BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Concert kintada 2006 Santa Margalida!!!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Butxe!!!
Invitat

MissatgePublicat: Dc Feb 15, 2006 10:28 pm    Assumpte: Concert kintada 2006 Santa Margalida!!! Respondre citant

OLA GENT!!! DIA 11 D MARă DE 2006, ES EL GRAN ACONTEIXEMENT!!! CONCERT DE LA KINTA 2006!! AMB ELS GRUPS: ES REBOSTER, PRESENTANT EL SEU PRIMER DISC. NO RELAX, EL NOU GRUP DEN JOXEMI, GUITARRISTA DE SKA-P!!! I TMB LA PRESENTACIO DEL SEU SEGON DISC, VIRUS DE REBELION. APART, HI HAURA LA SAMBATUKADA ( BATUKADA DE FELNAITX ) I DJS X EL FI DE FESTA!!! NO HO DUBTEU, DIA 11 D MARă TOTS A SANTA MARGALIDA!!! VOS HI ESPER.
AAAAA I TMB ESPER RESPOSTES A AKEST FORUM!!!

SALUT I ENS VEIM

BUTXE!!! ( KINTO DEL 2006 )
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Feb 27, 2006 9:25 pm    Assumpte: Respondre citant

perque feis tanta propaganda? pasau pena de kedarvos totsols dia 11? jajajajajajajajajaja comensau a acostumarvos a sa soledad xke sino kedareu ben fotuts!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 01, 2006 4:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Anonymous escriguÚ:
perque feis tanta propaganda? pasau pena de kedarvos totsols dia 11? jajajajajajajajajaja comensau a acostumarvos a sa soledad xke sino kedareu ben fotuts!

tu lo q ets es un poc beneit, amb perdo, pero ses coses com sˇn.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 3:33 pm    Assumpte: Respondre citant

VILEROS FEIS PENA TIO...ME SAP GREU PERO SES COSES SËN AIX═....
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 8:19 pm    Assumpte: Respondre citant

fareu es ridicul vileros
Tornar a dalt
CAN PICAFORTER
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 9:58 pm    Assumpte: QUINTOS 2006 CAN PICAFORT Respondre citant

VENGA CANVIAU ES DIA XK SINO NO VENDRA NINGU EN ES CAMP D FUTBOL A LA VILA ME FEIES UN PUTA PENA PERO AIXI DE IMBECILS SOU I TU BUTXE MES K TE CREUS MOLT I ETS ES MES MERDA DE TOTS.
Tornar a dalt
VERO!!!
Invitat

MissatgePublicat: Dj Mar 09, 2006 3:11 pm    Assumpte: NO TOQUEU ES COONS!! Respondre citant

JO LO UNIC Q VOS VUI DIR ╔S Q SPER Q ES CONCERT SURTI BE X TOTS, XO NO COMENSEU A TOCAR ES COONS!! Q DRET A AFERRAR CARTELLS EN TE TOTHOM, VALE?? PQ A MI NO ME VA Q UNA AMIGA SE POSI A AFERRAR CARTELLS I ES MATEIX DIA UNES ORES DESPRES JA NO I SIGUIN I Q AL DIA SEG▄ENT I SIGUIN ES DE LA VILA... NO ME PAREIX JUST, SI VOLEU FER PROPAGANDA LA FEIS A DEVORA DES ALTRES O AGUESSIU COMENSAT ANTES A PENJAR-LOS XO NO REBESEU LO Q ES ALTRES POSEN!! DESPRES DEIS Q SON ES CANPICAFORTERS Q SEMPRE LA LIEN, I NO SE QUI A STAT ARA ES Q A COMENSAT SA GUERRA XO SEGUR Q SI LI DEMANAU A UN QUINTO DE LA VILA Q VA A INCA A SINTITUT O SABREU.
DEW I UN BESO X TOTHOM!! (VeRo)
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 10, 2006 8:24 pm    Assumpte: Respondre citant

jo lo q no entenc sq si no podeu veure s vileros s com escriviu a sa pagina de la vila xq si no ho duc malament aquesta pagina s diu lavila.org
Tornar a dalt
la vila
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 14, 2006 8:45 pm    Assumpte: la vila Respondre citant

no es per res pero es millor va ser a la vila
varem triunfa
i a ses bakilles barem riure molt am na cocou i na pitxona
pitxona has de menjar mes pk te pegera algo ya u bares boure a ses vakilles i a nes consert cocou ets sa millor
Tornar a dalt
ole
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 14, 2006 8:46 pm    Assumpte: oleeeeeeeeeeeeeeee Respondre citant

bes don sa nore bona a nes kintos de la vila jo vay anar a tots dos i vaig pesar mes gust has de la vila
en sebas i en mateu baren triunfa a ses vakilles varou ser es millors i tb ses dues famelles k baren tenir mes coons de entra no se es noms pero ni via una ke se va cuva a sa plasa de tores
Tornar a dalt
Butxe
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mar 20, 2006 10:26 pm    Assumpte: mes iwal Respondre citant

A MI MES IWAL LO Q PENSEU VOSALTRES, JO NO TORNARE A ENTRAR A AKESTA GUERRA. JO VAX FER TOTA SA PROPAGANDA Q VAX PODER I A MI TANT M'ERA SI VENIA GENT O NO, ES CONCERT EL PAGAREM ES KINTOS I ERA X NOLTROS PODER DISFRUTAR, I HO VAREM FER. DOMES VULL DIR Q ESPER Q ES CANPICAFORTERS SO PASAREN D'ALLO MES BE IWAL Q NOLTROS DISFERUTAREM. AAAAA PICAFORTER MES IWAL LO Q ME DIGUIS, M'ENTRA X UNA ORELLA I M SURT X S'ALTRE. ENGA BON ROLLO I DEIXAU STAR AKEST TEMA. VISKA ELS KINTOS DE LA VILA I CAN PICAFORT!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 25, 2006 6:21 pm    Assumpte: Respondre citant

vileros esteis acabats jaja sempre deis ke nltros sercam renou isou vltros !!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum