Dj Mai 20, 2004 6:56 pm    Assumpte: Votació Premi Web 2004 Respondre citant

Enhorabona Oscar! Has estat innovador al fer la primera Web de la història sobre les millors festes del món, ses nostres, donant un caire actual que reflexa clarament com les vivim tots els que hi participam.
Sort amb els teus nous projectes!
Tornar a dalt
Ivan

Registrat: 18 Mai 2004

MissatgePublicat: Ds Mai 22, 2004 3:48 pm    Assumpte: votacio adecuada.. Respondre citant

Sincerament, lo primer hem va pasar pel cap a la vista de la web de Sant Joan va ser que aquesta pàgina serà la guanyadora. És una pàgina amb un estil propi, però molt innovador i elegant que fa atreure a primera vista. A segona vista es comprova el seu contingut i les hores que ha currat el dissenyador professional. I finalment es valora com una web extraordinària i fantàstica, amb moltes possibilitats de ser guanyadora del concurs. Molta sort per el protagonista!!!!! Triunfaras!!!! Segueix axi!! Fins un altra peña...mus veim!!
Tornar a dalt
trensi

Registrat: 11 Mai 2004
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dg Mai 23, 2004 2:09 pm    Assumpte: Mem si mos entenem, al lloc apropiatBenvolgut Marquet: Respondre citant

Benvolgut Marquet:
sí, efectivament, hem enviat aquest email a les persones que estan adscrites al nostre grup de correu. No només això, l'hem tornat a enviar dient "Vota. Per l'amor de God!". No es tracta de fer pena, es tracta de:
1. Mobilitzar el màxim la gent en favor del tren.
2. Aconseguir recursos per la nostra plataforma per tal de continuar mobilitzant gent.
Ens és igual si és a través d'un premi a la millor web o venent camisetes, hem d'aconseguir doblers per continuar lluitant a favor del transport públic i en contra de la mort de més gent de les balears a les carreteres: són els nostres dos principals objectius.

En les bases del concurs que t'adjunt al final del text no veig que hi hagi ni una línia on es prohibeixi o suggereixi que no s'ha de convidar als amics a votar. De tota manera, ja saps que la votació no és vinculant. En lloc de mirar-t'ho des de la perspectiva crítica, intenta veure el nostre mail que t'ha molestat amb bons ulls pels motius següents:
1. Donam a conèixer la nostre causa que és bona per a tots.
2. Donam a conèixer aquest fórum i les webs que participen al concurs conjuntament amb la nostra.
3. Animam un concurs amb 50 persones que per ventura ni s'haguessin enterat que es feia ni sabien què era Mallorcaweb.
Són tres de les moltes raons que se m'han passat pel cap en trenta segons, n'hi ha més, però tampoc ens hem de passar. L'objectiu, al cap i a la fi, és aconseguir doblers. Si els vots ajuden, collonut. Si no, paciència. La competitivitat és un mal que hauríem d'eliminar de la nostra societat: no m'agraden els concursos perquè implica que dos o tres guanyen i els altres no, així de simple. Per tant, si t'ho agafes en serio del tot, un concurs genera més pena que alegria. El nostre objectiu no és derrotar a ningú sino tirar endavant un projecte en el que hi guanyam tots. A mi totes les webs em semblen collonudes: és gent de les Balears que està desperta! M'és igual si el disseny és bo o dolent, si es carrega abans o després la pàgina, si es nota que hi han invertit més o menys hores o si els continguts estan més o menys actualitzats. El simple fet que una persona d'aquestes illes faci servir el cervell més enllà de posar el DVD en marxa, fotre's de cubates el cap de setmana o veure la boda de demà o el partit del diumenge(activitats totes elles dignes i que practic sempre que puc, excepte les de veure bodes pagades amb els meus impostos o partits de futbol) és un miracle*.
Enhorabona Marquet i a tots els que despertau la terra, participeu o no en aquest concurs.
Una abraçada a tots.
Miquel

pd: Si l'organització del concurs Premi Web 2004 considera que el fet de convidar a una llista de correu a votar a una web determinada ens invalida per concursar, la Plataforma en Defensa del Tren no té cap problema per retirar-se.

Bases del Premi Web 2004
OBJECTIU

L'objectiu d'aquest concurs és promoure els continguts relacionats amb la cultura i l'economia de les Illes Balears i Pitiüses a Internet.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

1) Les webs presentades han de ser com a mínim en català i opcionalment en d'altres idiomes.

2) El seu contingut ha d'estar relacionat amb la cultura o l'economia de Mallorca, Menorca, Eivissa i/o Formentera.

3) Les pàgines web concursants s'han d'allotjar a l'espai web del servei gratuït BalearWeb FREEmail. Aquells que encara no siguin usuaris del servei FREEmail, i vulguin participar en el Premi, hauran de sol·licitar l'alta prèviament, a través del formulari de registre.

TERMINI D'INSCRIPCIÓ

El termini d'inscripció finalitza el divendres 7 de maig de 2004.

JURAT

El jurat que decidirà el guanyador del "Premi Web 2004" estarà format pels autors de les webs que foren premiades a les edicions anteriors del concurs, per un representant de la Direcció General de Política Lingüística i per dues persones més designades per BalearWeb.

PREMIS

PRIMER PREMI: 1.200 euros i la compra d'un domini propi per a la web premiada i l'allotjament gratuït de per vida.

SEGON PREMI: 600 euros.

TERCER PREMI: 300 euros.

VEREDICTE

El guanyador del "Premi Web 2004" es donarà a conèixer el divendres 28 de maig de 2004.
Tornar a dalt
sindbili

Registrat: 23 Mai 2004

MissatgePublicat: Dg Mai 23, 2004 4:24 pm    Assumpte: El meu vot i la validesa del codi de les pàgines Respondre citant

Uf! un poc més i no estic a temps de votar!!
Acab de votar ara mateix a la web d'Amgaleria.
Perquè?
La raó més important: crec que és la única pàgina que participa en el concurs que s'ha preocupat en validar el seu codi (XHTML 1.0 i CSS en el seu cas).

Ja sé que el més important és participar... però crec els webmasters ens hauríem de preocupar una mica més en aixó.
Moltes de les pàgines del concurs no es veuen correctament als navegadors "alternatius" (que curiosament són infinitament millors que l'IExplorer).
Amb un codi HTML correcte ens asseguram que això no passa!

Una eina que ens pot ajudar és webdeveloper, una extensió de Mozilla (i de firefox) que podeu trobar a http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/ o a http://texturizer.net/firefox/extensions/
És una barra d'eines que entre d'altres opcions permet validar la pàgina que estàs visualitzat (et redirigeix a la pàgina del w3c), amagar les imatges, editar el CSS, ...
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Premi Web 2004 Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum