BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Eivissa colpejada
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Pagesa colpejada
Invitat

MissatgePublicat: Dg Feb 26, 2006 6:50 pm    Assumpte: Eivissa colpejada Respondre citant

A ca na Palleva
sa policia pega
Té una porra
més gran que la teva

Jo te l’he vista
més petita que la seva
Quina cosa més polida
i no dic cap mentida

A ca na Palleva
sa policia pega
Té una porra
més gran que la teva

Record el que t'he dit
et fa soltar un crit
i té molt poc sentit

A ca na Palleva
sa policia pega
Té una porra
més gran que la teva

Eivissa és molt petita
per venir-hi tanta policia
Si vén un de ca teua
digue’l que s’hi queda
Sad
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dg Feb 26, 2006 6:58 pm    Assumpte: Respondre citant

No destrosseu més la nostra terra estimada.

Polítics irresponsables.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 07, 2006 10:22 pm    Assumpte: No vos turau! Respondre citant

Sempre lo mateix, sempre lo mateix....

No vos cansau!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 10, 2006 8:37 pm    Assumpte: Respondre citant

si, tens ravó sempre estan igual que si tic que si tac
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mar 12, 2006 7:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Per lo vist, no se pot viure a un món sense criticar a algú!!

VISCA ses Illes Balears!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mar 13, 2006 1:18 am    Assumpte: Respondre citant

Sempre construcció, ara un polígon ,després unes autopistes, després destrosses al patrimoni, que si construccions de gratacels, que si parking per tot, que si mallorca amb un millor transport públic no aniria bé....etc..etc...
PESATS!
MORI MAL GOVERN!
Tornar a dalt
Joan Pi
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mar 13, 2006 10:19 am    Assumpte: Hi estic d'acord Respondre citant

Estic d'acord amb tot el que s'ha dit fins ara.
Tornar a dalt
Jesús bon Jesús!!
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 18, 2006 8:33 pm    Assumpte: Mori mal govern? No a les noves carreteres? Què és això? Respondre citant

Mori mal govern? No a les noves carreteres? Què és això?

Què pasaria si "moris" aquest mal govern?
Qui mos governaria?
Un pais sense govern?
Una autonomia sense govern?

Sabeu de que xerrau?? NO!

Una expressió així no du a una victòria, du a una derrota a favor de tots els ciutadans d'un país. Que pasaría si aquesta metàfora que has fet es produís??, possiblement per tu aniria una monada, però per millons de persones pot ser no.

Un govern presideix un país tant si com no!. Pren tot tipus de decisions, control, administració, coordinació i exerceix del poder de qualsevol organització, com una comunitat, tant si com no!.

Un bon govern ha de ser honrat, participatiu, sensible als problemes, transparent, progressista, igualitari, democràtic, respectuós amb tots els seus membres, i ha de treballar a favor de tota la gent.

Pot ser si, que els governs no compleixen tots aquets requisits, pot ser també van als seus interessos, pot ser mos estafen, pot ser mos treuen tota sa pols de ses butxaques, però si no pren ses decisions es govern, qui les prendrà? Tu?, Jo?, Noltros?. Pot estar segur que no.

Si!, es govern te es dret i te diré més, té s'obligació d'escoltar-nos, però en aquest cas sembla que saben el que fan, fan unes carreteres ideals per eliminar els punts negres de les illes. Quina barbaritat es aquesta d'una autovia de vuit carrils???? Sonades, son això! es govern no farà cap autovia de vuit carrils. Si es fes això s’hauria de d’emprar Eivissa, Formentera i part de València.

Es govern des PP, a nes seu programa electoral prometia millorar ses carreteres.
Que fa es govern? Sa grata se panxa? No!! fa el que va prometre, hagués caigut el cel si no hagués complit ses seves promeses, i ara que les està complint també cau, és a dir, que per tot lo que faci un govern amb una ideologia diferent de la vostra ja u fa malament.

Heu pensat amb sa gent que té finques a fora vila? NO! Només pensau amb s'ecologisme, que si tic que si tac. Aquesta gent que cultiva a fora vila, no tenen coons d'anar a ses seves finques a causa des perillós trànsit hi pasa cada dia. Aquestes carreteres noves deixen un espai mínim perquè sa gent afectada pugui accedir als seus terrenys, amb tranquil•litat!.

Lo que s’hauria de fer és: controls a ses carreteres i que posessin multes de més de 300€ per aquelles persones que hi passen i que estan en contra d’aquest pla de carreteres. Suposem que hi ha 3000 persones en contra, idò 2900 i passen cada dia!! No es penós això?

Pensau també que estam sofrint un augment progressiu de cotxes. Que farem en un futur? Anar fins a Palma ballant boleros? Cremar automòbils com va passar a França? Si, farem això, farem això. Jesús bon jesús!! Sa vostre solució és: com que de cada vegada hi ha més cotxes, llevarem s’esfalt, posarem gravilla i sembrarem cuatre pins i en vés de progressar anirem enrere, amb someres i carros. Exacte farem això.

Au, des vostro pa fareu ses sopes.
Tornar a dalt
laseuplenadous
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mar 19, 2006 10:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Això no és un govern. Això és una casa de putes. Que es passen la llei pels pebrots amb l'inestimable ajuda del Delegado del Gobierno.
Tornar a dalt
Quines pardalades!
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mar 20, 2006 10:30 pm    Assumpte: No seria lo mateix si... Respondre citant

Per començar..., estic amb tu Jesús bon Jesús, molt ben dit!!

i per acabar..., laseuplenadous et dic que no diries lo mateix si es govern fos presidit per es PSM Confused, tot serien flors i papallones. Es govern en aquest cas no se passaria sa llei per es "....." mai de sa vida, seria com un al•lot apunt de combregar.

Alaaaa no diguis més dois!
Tornar a dalt
un pardalet
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mar 20, 2006 11:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Sincerament i de tot cor!
Creis que amb aquest govern i amb aquest ritme aguantarem molts més anys????
Buffff....ho sou afiliadets o no sou d'aqui!
Tornar a dalt
Jesús bon Jesús
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 21, 2006 4:59 pm    Assumpte: No aguantarà molt més... Respondre citant

Noo tranquil/a, es govern actual no aguantarà molt més, perque voltros a ses pròximes eleccions votareu s'oposició, a que si? I ja vorem com ho fa s'oposició...

Però resau perque no se repetisqui s'histori (aii!! no, no podeu resar, es cosa de dretes Shocked !!!, perdonau-me...) , afirmau que tots votau esquerres i resulta que després surt victoriosa sa dreta, com és això?

Mentiu? Jugau? Enrevoltau sa figuera?

No se que feis ni u vull sebre, però sa veritat no la deis.
Tornar a dalt
un pardalet
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 21, 2006 8:54 pm    Assumpte: Respondre citant

jo de primeres som més de UM que d'esquerres, encara que no m'agraden algunes actuacions des de que esta amb els mafiosets del PP.
Jo preferesc UM + tots els nacionalistes= en un!
Ah, per cert som catòlic no gaire practicant i no vol dir que sigui de dretes! Estic cansat d'aquets tòpics!
Voltros si que manipulau, que per això teniu el in-Mundo i IB3 per desmarcar a tot el que no sigui del PP, fins i tot amb els que compartiu niu, sou uns desgraciats!!!! vols xerrar de manipulacions???
Tornar a dalt
Jesús bon Jesús
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 21, 2006 11:02 pm    Assumpte: Compertim niu... Respondre citant

-Només dir-te (com ja saps) que qui comparteix niu es PP i UM, i ens agradi o no, ses mafiosades que fan tant l'un com l'altre els hem d'acceptar ó també començar a fer manifestacions sense sentit cada mitja hora (com agradaria a alguns fer).

-Sempre hi ha excepcions dins els tòpics.

-Ara vorem qui desmascarà ses coses, IB3 o TVM (Televisió de Mallorca).
Tornar a dalt
un pardalet
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 21, 2006 11:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Vas ben equivocat, Soc electorat de UM, no coio , vol dir que he d'acceptar mafiosistats amb els meus doblers??
A mi hem desagrada molt veure coses rares del consell, i hem fa molt d'oi, de veres, i això pot repercutir al meu vot i si he de manifestarme o faré. no se si m'entens...
Es possible que la Tv de mallorca sigui més de UM, però per ara IB3 és horroros i descaradament manipulador cap al PP.Parlem de fets com deieu avanç de treure la vostra tv.

-Sempre hi ha excepcions dins els tòpics. Rolling Eyes

Soc electorat no coio votaré a qui defensi el que pens que és millor,per tant
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum