BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

sobre el concurso

Aquest f˛rum estÓ bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Premi Web 2004
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
carlos
Invitat

MissatgePublicat: Dj Mar 25, 2004 1:28 pm    Assumpte: sobre el concurso Respondre citant

Hola, he visto el concurso este de balearweb y la verdad es que me hace mucha ilusiˇn participar pero tengo una duda. Si quiero hacer una pßgina web en flash, por ejemplo, tengo que pagar el programa??? Porque yo estoy acostumbrado a trabajar con flash en mi casa pero a la hora de hacer una pßgina web que se tiene que publicar no sÚ yo si tengo que haber pagado el programa.... tengo que pagarlo?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Mar 26, 2004 1:59 am    Assumpte: Respondre citant

El flash es una tecnologÝa propietaria sobre la cual se deben pagar licencias. Existen alternativas de cˇdigo libre que considero mßs recomendables, tanto desde el punto de vista econˇmico, como desde el punto de vista de la accesibilidad y el posicionamiento en buscadores.

En todo caso, es una opiniˇn personal, y cada uno es libre de utilizar las herramientas que considere oportunas.

Saludos

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest f˛rum estÓ bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema estÓ bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Premi Web 2004 Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum