BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Com desbloquejar l'accés al webmail
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Mai 16, 2006 8:01 am    Assumpte: Com desbloquejar l'accés al webmail Respondre citant

El servei de Webmail que ofereix BalearWeb té l'espai limitat. Degut a la gran quantitat d'usuaris del servei i de la configuració del servidor, amb discos SCSI, RAID i còpies de seguretat en cintes, tot plegat l'opció més segura i de millor rendiment però alhora la més costosa, ens és impossible oferir espai il·limitat.

Quan l'usuari comença a excedir el 91% de la capacitat del seu compte, el sistema el notifica diàriament amb un missatge d'alerta. Si l'usuari no sol·licita una ampliació i tampoc allibera espai, el webmail queda bloquejat perquè es veu incapacitat per operar. No obstant el correu continua funcionant via POP mitjançant qualsevol gestor de correu tipus Outlook o Thunderbird. Per configurar el teu programa de correu les úniques dades que necessites introduir són: el teu nom d'usuari (per exemple: ainapujol), la teva clau (per exemple: 34ain4pu), la teva adreça de correu (per exemple: ainapujol@mallorcaweb.net), el Servidor de Correu Sortint SMTP (mail.mallorcaweb.net) i el Servidor de Correu Entrant (mail.mallorcaweb.net). Si est de Menorca, Eivissa o Formentera, en comptes de mail.mallorcaweb.net has de posar el domini corresponent.

Els usuaris que es vegin afectats per aquesta situació, poden indicar el seu nom d'usuari a continuació. No convé deixar l'adreça de correu completa per evitar l'spam. Tampoc convé obrir un tema nou per a cada usuari, sinó continuar amb aquest mateix fil.

BalearWeb ampliarà de forma immediata la capacitat del compte i desbloquejarà l'accés al webmail dels usuaris que ho sol·licitin a través d'aquest mateix missatge del fòrum.

Per publicar missatges en el fòrum cal registrar-s'hi prèviament. A l'hora de registrar-s'hi s'ha d'indicar una adreça de correu vàlida a la qual l'usuari tingui accés ja que per completar el procés de registre és necessari visitar l'enllaç que inclou l'email de benvinguda al Fòrum. Si l'usuari només té l'adreça de correu del servei gratuït de BalearWeb i no hi pot accedir via webmail, haurà de configurar el compte via POP per poder rebre l'email de benvinguda i completar el procés de registre en el fòrum.

D'altra banda, cada 24 hores es desbloquegen de forma regular tots aquells comptes que ja no tinguin problemes d'espai, tant si ho han sol·licitat com si no.

Editat per darrera vegada per administrador el Dc Jun 07, 2006 11:16 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
angelbujosa

Registrat: 10 Des 2003
Missatges: 20
Ubicació: Bunyola

MissatgePublicat: Dc Mai 17, 2006 1:57 pm    Assumpte: RE: Com desbloquejar l'accés al webmail Respondre citant

Hola Elena!

Soc n'Angel Bujosa, volia demanar-te si era possible ampliar la capacitat del compte que tenim pel grup d'esplai, l'usuari és "llunanova". La major part de l'espai l'estam emprant per la pàgin web... tantes fotos ocupen molt d'espai, així que haurem d'anar un poc alerta!

Moltes gràcies i salutacions.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dc Mai 17, 2006 4:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola, Àngel.

Hem ampliat en 10 MB el teu compte. Salutacions.

Elena
Tornar a dalt
jcllp

Registrat: 17 Mai 2006
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dc Mai 17, 2006 10:15 pm    Assumpte: Em desbloquejau el compte? Respondre citant

Em podrieu desbloquejar el meu compte de correu, per favor?

L'usuari és jcllp
a mallorcaweb.net (ho escric així per evitar l'spam).
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Mai 18, 2006 8:18 am    Assumpte: Respondre citant

Fet.

Elena
Tornar a dalt
arturo

Registrat: 22 Mai 2006

MissatgePublicat: Dl Mai 22, 2006 9:53 am    Assumpte: cuenta webmail bloqueada Respondre citant

hola elena, tengo mi cuenta de correo bloqueada por webmail (he accedido por pop3 y he liberado espacio) y necesito liberarla, mi nombre de usuario es acollado.

saludos, arturo
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Mai 22, 2006 10:58 am    Assumpte: Respondre citant

Fet.
Tornar a dalt
solentiname

Registrat: 24 Mai 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dc Mai 24, 2006 7:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola, podrieu desbloquetjar el meu compte de correu i ampliar-ne la capacitat??
El el meu compte és natiana. Gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dc Mai 24, 2006 8:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Fet. No acumulis massa correu per evitar que se t'ompli de nou.
Tornar a dalt
solentiname

Registrat: 24 Mai 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 2:44 pm    Assumpte: Respondre citant

administrador escrigué:
Fet. No acumulis massa correu per evitar que se t'ompli de nou.

Hola, em sap greu tornar a molestar però no puc accedir al meu correu. Apareix encara com bloquejat. Gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 3:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Perdó, ara sí.

Elena
Tornar a dalt
uep

Registrat: 25 Mai 2006

MissatgePublicat: Dj Mai 25, 2006 8:12 pm    Assumpte: Re: Com desbloquejar l'accés al webmail Respondre citant

El el meu compte és uep. Gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Mai 26, 2006 10:44 am    Assumpte: Respondre citant

El teu webmail ja torna a funcionar. Quant a l'espai de disc, ja tens 35 mb, dels quals 14 estan ocupats i 21 lliures.
Tornar a dalt
damiangp777

Registrat: 30 Mai 2006

MissatgePublicat: Dt Mai 30, 2006 3:00 pm    Assumpte: Respondre citant

El el meu compte és damiangp. Em bastarian només 5 o 10 megas més.

Gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Mai 30, 2006 5:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Fet.

Elena
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum