Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
marta
Registrat: 08 Des 2003 Missatges: 15 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Dl Jun 12, 2006 11:40 pm Assumpte: comentaris |
|
|
Hola!
Tenc dos dubtes pel bloc:
Hi hauria alguna manera de poder posar punts i a parts i salts de línia als comentaris?
I canviar el nom en què signo els comentaris, seria possible?
Bé, idò, fins aviat!  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Dt Jun 13, 2006 7:48 am Assumpte: |
|
|
Quan parles de comentaris a què et refereixes exactament? Als articles que publiques al teu bloc o als comentaris sobre articles que fas a d'altres blocs?
Elena |
|
Tornar a dalt |
|
 |
marta
|
Publicat: Dt Jun 13, 2006 12:32 pm Assumpte: comentaris |
|
|
Hola Elena!
Em refereixo als comentaris que faig en altres blocs (o en el meu) i vull deixar un espai en blanc. No sé si es pot fer o no.
D'altra banda, quan escric un article, no sé com fer un punt i a part, sense que em deixi una línia en blanc.
Ja sé que són dubtes absurds, però és que no en tenc ni idea i no sé a qui ho puc demanar.
Moltes gràcies per tot!
Records:) |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Dt Jun 13, 2006 12:43 pm Assumpte: |
|
|
Cita: | I canviar el nom en què signo els comentaris, seria possible? |
Quan signes un comentari, pots posar el nom que vulguis. Un cop posat, no es pot canviar.
Cita: | Hi hauria alguna manera de poder posar punts i a parts i salts de línia als comentaris? |
Al comentaris, per seguretat, de moment no es poden emprar etiquetes HTML per tant no es poden marcar els paràgrafs. A la futura versió que instal·larem aviat, crec que els paràgrafs quedaran etiquetats de forma automàtica .
Cita: |
D'altra banda, quan escric un article, no sé com fer un punt i a part, sense que em deixi una línia en blanc. |
Pots utilitzar <br /> |
|
Tornar a dalt |
|
 |
marta
|
Publicat: Dc Jun 14, 2006 1:59 am Assumpte: agraÏment |
|
|
Moltes gràcies per les teves respostes, Elena! Tant de bo, tothom fos tan eficient com vosaltres!
fins aviat! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|