BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Ajuda! He bloquejat algo i no sé desfer-ho

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
marta

Registrat: 08 Des 2003
Missatges: 15
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dc Mar 23, 2005 5:08 am    Assumpte: Ajuda! He bloquejat algo i no sé desfer-ho Respondre citant

Hola a tothom!

La veritat és q no sé ben bé què he fet. Revisava els comentaris del bloc i a un just davall de la direcció IP hi posa (block) i no sé perquè hi he pitjat. M'ha sortit una pantalla que deia algo de bloqueig. Això vol dir que els missatges de qui hagi escrit el comentari estaran sempre bloquejats? Com puc eliminar el que he fet?

Els meus coneixements són mínims.. m'agradaria que algú me pogués ajudar lo més aviat possible!

Moltes gràcies!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Mar 23, 2005 10:20 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, Marta.

Entra dins l'eina d'administració i un cop dins, ves a Seguretat.
Dins la secció Seguretat hi ha diverses subseccions: Contingut Filtrat, Filtrar Contingut, Hosts Bloquejats, Bloquejar Host i Ajuda. Has d'entrar dins la subsecció Host Bloquejats. Si has bloquejat alguna IP, l'hauries de veure en aquesta subsecció. En tal cas pots seleccionar la IP bloquejada i esborrar-la. Així ja no estarà bloquejada.

Salut,

Elena
Tornar a dalt
marta

Registrat: 08 Des 2003
Missatges: 15
Ubicació: Mallorca

MissatgePublicat: Dc Mar 23, 2005 10:56 am    Assumpte: Moltes gràcies! Respondre citant

Moltíssimes gràcies Elena, ho he aconseguit desbloquejar!

Marta
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Mar 29, 2005 8:02 pm    Assumpte: Re: Ajuda! He bloquejat algo i no sé desfer-ho Respondre citant

marta escrigué:
Hola a tothom!

La veritat és q no sé ben bé què he fet. Revisava els comentaris del bloc i a un just davall de la direcció IP hi posa (block) i no sé perquè hi he pitjat. M'ha sortit una pantalla que deia algo de bloqueig. Això vol dir que els missatges de qui hagi escrit el comentari estaran sempre bloquejats? Com puc eliminar el que he fet?

Els meus coneixements són mínims.. m'agradaria que algú me pogués ajudar lo més aviat possible!

Moltes gràcies!!

Hola Marta, Creo que simplemente clickando sobre la barra que te ponia blocking te saldra un menu, le das a la opcion de dfesbloquear y fuera. Saludos y besitos Joan
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum