BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

desbloquejar webmail

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
mfiol

Registrat: 18 Mai 2006
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dj Mai 18, 2006 9:27 pm    Assumpte: desbloquejar webmail Respondre citant

Administrador tenc el correu bloquejat, no puc acccedir-hi i no sÚ com solucionar-ho.
M'agradaria afegir que no m'ha estat gens fÓcil accedir a aquest foro per poder-ho solĚlicitar. Em podries ampliar l'espai?.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Mai 19, 2006 7:57 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, veig que has descarregat la b˙stia via POP alliberant 36 MB dels 40 que tens assignats al teu compte. Per tant ara hauries de tenir espai suficient per funcionar. Si tens mÚs problemes, per favor utilitza el tema creat especÝficament per tractar aquestes qŘestions: http://www.balearweb.com/forum/viewtopic.php?t=2073

Quant a l'accÚs al f˛rum, Ús estÓndard: requereix registre i conformaciˇ via email com la majoria de f˛rums d'internet avui dia. MÚs informaciˇ i consultes sobre el funcionament del f˛rum a: http://www.balearweb.com/forum/viewtopic.php?t=2048

Salutacions cordials,

Elena Vera
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum