BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

No volem autopista

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Eivissa
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
orelleta
Invitat

MissatgePublicat: Dt Feb 17, 2004 9:15 am    Assumpte: No volem autopista Respondre citant

Ahir es va presentar a Sant Rafel la plataforma ciutadana No volem autopista. La plataforma s'oposa a l'ampliaciˇ de la carreterera Eivissa-Sant Antoni.
http://www.novolemautopista.tk
Tornar a dalt
Jaume S.
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 10, 2004 10:20 am    Assumpte: Marxa de cotxes Respondre citant

El proxim dissabte 13 de marš a a partir de les 11 hores es farÓ una Marxa de cotxes que anirÓ de Vila a Sant Antoni. Sa consigna Ús anar a velocitats minimes legals durant tot es dia, sense tallar el trÓnsit, en protesta per l'ampliaciˇ de la carretera de Sant Antoni.

http://www.novolemautopista.tk/
Tornar a dalt
Jaume S.
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 12, 2004 9:37 am    Assumpte: Re: Marxa de cotxes Respondre citant

La Marxa de cotxes del proxim dissabte ha estat desconvocada en solidaritat amb el atemptats de Madrid.
Tornar a dalt
Jaume S.
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 20, 2004 8:00 am    Assumpte: Marxa de cotxes Respondre citant

Finalment la marxa de cotxes es farÓ avui 20 de marš a partir de les 11:00 h. El recorregut s'iniciarÓ a Sant Rafel i anirÓ fins a Vila a 50 km/h. Ahir se van entregar 4.000 signatures mÚs en contra de l'ampliaciˇ. En total fins ara 9.000 signatures en contra.
Tornar a dalt
orelleta
Invitat

MissatgePublicat: Dv Jun 18, 2004 7:34 am    Assumpte: No volem autopistes Respondre citant

Sota el lema "No volem autopistes. Salvem Eivissa" avui 18 de juny hi haurÓ una manifestaciˇ a Vara de Rey a les 20:00 h

MANIFESTACIËN "NO VOLEM AUTOPISTES, SALVEM EIVISSA"
VIERNES 18 de JUNIO a las 20h en VARA DE REY (S'ALAMERA)

MANIFESTATION "WE DON'T WANT MOTORWAYS, SAVE IBIZA"
FRIDAY 18th JUNE 20.00 hours, VARA DE REY (S'ALAMERA)
Tornar a dalt
simon
Invitat

MissatgePublicat: Ds Jul 31, 2004 10:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Em sembla que a la fi us esteu destapant no esque no vulgueu autopista es que no voleu cap mena d'ampliaciˇ.
Collonut el que em de fer es deixar la carrtera tal i com estß i si cal li possem una rodona cada 20 metres per anar encara mes a poc a poc Rolling Eyes Rolling Eyes
Tornar a dalt
Juan Manuel Grijalvo
Invitat

MissatgePublicat: Dj Ago 25, 2005 2:40 am    Assumpte: Carreteres Respondre citant

Jo no m'amago gens, jo he dit i escrit que a Eivissa ja sobren asfalt i carreteres i cotxes. Sobra mobilitat i falta accesibilitat. No nomÚs no hem de fer autopistes, Ús que hem d'estudiar les necessitats de la poblaciˇ i resoldre-les amb transport colĚlectiu privat. El meu objectiu estratŔgic Ús expulsar els cotxes de la illa.
Tornar a dalt
javibi
Invitat

MissatgePublicat: Dt Feb 28, 2006 11:28 am    Assumpte: falta de motos en ibiza Respondre citant

la cuestion es que en ibiza hay muchos atascos, muuchos, la autopista no es la solucion, pero ninguno de estos que se manifiestan van en moto o en bicicleta, tienen el trabajo a 5 minutos, quizas menos y cojen el pu˝etero coche, HIPOCRITAS, yo me compre hace poco una moto harto de los atascos en coche, y cada vez que circulo, hay una relacion de 150 coches por moto, ┐es razonable esto, para una isla tan peque˝a? si esta es la isla de los vehiculos pick-up en vez de las bicicletas, y la culpa es de todos los ciudadanos. Asi que joůdamonos, que a mi tambien me putea la autopista.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Eivissa Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum