BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

AIXÒ JA FA EMPAGAIR!!!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
¿?
Invitat

MissatgePublicat: Dj Abr 21, 2005 9:44 pm    Assumpte: AIXÒ JA FA EMPAGAIR!!! Respondre citant

Trobau que això és lògic? Jo sincerament no.

No importa poseu s'excusa barata i falsa de que tot aquest enrenou prové dels Quintos o ve de sa frase "C'an Picafor made in la vila" exposada s’institut, tot aquest lio ve de molts anys enrera i això pasa quant convivim a un municipi. Això que diven tant es vileros com es de C'an Picafort de que tots es dobes van a Santa Margalida és una gilipollada com un ase, Santa Margalida només gestiona es dobes i gasta es que toca per millorar es poble, la vila té els administradors aquí i es per aixo que es dobers venen, si vos i fixau, a on hi ha més obres per millorar ses urbanitzacions? (A C’an Picafort) L'auba etc... i a la vila que? Ska-p, El canto del loco... en qualque cosa han d’invertir a la vila.

Trob que és una purada discutir això quant hi ha temes més importants per defensar com es camp de golf de Son Real, que això si que mos afectarà a tots tant es vileros com es C'an Picaforters com a tot Mallorca si no mos hi posem aviat.

Voleu l’independència? Reuniu-vos amb les principals autoritats i proposeu-li's un altre vegada es teme de s'independència de C'an Picafort mem que pasa. Però que vos pensau que discutint entre noltros o aconseguireu? NO!

Sobre sa cançó de Antes muerto/a que en la vila, esta molt bé, don s'enhorabona a nes/sa cantautor/a, perque te un cap que val un mon. Però he trobat dos fallos en aquesta cançó que son:
1) Aquesta cançó a nes fons no va dirigida a tots es vileros si no a una determinada gent que tots sabem, per a concretar més a sa quintada del '87 i més a sa del '88.
Per això aquesta cançó li falta concretar això, perquè per sa cupa de sa falta d’expecificacions d’aquesta cançó ses generacions que venen i vendrán darrera noltros també estaran discutits.
2) Amb aquesta cançó que esta vegent tot el món, sa gent s’en donarà compte que Santa Margalida es un poble i no un terreny d’hotels (que no se si anomenar-lo poble) que se respira aire net i sa gent pot viure a fora vila tranquilament i sembrar dues domatigueres i dos prebesers.

Com mos discutiguem noltros, aquestes dues quintades, perfecte, pero deixau creixer es més petits que noltros i que facin amistats, perque ara no se si estau al corrent pero tot cristo esta discutint per una puta canço que no te ni tò ni sò i que es una vergonya tant per es C’an Picafortes per haver-la escrita com uns infantons i per es vileros haver picat en aquest joc que serà de temps infinit.

AIXO ES RIDÍCUL, PER L’AMOR DE DEU QUE JA MOS DISCUTIM PER NO RES

Ja que ningu revela es seu nom jo nomes vos dire que som del 1990.
Tornar a dalt
C. Picaforter
Invitat

MissatgePublicat: Dv Abr 22, 2005 4:06 pm    Assumpte: ¡¡Tienes razon!! Respondre citant

Joer, tienes razon. Shocked

parece mentIra lo k sta pasando. ese argumento que has expusto en este foro creo que es el primero que veo que tiene coerencia y lgica.

espero que todos (tanto los vileros como los picaforters) reaccionemos como yo que me he kedado....y estoy en contra de lo que esta sucediendo.Shocked

hazme un favor sigue publicando argumentos xk veo que estas informado haver si solucionamos este lio de una vez!!.

Animos interrogantes ¿? eres el mejor.

saludos

HAGO UN LLAMAMIENTO A LOS MIOS: C'AN PICAFORTERS!! BASTA YA QUE NO LLEGAMOS A NADA
Tornar a dalt
Bàrbara

Registrat: 22 Abr 2005
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dv Abr 22, 2005 5:30 pm    Assumpte: NO HO ENTENC Respondre citant

Ahir em vaig enterar d q al fòrum d lavila.org, es parlava d'akest tema, i jo vaig dir q no volia entrar xq no trobo normal tot el q passa, no ho trobo gens normal. Question Question Confused Confused Question Question
Mirau, el q jo penso, es q no tendriem q donar tanta guerra al tema, xq com voltros sabeu, x molt q xarrem, de tota sa vida hi ha hagut akest problema entre la vila i can picafort. El q hem d fer, en lloc d empitjorar-lo, es millorar-lo cada vegada un poc mes!
Jo no m vull ficar en temes aixi, xq lo unic q poden dur, son males conceqüències, pero si vull donar la meva opinio.
Aixi q BASTA JA DE ENFRONTAMENTS ENTRE POBLES!...x favor!...Q PAREIXEM AL·LOTS PETITS!...vale?...venga, ANIM A TOTS I A TOTES, tant a Vileros/es, com a Picaforters/es!...
DEMA TOTS AL CONCERT DELS QUINTOS DEL '87...es a dir, la quintada '05!...ESPER Q TOT VAGI BE! Smile ....SORT!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Interrogantes ¿?
Invitat

MissatgePublicat: Dv Abr 22, 2005 7:22 pm    Assumpte: Refranes para olvidar el tema del conflicto Respondre citant

¡Os publico un par de refranes para que reflexioneis sobre el tema!

Sobre la violencia y la maldad: -La violencia es el último recurso del incompetente.
-Si somos arrastrados a Cristo, creemos sin querer; se usa entonces la violencia, no la libertad.
-La espiral de la violencia sólo la frena el milagro del perdón.
-El mal no es lo que entra en la boca del hombre, sino lo que sale de ella.
-El mayor número de los males que sufre el hombre proviene del hombre mismo.

Sobre la felicidad y la amistad: -La amistad es más difícil y más rara que el amor. Por eso, hay que salvarla como sea.
-Los amigos que tienes y cuya amistad ya has puesto a prueba / engánchalos a tu alma con ganchos de acero.
-La amistad no tiene un valor de supervivencia, sino más bien es una de las cosas que da valor a la supervivencia.

VENGA ANIMAOS Y DEJAOS DE MAL ROLLO QUE NO CONDUCE A NADA.

Un saludo de interrogantes ¿? Wink
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum