BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Tenc problemes amb l'FTP del servei gratuït de BalearWeb
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Gen 13, 2004 11:19 pm    Assumpte: Respondre citant

En teoria t'hauria de funcionar, a tots els que connectem amb el 3com 812 en mode multilloc ens ha anat bé, que jo sàpiga .
Segur que has activat l'opció de "Simple directory listing" i després has escrit la ruta correcta?, per exemple /fotos per entrar dins de la carpeta fotos?

Sobre altres alternatives, amb MSdos crec que també funciona. Sé d'un usuari que connecta amb 3com 812 multilloc que ho fa així.

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Miquel Àngel

Registrat: 10 Des 2003
Missatges: 63
Ubicació: Palma de Mallorca

MissatgePublicat: Dc Feb 11, 2004 10:12 pm    Assumpte: FTP i 3COM 812 Respondre citant

administrador escrigué:

Sobre altres alternatives, amb MSdos crec que també funciona. Sé d'un usuari que connecta amb 3com 812 multilloc que ho fa així.

Elena

Hola Elena, ens podries dir quin soft empra per connectar amb MS-DOS?, ho provaria.

Miquel Àngel
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dc Feb 11, 2004 11:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Si no vaig errada, es fa des de la mateixa finestra d'msdos, amb comandaments tipus "cd", "put", "dir", etc.
Tornar a dalt
compartir
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 03, 2004 1:47 pm    Assumpte: Re: FTP i 3COM 812 Respondre citant

A aquesta URL t'ho expliquen més o menys bé.
http://www.as.ysu.edu/~english/attardo/wkshops/FTPgen.html
encara que ara x ara, jo estic tenint probelmes x conectar amb Telnet.

Miquel Àngel escrigué:
administrador escrigué:

Elena

Hola Elena, ens podries dir quin soft empra per connectar amb MS-DOS?, ho provaria.

Miquel Àngel
Tornar a dalt
Miquel Àngel

MissatgePublicat: Dv Mar 26, 2004 10:58 am    Assumpte: Re: FTP i 3COM 812 Respondre citant

Gràcies per la URL de l'FTP amb MSDOS, i a més ...Bones notícies:

M'he baixat el client FTP FileZilla (projecte de codi obert) de http://filezilla.sourceforge.net/ i la transferència d'arxius amb el router 812 3Com va bé sense necessitat de fer el que n'Elena ens digué amb el CuteFTP. És a dir doble-click al directori i... voilà!
Funciona bé i ràpid, per a Windows i Linux, i a més és OpenSource, qué més volem.

Provau-ho, però per ara no l'he trobat en castellà, ni en català, clar.
Miquel Àngel

MissatgePublicat: Dv Mar 26, 2004 5:55 pm    Assumpte: Re: FTP i 3COM 812 Respondre citant

Miquel Àngel escrigué:
Gràcies per la URL de l'FTP amb MSDOS, i a més ...Bones notícies:

Provau-ho, però per ara no l'he trobat en castellà, ni en català, clar.

Sí que hi és en castellà, ara ho he trobat, un cop instal·lat a Edit - Settings se pot canviar el Language.
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Mar 29, 2004 12:08 pm    Assumpte: Sí que funciona Respondre citant

Moltes gràcies per consell, Miquel Àngel. M'he instal·lat el programa i funciona molt bé.
Però després he anat a provar amb altres programes FTP i també m'ha funcionat.
Com que és un problema intermitent, es fa molt difícil treure conclusions.

L'altre dia em va escriure un usuari dient a veure si havíem tocat alguna cosa perquè ja li funcionava... I no hem tocat res al servidor.

Esperem que continuï funcionant...

Algú continua tenint problemes? Miquel Àngel, tu em comentaves que sí, és així, continues amb el mateix problema amb els altres programes d'FTP?

Elena
Tornar a dalt
Miquel Àngel

MissatgePublicat: Dl Mar 29, 2004 12:18 pm    Assumpte: Re: Sí que funciona Respondre citant

administrador escrigué:
Moltes gràcies per consell, Miquel Àngel. M'he instal·lat el programa i funciona molt bé.

L'altre dia em va escriure un usuari dient a veure si havíem tocat alguna cosa perquè ja li funcionava... I no hem tocat res al servidor.

Algú continua tenint problemes? Miquel Àngel, tu em comentaves que sí, és així, continues amb el mateix problema amb els altres programes d'FTP?

Elena

Ooohh!, tens raó, els altres clients FTP també van bé si lleves això de l'FTP passiu i directori simple (CuteFTP i WSFTPpro). No ho havia provat, perdonau si vos he fet perdre temps amb això.

Curiós que vagi bé sense tocar res al servidor ni al router, no? No heu actualitzat la versió de res? Quan va començar a anar malament això en el meu cas no era intermitent, sino sempre. No, si al final la culpa serà de Telefònica, com sempre Wink

Miquel Àngel
Ernest Prats
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 31, 2004 6:49 pm    Assumpte: Re: Sí que funciona Respondre citant

administrador escrigué:

Elena

Hola a tots i totes,

Com molt bé n'Elena sap, la vaig estar "torturant" amb el tema dels routers 3Com ja fa un temps. Fins i tot la solució de CuteFTP anava quan en tenia ganes, especialment quan davallaves del servidor al teu ordinador. També vaig provar llavors FileZilla, i no anava de cap de les maneres.

Per diferents raons, he estat embolicat amb d'altres coses i no havia tornat a provar més ni visitava aquest fòrum. I ara va amb qualsevol programa. No només FileZilla, sinó fins i tot el gestor d'FTP del Dreamweaver Mx, que no té possiblitats de configuració Fa uns moments he pogut recuperar al meu ordinador tota l'estructura de carpetes i pàgines del servidor FTP d'eivissaweb, en el meu cas.

Per tant, si no s'ha canviat res al servidor, efectivament em sembla que els culpables són els de Telefònica. Sense comentaris.

Bé, esperem que la cosa duri.

Salutacions,

Ernest Prats
Tornar a dalt
joanriera
Invitat

MissatgePublicat: Dv Abr 02, 2004 4:43 pm    Assumpte: ProFTPD Respondre citant

Con la versión 1.2.5 de ProFTPD se soluciona el problema.

Aqui teneis una URL en la que se habla sobre el tema: http://forum.ev1servers.net/showthread.php?s=&threadid=32289

Es algo "dificil" de conseguir esta versión, te paso una URL donde lo puedes descargar: http://bulma.islaweb.com/proftpd-1.2.5.tar.gz

Saludos!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Abr 02, 2004 6:04 pm    Assumpte: Re: ProFTPD Respondre citant

joanriera escrigué:
Con la versión 1.2.5 de ProFTPD se soluciona el problema

Crec que aquesta versió més antiga té problemes de seguretat. De totes formes, gràcies.

Salut

Elena
Tornar a dalt
fredin

Registrat: 05 Abr 2004
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dl Abr 05, 2004 5:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Para confirmar el alta, debes REPLICAR ESTE MENSAJE o enviar un email a
master@balearweb.com indicando tu nombre de usuario. Si en 15 días no
hemos
recibido la confirmación, daremos de baja la cuenta.

alguien me puede decir que significa replicar[/b]
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Abr 05, 2004 11:04 pm    Assumpte: Respondre citant

fredin escrigué:
Para confirmar el alta, debes REPLICAR ESTE MENSAJE o enviar un email a
master@balearweb.com indicando tu nombre de usuario. Si en 15 días no
hemos
recibido la confirmación, daremos de baja la cuenta.

alguien me puede decir que significa replicar[/b]

Responder al correo para confirmar el alta.
Simplemente responder al correo. No hace falta que escribas nada. Simplemente respondes y ya esta.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mai 02, 2004 5:15 pm    Assumpte: Respondre citant

hola antes de nada perdon por el español... xDDD
pero os puede interesar

la verdad es que es un autentico fastidio esto.
confirmo que tambien tengo el 3com 812. y que tengo el mismo problema al intentar listar un directorio de un servidor con la 1.2.9 de proftpd

Tras muchas pruebas he conseguido que funcione de una manera un poco mas manual pero que puede servir para salir del paso. Descargaros la version de evaluacion del CUTE FTP PRO 6 de su pagina. Y en opciones de navegacion / tolerancia: activar usar NLST instead of LIST (retrieves an abbreviated listing)
Asi a mi al final me funciona ya que el problema esta en el comando LIST. Es el unico programa que he conseguido que me permita utilizar otro comando en vez de LIST. La desventaja de esto es que no detecta cuales son directorios y cuales son ficheros y no podemos hacer doble click para cambiar a un directorio en concreto. Pero escribiendo manualmente el directorio, se cambia y lista correctamente.

es una solucion un poco cutre pero que puede servir temporalmente. exigimos una solucion por parte de proftp o por parte de 3com !!!

Hector
Tornar a dalt
Torro
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mai 04, 2004 11:12 am    Assumpte: Problemas FTP Respondre citant

Això passa per utilitzà programari privatiu.
Privatiu:
adj 1 Que causa privació. Una pena privativa de llibertat.

2 DR Que és propi i peculiar d'una persona o d'una cosa i no d'altres; exclusiu.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Pàgina 2 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum