BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

ParÓgrafs

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
mflaquer

Registrat: 25 Gen 2005
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dj Feb 17, 2005 8:02 pm    Assumpte: ParÓgrafs Respondre citant

Tenc una sŔrie de problemes amb l'editor HTML. Per exemple, voldria que no hi haguÚs separaciˇ entre parÓgrafs, i no veig la manera de dir-li que ho faci. Sempre em posa una separaciˇ.
Per altra banda, el tamany de les lletres tampoc no acaba d'anar-me gaire bÚ.
GrÓcies i fins aviat.
Miquel
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
angelbujosa

Registrat: 10 Des 2003
Missatges: 20
Ubicaciˇ: Bunyola

MissatgePublicat: Dj Feb 17, 2005 9:03 pm    Assumpte: ParÓgrafs Respondre citant

Per modificar l'espai entre parÓgrafs has de modificar els fulls d'estil (CSS) del bloc.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pÓgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Feb 18, 2005 10:38 am    Assumpte: Respondre citant

La majoria de navegadors mostren els parÓgrafs amb una separaciˇ. AixÝ, el codi
Codi:
<p>Una mica de text</p>
<p>Un poc mÚs de tex</p>

Es veu com a:

Una mica de text

Un poc mÚs de tex

Llevat que controlis l'aspecte editant el full d'estil, com bÚ t'ha dit n'└ngel.

Ara bÚ, editar el full d'estil no Ús fÓcil. Hauries de crear-te una plantilla personalitzada i si no estÓs familiaritzat amb els conceptes bÓsics de l'HTML i els fulls CSS, potser et resultarÓ complicat.

Una alternativa Ús emprar el segŘent codi.
Codi:
Una mica de text
<br />Un poc mÚs de tex.

O
Codi:
Una mica de text<br />
Un poc mÚs de tex.

Tot i que, des del punt de vista semÓntic, Ús mÚs correcte , marcar els parÓgrafs amb <p>text</p>.

Per˛ potser et servirÓ per sortir del pas, si no et veus amb cor d'editar el full d'estil CSS.

En un mˇn ideal, el contigut es separa de la forma, i aixÝ es recomana la utilitzaciˇ de fulls d'estil CSS per a tot all˛ que fa referŔncia a l'aspecte grÓfic, deixant el contingut tan net com sigui possible.

Salut

Elena
Tornar a dalt
mflaquer

Registrat: 25 Gen 2005
Missatges: 21

MissatgePublicat: Dv Feb 18, 2005 1:38 pm    Assumpte: MÚs CSS, parÓgrafs Respondre citant

Hola
ja veig que aix˛ dels parÓgrafs pot ser una mica complicat. Abans per fer l'article feia servir les etiquetes HTML bÓsiques i desprÚs vaig descobrir que es podia fer servir un editor. Evidentment que Ús molt mÚs senzill. El meu problema, per˛, Ús quan el meu article Ús un poema. Em separa els versos com si fossin parÓgrafs i aix˛ no m'interessa gens.
Llavors del que es tracta Ús que pugui utilitzar l'editor per˛ que els versos em quedin correctes, sense una separaciˇ massa gran perquŔ sinˇ no queden bÚ.
Si utilitz l'editor no puc utilitzar <br>, o sÝ? si Ús aixÝ, com?
GrÓcies i fins aviat
Miquel
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Feb 18, 2005 2:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Si utilitzes l'editor html (cosa que jo no recomano perquŔ omplirÓs el contingut d'aspectes grÓfics) sempre pots prŔmer el botonet que diu <> i que et mostra el codi font. ╔s l'˙ltim botˇ que hi ha a l'editor html. AixÝ pots alternar la visualitzaciˇ mÚs grÓfica amb la visualitzaciˇ del codi font i pots remplašar els <p> que et posa per defecte amb els <br />. Sort i Ónims!

Aprofito per comentar que aviat sortirÓ la versiˇ 1.0 del programa pLog sobre el qual funciona el servei de blocs. El nou programa incorpora un editor de (X)HTML mÚs simple que facilita la tasca d'incloure tags, mantenint el codi vÓlid. El nou editor facilitarÓ la incorporacio dels tags mÚs elementals, sense embrutar el codi amb "fonts", "margins", etc.

Salut

Elena
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum