BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Actualitzacions web

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
robert

Registrat: 17 Mai 2004
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dl Mai 17, 2004 9:36 am    Assumpte: Actualitzacions web Respondre citant

Hola:
Tinc una pÓgina web allotjada en el vostre servidor. L'actualitzo mitjanšant FTP des del meu ordinador.
Voldria saber si podria actualitzar la meva pÓgina des d'internet, editant els meus fitxers directament al directori a Mallorcaweb.
GrÓcies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Mai 17, 2004 10:27 am    Assumpte: Re: Actualitzacions web Respondre citant

robert escriguÚ:
Hola:
Tinc una pÓgina web allotjada en el vostre servidor. L'actualitzo mitjanšant FTP des del meu ordinador.
Voldria saber si podria actualitzar la meva pÓgina des d'internet, editant els meus fitxers directament al directori a Mallorcaweb.
GrÓcies.

No acabo d'entendre quŔ vols dir. Et refereixes a una interfÝcie web per actualitzar la web amb formularis? Si Ús aix˛ el que cerques, potser t'interessarÓ el servei de Weblog. MÚs informaciˇ a http://bd.balearweb.com/Mallorca/ct/12599.htm

Salut

Elena
Tornar a dalt
robert

Registrat: 17 Mai 2004
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dl Mai 17, 2004 1:13 pm    Assumpte: Actualitzacions web Respondre citant

GrÓcies Elena per la teva resposta:
Per actualitzar la meva web, el que jo faig Ús transmetre des del meu ordinador, via FTP, els arxius modificats cap al espai web que tinc al vostre servidor. NomÚs ho puc fer des del meu ordinador per que Ús allÝ on tinc guardada la meva pÓgina.

Jo voldria saber si hi ha algun tipus de servei que em permeti anar directament al directori de Mallorcaweb on hi ha la meva pÓgina, i allÝ editar el text, canviar imatges, etc.

╔s com fer una actualitzaciˇ "On line", similar a tenir un compte de correu en internet, al qual hi podem accedir i editar des qualsevol lloc, independentment de l'ordinador utilitzat.

DesprÚs, en Ússer a casa meva, podria baixar, via FTP, els arxius actualitzats des de Mallorcaweb cap al meu ordinador, per tenir-ne una c˛pia actualitzada.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum